Appartement Sol Cala D'Or ***

Sol Cala D'Or
7,9

10 tips over Sol Cala D'Or

Niels & Mirjam, 13-10-2014
Huur een auto en verken de omgeving
Hans van den Hombergh, 24-8-2014
perfecte ligging, zeer goede service, vriendelijk personeel.
Angélique, 30-6-2014
Voor all in is dit een aanfluiting voor zoveel geld, niet doen!! Het kan vele malen beter, en wij zijn daar t bewijs van. Ben geen zeurpiet maar dit was onze ergste nachtmerrie. Dat gunnen we andere mensen niet. Kortom je bent gewaarschuwt!!

astridderksen, 25-5-2014

Neem oordopjes mee!

De Eroski is bij de ingang van het dorp (goedkope supermarkt)

Jacuzzi ivm uitzicht

René Temminck , 8-10-2013
Tip voor een dagje weg: pak 's morgens bij het strand bus 507 naar Mongrado, daar tref je een prachtig natuurpark met diverse korte wandelroutes en 2 stranden.
Gerda, 9-9-2013
Met de boot over de Middellandse Zee naar de mooie plekjes van Mallorca gaan kijken.

Camilla, 25-6-2013
Cocktailbar Kalypso, Restaurant Gusto. En er zijn veel tenten waar je karaoke kan doen, gelijk tegenover het complex zit er eentje!
Wendy Snellens, 23-9-2012
Eten bij the Pirate, of Taste of Texas op kruispunt in centrum. Nederlandse eigenaren. Supervriendelijk!
Marleen, 11-8-2012
Huur een auto en ga een aantal dagen het eiland verkennen (achter Sol Cala D'or zit Eurocar). San Salvador (klooster op een berg) en La Palma zijn erg leuk (niet op zondag, dan zijn veel winkels dicht).
Nico, 18-5-2012
250 mtr van het centrum alwaar ze met kleine lettertjes in de hoek van de menukaart 8 % VAT bij je eten optellen, No Go. Waar wij zaten was het eten uitstekend en de prijs lager.