Aparthotel Ciudad Laurel ***

Aparthotel Ciudad Laurel
Ciudad Laurel
7,8

83 reviews over Aparthotel Ciudad Laurel in het Nederlands

Prima aparthotel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Charlotte, 14-9-2017

Dit aparthotel is bijzonder opgezet. Het bestaat uit 12 blokken met appartementen. Dit is allemaal gelegen in een vierkant rond het hoofdgebouw! Dit maakt het een gemoedelijk complex om te vertoeven. Het appartement was netjes en schoon. Het is niet nieuw maar wel alles wat compleet en schoon.

Het zwembad was wat koud maar wel heerlijk verkoelend. De bedjes rondom het zwembad zijn deels vernieuwd. Er zijn dus wat bedjes doorgezakt maar je kunt zien welke nieuw zijn en welke niet. Tijdens ons verblijf was er nauwelijks iemand die een bedje reserveerde dmv een handdoek. Hierdoor hoefde je niet vroeg je bed uit. Ook al kwam je later op de dag er was nog voldoende ruimte over om een plek te kiezen!

Het ontbijt en de lunch was prima verzorgd. Er was voldoende keuze en werd tijdig bijgevuld. Het avondeten hebben we daar niet genuttigd want we hebben elke avond een korte wandeling (10-15min) gemaakt naar Cala millor of Cala Bona voor een restaurantje. Zijn leuke plaatsen om te bezoeken!

Gereisd met partner in september 2017

uitstekend hotel, leuk voor gezinnen

i jonker, 21-8-2017

schrijf een review om de voorgaande review even recht te zetten

Het hotel is absoluut niet smerig en de buffetten zijn zeer goed verzorgd en rijkelijk

Er hoeft voor de standaard drankjes en cocktails niets betaald te worden tot 23 uur s avonds. De sfeer is gemoedelijk en relaxed. Zijn hier nu voor het tweede jaar geweest.

Het zou leuk zijn wanneer het animatieteam uitgebreid zou worden met een Nederlandssprekend iemand. Ze doen echter zeker hun best.

De kinderen willen graag volgend jaar weer terug! (zegt genoeg lijkt me)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geen aanradar

Shirley, 13-8-2017

Het ligt wel overal dichtbij. Het hotel is echt smerig. Het eten was koud. Ik vond zelfs een stukje silverfolie in mijn lasagne en ga je dan naar de kok zo van maakt niet uit is normaal. Het zwembad is te klein en de dosering van het gloorgehalte was ook niet goed. Mijn moeder had de tweede dag al oorontsteking en ik zat de tweede dag al helemaal onder de uitslag. Personeel is ook niet echt vriendelijk en voor de niet alcholische dranken moet je betalen. En keuze uit frisdrank was ook maar beperkt. De kamers waren niet schoon, tegen het baf zat gewoon schimmel. Het is het rolstoelvriendelijk overal heb je trapjes en voor de w.c moet je in de kelder zijn. De gebouwen zijn ook niet voorzien van een lift dus je moet met je koffer van circa 20 kilo de trap op als je pech hebt vier hoog. Dus is echt geen aanradar
Gereisd anders in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ciudad Laurel bij:

Prachtig complex, ruim en schoon

Irene, 3-7-2017

Gemoderniseerde appartementen met ruime balkons. Mooi zwembad complex met apart kinderbad. Grote aangelegde tuin. Eten goed en voldoende variatie, All incl. formule qua snacks beperkt maar voor ons toereikend. Aardig personeel. Complex ligt rustig en buitenaf, naar strand is ongeveer 10 minuten lopen, via boulevard loop je richting stadje of andere kant op richting Cala Bona. Wij namen terug voor 4 euro een taxi. Meerdere leuke marktjes in de omgeving. Cala Millor is een gemoedelijke plaats met mooie stranden, boulevard en leuke terrasjes en winkels. Hotel en plaats echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

zeer goed

jannie lukens, 9-10-2016

kamers schoon ruim eten goed voor ieder wat wils personeel erg vriendelijk willen alles voor je doen elke dag of avond iets te doen ook voor kinderen zandstrand was een beetje ver weg zwembad is goed maar erg koud let op alles gaat in de Duits wat erg jammer is voor andere mens die een andere taal spreken b.v. kwis in het en over Duits land kunnen wij niet weten dat is erg jammer
Gereisd met vrienden in april 2016

Top locatie en divers!

Boorsma, 16-9-2016

Gelegen in een rustige wijk en dicht bij zee en winkels. 1 weg uitlopen laar het strand. Mooi hotel met leuke vertrekken met keuken. Eenvoudig maar schoon en netjes. Erg leuk met kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Voor namelijk gezin met kinderen

Roos vonken, 15-9-2016

Prijs kwaliteit is het een oke hotel.

Gezin met kids tot 12 jaar prima .

Voor echtpaar middelbare leeftijd niet doen

Ga niet in het hoogseizoen als mogelijk is schrikbarend druk . Na 23.00 gaat de bar sluiten . Al wil je betalen voor je drankje heb je pech , muziek of gezelligheid kun je vergeten.

Wel s morgend om 10.00 als je nog rustig aan je koffie zit begint de muziek en het geschreeuw van het animatie team. Zwembad veel te klein voor de aantal gasten , ligbedden genoeg alleen doorgezakt waar je erg moeilijk uit komt .moeten echt vervangen worden. Mooi kinder bad Rustig een beetje relaxen kun je in de mooie tuini met fontein en ligbedden. Voor mensen die gewoon lekker in een al inclusieve in de watte gelegd willen worden is dit niks

Eten is goed en gevarieerd , eetzaal is een aanfluiting veel te klein en ongezellig . Eten is van 18.30-21.00 nou als je om 20.00 daar er te weinig plek is zit je te eten in schreeuwende en zingende kinderen.

Volgende keer only adult hotel.

Gereisd met partner in september 2016

Geen rustige accomodatie

M.staps, 8-9-2016

Prima appartementen op loopafstand van het strand. Eten ook prima. Op het eerste gezicht een leuk zwembad voor kinderen maar voor de kleinere kinderen niet geschikt. De emmer met water vult zich en valt om de paar minuten naar beneden. Het gaat veel te hard voor kleine kinderen en dat is erg jammer.

De kamers zijn groot genoeg en schoon bij aankomst maar werden in ons geval na 2 x vragen bij de receptie pas schoongemaakt nadat het 4 dagen niet gebeurd was. Elke keer als de schoonmaakploeg er was lag onze dochter te slapen dus konden ze niet schoonmaken. Ze kwamen er ook niet een ander moment voor terug.

De rust was in het appartement ook ver te zoeken! Iedereen gooit er de hele dag met deuren en gillende kinderen tot 23.30 savonds wat ik niet nodig vind! Ik sliep om deze reden heel erg slecht! Als ik dan probeerde smiddags nog even te slapen zorgde de schoonmakers voor heel veel kabaal door ook met de deuren te gooien.

Gelukkig hadden we goed weer en een mooi strand.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Meulendijks, 1-9-2016

mooi complex beetje achteraf (ten aanzien van het strand) gelegen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, receptie medewerkers iets minder op Nicolien (Nederlandse) na. Eten gevarieerd en goed alleen snel koud. Animatie is puur Duits, met een beetje meer aandacht kan dit ook wat aangepast worden op de vele Nederlandse hotel bezoekers. Maar al met al een leuke vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor ons eenmalig !

Frank, 1-9-2016

Hotel is overbevolkt zwembad is te klein hutje mutje liggen op de bedjes bij het zwembad.Eettafeltjes op het restaurant terras staan veel te kort op elkaar,je krijgt onderhand een beklemmend gevoel onder het eten.Eten is koud of lauw en vet.Receptie personeel schandalig bot wat ook trouwens geldt voor de alltours stewardess die er elke dag rond loopt en niet voor kritiek openstaat.Glazen zijn niet op het aantal gasten berekend wat betekend dat je het wijntje uit een plastic bekertje mag drinken.Alleen maar Duitse animatie en shows welke overigens wel super zijn!!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ciudad Laurel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciudad Laurel in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciudad Laurel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ciudad Laurel scoort een 7.76 uit 10 op basis van 86 reviews.