Hotel Iberostar Cala Millor ****

8,8

21 reviews over Hotel Iberostar Cala Millor in het Nederlands

fantastisch

monica, 12-8-2017

Prachtig hotel .Personeel super vriendelijk en heel beleefd.

Het was hier fantastisch . We zijn ontvangen zoals een "star " dank u .

Kamers met veel ruimte ,eten prima, komen terug

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

h.dassen, 24-6-2017

prachtige plek heerlijk rustig ,grandioos uitzicht heel vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch op alle fronten

Sasja, 20-6-2017

Alles, Service, personeel, eten, kamer schoonmaak prima. Geen negatieve noot te melden.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Cala Millor bij:

Warm onthaal en koude douche toe

Zus, 19-6-2017

Zeer rustig, uiterst schoon hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Minimalistisch interieur, met m.i. minder veilige situatie bij trap met aan een zijde glasplaten als houvast en aan de andere zijde niets. De traptreden op het bordes zijn rond een boom gesitueerd, waardoor een diep gat is ontstaan. Goed kijken waar je stapt, niet babbelen of op je mobieltje kijken, want je ligt er zo in. Goede kamer op 5e verdieping met zijzeezicht. Door het glazen balkon mooi uitzicht op zee en zwembad, vanuit deze kamer ook op muur/dak. Op de lagere verdiepingen minder privacy door inkijk vanuit restaurant of zwembad. Tuinkamers helemaal geen uitzicht op zee, alleen wat rommelige struiken. Veel schaduw bij zwembad, om half zes/zes uur 's-middags niet echt aangenaam meer. De badmeester is dan ook al een poosje aan het opruimen. Jammer dat er geen kleine lunchkaart bij de poolbar is. Niet iedereen wil all-inclusive met 3 buffetten per dag. Bij inchecken wordt heel vriendelijk een glas wijn aangeboden, dat bij uitchecken op de rekening blijkt te staan (bar hall). Niet eens een flesje water op de kamer, dus na (late) aankomst meteen weer op pad. Niet echt gastvrij dus. Kijk, en dan kan het personeel nog zo behulpzaam en vriendelijk zijn en de kamer brandschoon, maar dan ga je toch nog met een belazerd gevoel weg. Voor het aardige baliepersoneel ook niet leuk, denk ik. Al met al toch een heel fijne vakantie gehad door het mooie eiland en het heerlijke klimaat.
Gereisd met partner in juni 2017

Ideaal voor rustzoekers

Tineke R, 19-10-2016

Het hotel is gelegen in het rustige gedeelte van Cala Millor, op 15 minuten wandelen van de winkelstraat. Het ligt direct naast het prachtige natuurgebied van Punta de N'Amer, waar we dagelijks gingen wandelen.

Ik raad zeker aan om een kamer met zeezicht te nemen, want dan heb je een prachtig uitzicht, de gewone kamers kijken uit op de straat of op de tuin. De kamers zijn modern ingericht in lichte kleuren en ruim. Er is een inloopdouche, maar spijtig genoeg had onze douche een constructiefout waardoor er steeds water in de kamer liep.

Het personeel is supervriendelijk en er is een goede service.

De buffetten zijn van een goede kwaliteit en het eten is heel lekker. Bij het ontbijt zijn er verscheidene verse fruitsappen en kan je zelfs koffie krijgen van Nespresso.

Bij de all-in heb je een keuze uit verscheidene lekkere cocktails en worden er echte merken geserveerd (Baileys, Martini,...).

Voor ons was het een voordeel dat er geen muziek werd gespeeld aan het zwembad, het was er heerlijk rustig. Er is ook bijna geen animatie overdag en 's avonds was er enkel livemuziek.

Gereisd met partner in oktober 2016

Graag nog eens terugkeren...

Dominique uit Gent, 18-9-2016

Ideaal hotel voor wie rust zoekt én graag goed eet.

Heel vriendelijk personeel van kamermeisjes tot maître d'hotel en chef-kok.

Rond het zwembad is gelukkig geen muziekgekweel te horen, maar gasten die dat wel willen hebben

hun eigen keuzemuziek in de oortjes.

Er is inderdaad 's avonds niet veel te doen (het ene showtje is al beter dan de andere) maar

op het strand naar de stilte luisteren en naar sterren kijken is een grote luxe die tegenwoordig ver te zoeken is.

Gereisd met vrienden in september 2016

Voor rustzoekers

Isabel, 6-9-2016

Hotel is ideaal voor iemand die rust zoekt.

Mooi strak hotel

Geen of nauwelijks animatie. Aan het zwembad kan je een spelt horen vallen.

Personeel zeer vriendelijk zoals je gewoon bent bij een Iberostar.

Als je een zonneklopper bent en graag aan het zwembad ligt is dit niet het ideale hotel.

Zwembad ligt vaak in de schaduw en de strandstoelen ook. In deze periode aangenaam verfrissend, maar kan me voorstellen dat het anders veel te koud is.

Het eten was afwisselend en lekker. Buiten eten is mogelijk, wel staan de tafeltjes dicht bij elkaar.

Hotelkamers zijn ruim en licht. Als je budget het toelaat boek zeker de zeezicht kamers want het uitzicht is prachtig.

Strand voor de deur en ook hier nog lekker rustig. Iets verder op strand kan je ligstoel huren.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch hotel

Privé, 20-8-2016

Mooie ruime en schone kamers. Het is eten is fantastisch en veel keus. Het personeel is zeer vriendelijk. Mooie ligging ,aan een mooi strand. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en komen volgend jaar weer terug in dit hotel.
Gereisd met vrienden in juni 2016

perfect hotel met goede service en medewerkers!!

Gert, 8-8-2016

Het is een mooi strak (lees modern) hotel. De kamer is lekker licht met genoeg ruimte en een super bed. Praktische badkamer met heerlijke inloopdouche.Het ontbijt,lunch en dinerbuffet zijn uitgebreid met veel verse salades. Er is voor iedereen wel iets lekkers te vinden. Het bedienend personeel is reuze vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het zwembad ligt inderdaad niet erg gunstig qua zon, maar wij vonden dat niet heel erg, want de hele dag in de zon is toch teveel van het goede. Het hotel ligt wel een behoorlijk stukje van het centrum, maar een beetje beweging kan ook geen kwaad.Er was bij onze boeking doorgegeven dat ik beperkt mobiel was na een knieoperatie, dus was er voor ons een kamer vrijgehouden dicht bij de receptie,restaurant en zwembad. Super toch!! Ook het regelen van het huren van een scootmobiel werd voor ons in een minuut even gefikst. Niets is te veel. De handdoeken service is ook ideaal. KORTOM: ABSOLUTE AANRADER!!
Gereisd met partner in juli 2016

Zeer goed hotel, ligging zwembad minder goed

Marie-Paul Kindt, 23-7-2016

Misschien bij info hotel best ook vermelden dat bij diner lange broek voor mannen verplicht is.

Transfer naar hotel staat vermeld max 1 uur 15 minuten maar we hebben meer dan 2 uren op de bus gezeten .

Prachtig hotel, zone aan zwembad ligt wel voor een groot deel in schaduw en dit is wel jammer.Het water is ook heel koud en altijd veel wind aan het zwembad.We hadden wel de pech dat we vaak frisse, schrale wind hadden.

Heel lekker eten, heel vriendelijk personeel, mooie kamers. Top hotel. Gezellige boulevard om te wandelen en toffe winkelstraat. Strand met ligstoelen( te betalen) is ok!

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Cala Millor bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cala Millor in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cala Millor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Cala Millor scoort een 8.8 uit 10 op basis van 22 reviews.