8,8

Uitstekend

67 reviews over Appartement Villa Helga in het Nederlands

Villa helga geboekt? Geplaatst in Niu d'aus

Amy, 5-7-2017

Zouden een weekje naar Villa Helga gaan. Dag van te voren kregen we de melding dat we ons moesten melden bij Club Martha's. Villa Helga is niet beschikbaar (!) Zwembad is kapot. Zijn geplaatst in Niu d'aus. Ver buiten het centrum en ver van de strandjes.

De beide dames zijn gestopt het met aanbieden van Villa Helga. Degene die nog gaan, hoop ik dat ze de reis kunnen omboeken naar een andere accommodatie

Gereisd familie in juni 2017

Wederom geweldig!!

Jolanda, 9-8-2016

Wij net terug van een heerlijke vakantie bij de dames van Villa Helga.

Dit was voor ons de vierde keer en het was weer super.

Door de ligging ten opzichte van het strand (5 minuten lopen) en het dorpje

(10 minuten lopen)is de straat waaraan de villa ligt heel rustig.

Het appartement dat wij al die keren gehad hebben is prima uitgerust en voldoende ingericht. Wij ontbijten alleen en koken verder niet maar om een makkelijke maaltijd te maken is alles aanwezig.

In de tuin staat een mooie BBQ die je tegen een kleine vergoeding mag gebruiken.

Wat ons vooral trekt is de rustige omgeving bij het huis met een heerlijk zwembad met mooie nieuwe ligbedden erom heen.

Fruna en Vera weten alles over het eiland en kunnen mooie tips geven, ze zijn zeer behulpzaam en laten je verder lekker met rust.

Kortom voor ons weer eer reden om terug te gaan!!

Gereisd met partner in juli 2016

top gehad in eind juni

allard Knobel, 3-8-2016

vera en fruna super gastvrouwen prachtige omgeving altijd tekort vakantie
Gereisd familie in juni 2016

Gewoon, niets overdreven, Geweldig

Johan, 20-7-2016

De ligging, service, en de gehele accomodatie van Villa Helga is prima.

De gastvrijheid,service, en de inbreng voor de Villa die de dames Fruna en Vera geven aan

de gasten is fenomenaal.

Kort en Goed, betere gastvrouwen kan een Villa zich niet wensen!!

Top meiden,..!

Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch complex op een hele mooie plek

V.Bouwer, 18-7-2016

niks op aan te merken centraal gelegen tussen strand en centrum
Gereisd met partner in april 2016

Wij gaan zeker terug.

Kris, 18-7-2016

Prima complex en zeer gastvrij.
Gereisd met partner in november 2014

Villa Helga ons thuis op Mallorca

Marja & Marianne, 20-6-2016

Wij zijn al meerdere keren in villa Helga geweest en elke keer genieten wij weer enorm van de persoonlijke & ontspannen sfeer bij de Villa, het warme welkom en de persoonlijke uitzwaai van de zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouwen Fruna & Vera !

Villa Helga is kleinschalig, mooi gelegen op een rustige locatie, ruime parkeergelegenheid en diverse strandjes en het centrum van het gezellige Cala d'Or op loopafstand.

De appartementen zijn netjes ingericht, schoon en hebben goede bedden.

Alles wat je nodig hebt, ook om eventueel een warme maaltijd te bereiden, is aanwezig in de appartementen maar natuurlijk niet in de hoeveelheden die we thuis gewend zijn !

Mocht er ondanks de goede zorgen van de gastvrouwen Fruna & Vera iets mis zijn in uw appartement, niet mopperen, maar gewoon even melden !

Op het terras van de villa, bij het zwembad met ligbedden, in de hangmat of elders in de goed onderhouden tuin is het goed toeven.

Wil je meer van dit prachtige eiland ontdekken huur een auto ! Van de beide gastvrouwen Fruna &Vera, die een enorme kennis van het eiland hebben, kan je voor diverse uitstapjes een zeer deskundig advies krijgen.

Gereisd met partner in mei 2016

We voelden ons meteen thuis in de fijne villa.

Rini & Tinie, 11-5-2016

Wij hebben erg genoten !! Bij de ontvangst meteen leuke tips van dingen die we echt gezien moesten hebben. Een paar minuten lopen van een erg knus strandje, maar ook aan de achterkant van de villa, de zee heerlijk ruig tegen de rotsen.

Het ligt heerlijk rustig , je hoort de vogeltjes fluiten, maar je bent ook zo bij het centrum voor je broodje 's morgens .

Echt een prachtige plek voor mensen die van rust houden. Wij hadden boven een groot appartement met balkon om

's avonds nog van de avondzon te genieten. We hebben een auto gehuurd en alle mooie plekjes van Mallorca bezocht.

Fruna en Vera zorgen echt geweldig voor je, ze kwamen ons ophalen na 12 uur 's nachts toen we aankwamen maar zwaaiden ons ook uit voor 6 uur 's morgens ! Ze regelden de shuttle bus, de auto verhuur, een ticket printen, leesboeken uitlenen, strandlakens verhuur en het bed nog eens extra verschonen halverwege de vakantie !

Al die kleine gezellige baaitjes hadden meteen mijn hart gestolen en de Villa voelde als een " thuis".

Ik zou er wel willen blijven wonen !

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk genoten van supergastvrijheid en de rust!

Familie Feenstra-Groeneveld, 6-12-2015

Rustige locatie vlak bij centrum, maar zonder dat je er last van hebt.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Een (bijna) droom bestemming

nunoe, 1-11-2015

Villa Helga appartementen is echt een super aanrader!

Wij zijn er op huwelijksreis geweest en bij aankomst was er een BBQ geregeld. We hebben reuze genoten van onze wittebroodsweken, en heerlijk tot rust gekomen. We zijn ook weer warm onthaald door de lieve behulpzame gastvrouwen Vera & Fruna. Ze hebben van Mallorca hun eiland gemaakt en weten de lekkerste lokale restaurants en bezienswaardigheden.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Helga in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Helga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Helga scoort een 8.78 uit 10 op basis van 68 reviews.