Hotel Allsun Hotel Amàrac

Allsun Hotel Amàrac

2 reviews over Hotel Allsun Hotel Amàrac in het Nederlands

Zeer net hotel..!

guido, 21-9-2014

Amarac is een zeer mooi en onlangs geheel verbouwd hotel van de Allsun hotel groep. Hotel ligt direct aan het ( voor ons ) te drukke strand van Cala Millor. Hotel is voor 99% duits georienteerd, maar personeel is ontzettend vriendelijk, correct en behulpzaam. Eten goed verzorgd maar te koud hetgeen wij minder vonden gezien alle positieve reacties op duitse beoordeling sites. Wel iedere dag variatie in zowel ontbijt als avondeten! Let er wel goed op welke kamer je boekt. Een standaardkamer heeft GEEN balkon en GEEN zeezicht!! Bij ons dus een miscommunicatie met het reisbureau en de standaardkamer was veel te klein voor de reissom. Wil je dus een kamer met balkon en / of zeezicht dien je dit ook zo te boeken. Kamer was verder wel zeer netjes en goed verzorgd iedere dag.
Gereisd met partner in september 2014

Netjes hotel

Blokvoort, 2-8-2014

Het hotel is recentelijk opgeknapt en is zeer netjes. De kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Een minpunt vonden wij dat het dinnerbufet vrij simpel was. We begrepen van andere nederlanders welke 2 weken in het hotel zaten het diner de eerste week velen malen beter was dan de week waarin wij er zaten. Mogelijk een wisseling van de kok?
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Amàrac in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Amàrac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Amàrac scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.