Appartement Villa Helga ****

Villa Helga
8,8

21 tips over Villa Helga

Tinie, 11-5-2016

* eten bij Marvil is lekker en betaalbaar.

* de vissersplaats Cala Figuera is heel leuk te bezoeken tussen 16 en 17.00 uur als de vangst van die dag in de haven wordt gebracht.

* een rit door de bergen van Andratx tot Port de Sa Calobra met de auto is erg mooi.

nunoe, 1-11-2015
To-Do (restaurantf; tapas, heerlijke hamburgers), Marvills; goedkope goede maaltijden, Neptunes; gezellig koffie drinken, lekker eten, Carabell; gezellige karaoke bar, Kalupso Fruttie: cocktail bar met spetterende heerlijke cocktails.
johan, 5-5-2015
In de maand april is er nog veel gesloten! Wij vonden de prijs wat we voor de nacht moesten betalen iets te duur voor wat we kregen. (Wij hebben geen idee wat normaal is voor deze streek)

Paula Groeneveld, 26-2-2015
voor rustzoekers een toplocatie!
Fan Feenstra, 8-11-2014
De strandjes en de haven en het nabij gelegen dorp waar je bij de haven aanwezig kunt zijn als de visvangst van de dag binnenkomt is echt een aanrader!
nunoe, 7-11-2014

Wil je een dagje/avondje uit dan hebben de gastvrouwen altijd een goede tip voor je om het eiland nog beter te leren kennen.

Via de gastvrouwen kan je tegen vergoeding gebruik maken van de BBQ (echte aanrader)!!!

Kira, 15-10-2014
Neem een stokbroodje mee de zee in en in no time zwem je tussen de vissen. Onze kinderen vonden dat geweldig!
Mar & Mar, 2-4-2014

Alles wat je nodig hebt, ook om een warme maaltijd te bereiden, is aanwezig in de appartementen maar natuurlijk niet in de hoeveelheden die we thuis gewend zijn ! Een appartement waar dit wel het geval is zijn wij in deze prijs/kwaliteit verhouding tijdens onze diverse reizen in Europa, Azië en Afrika nog nimmer tegengekomen.

Mocht er ondanks de goede zorgen van de gastvrouwen Fruna & Vera iets mis zijn in uw appartement, niet mopperen, maar gewoon even melden !

J.Wijnsema, 7-3-2014

Als je geen zin hebt om te koken, bestaat de mogelijkheid de maaltijd te laten verzorgen door Fruna en Vera. We bevelen dit van harte aan, want wij hebben inmiddels kennis gemaakt met hun heerlijke gerechten. Indien gewenst kan ook het ontbijt verzorgd worden.

Goed om te weten: Fruna verzorgt prachtige wandelingen door Cala d’Or, over stranden, langs rotsen en door de mooiste landschappen in de omgeving.

Jessie Kleine, 21-10-2013
Met een stokbrood de zee inlopen en deze in het water houden, in no time heb je hele scholen visjes en vissen om je heen, die je in het heldere water goed ziet, en ze knabbelen je stokbroodje heerlijk op. Wat is dat gaaaaf!!