Appartement Sol Cala D'Or ***

Appartement Sol Cala D'Or
Sol Cala D'Or
7,9

75 reviews over Appartement Sol Cala D'Or in het Nederlands

Geweldig hotel dicht bij centrum en zee

Gerard Meerdink, 19-8-2017

Mooi schoon en fris hotel.

Midden in centrum en dichtbij stranden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijn appartement, aanrader!

Bianca_22, 5-8-2017

Appartementen waren netjes verzorgd en schoon. Om de dag schoonmaak en handdoeken. We hadden een net vernieuwd appartement. Mooi zwembad, voldoende ligbedden en ook heerlijke ligbedden in het zwembad. Dichtbij strand Cala Gran en dichtbij centrum (rechtsaf als je het Sol uitkomt), maar ook linksaf een leuke winkelstraat. Je zit heel centraal. Overal gezellige winkeltjes, supermarkten en restaurantjes. Heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gezellige locatie en overal dichtbij!

Leonie, 31-7-2017

Hotel is prima. We hadden half pension. Ontbijt was erg goed, avondeten iets minder. Gelukkig kun je in het centrum van Cala Do'r heerlijk en gezellig eten! Je stapt vanuit het hotel het centrum in. Klein stukje lopen en dan lig je op het strand. Heerlijk stadje. Je kunt met het treintje naar de Haven, erg leuk om vandaar weer terug te wandelen naar het hotel. We waren met kinderen van 9 en 11 jaar. Die hebben zich goed vermaakt. Kleinschalig hotel, kids voelden zich meteen thuis en wisten snel de weg. Veel Nederlanders en Engelsen. Vlakbij het hotel een kleine "kermis ". Leuk voor de kinderen ( kunnen papa en mama even een cocktail pakken ). Veel leuke restaurants in de buurt, supermarkt links om de hoek.

perfecte locatie! Hotel is gewoon 3 sterren. Om de dag komen de schoonmaken. Voldoende bedjes bij het zwembad en GEEN handoekcultuur. Veel plezier!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekende vakantie gehad

Fam vd Velde, 27-7-2017

Het appartementen complex ligt midden in het centrum en dicht bij verschillende strandjes.

S avonds is het best luidruchtig door verschillende artiesten die in kroegen zingen rondom het complex.

Verder prima accomodatie en die netjes en vermoedelijk kort geleden zijn gerenoveerd .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Midden in centrum

Datema.HJ, 14-10-2016

Appartement Sol Calador ligt heerlijk tussen winkeltjes, restaurantjes en vlakbij het strand.Met de bus naar Palma aanrader om te doen.Avondeten 1x gebruik van gemaakt was niet bijzonder en lege schalen.Vriendelijk personeel en schoon complex. Na seizoen aanrader!!
Gereisd met partner in oktober 2016

Prima appartement midden in het centrum.

J.A van Dalen, 18-9-2016

Goed ontbijt, voldoende keus en vers fruit.

Vlakbij strand, veel winkeltjes en restaurants volop aanwezig.

Water zwembad vrij koud, eenmaal erdoorheen prima te doen.

Handdoeken worden wel degelijk al vroeg op de ligbedden geplaatst.

Verwisseling beddengoed 2x per week, handdoeken om de dag.

Wij zaten aan de achterkant van het complex, tot 00.00 uur lawaaierig van muziek uit de omgeving, dus neem oordoppen mee.

Gereisd met partner in september 2016

Een heerlijk verblijf

Anne, 23-6-2016

Heerlijk gelegen in het centrum, vlakbij de winkeltjes en de restaurantjes.

Wel veel herrie 's avonds laat door muziek in aangrenzende gelegenheid., tenminste...in het appartement waar wij in zaten, konden we dat goed horen.

Mooi schoon complex met zwembad, ook met ligbedden in het water.

Ontbijtbuffet was uitstekend, personeel zeer vriendelijk.

De baai vlakbij op een paar honderd meter afstand was erg fraai, je moest er wel op tijd zijn om nog een paar ligbedden te hebben, rond negen uur 's morgens al.

Vervanging van handdoeken zou wat vaker mogen, appartement was schoon en netjes.

We zouden hier zeker nog een keer naar terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie prijs en prima appartement!

Lisanne, 18-1-2016

Erg mooi en vooral schoon appartement. Vriendelijke mensen bij de receptie die je met van alles willen helpen! Verder erg dicht bij het centrum, je loopt zo de leuke winkelstraatjes in en ook dichtbij veel leuke restaurantjes. Veel winkels zijn tot 's avonds 10/11 uur open (of soms zelfs later) en daardoor is het tot laat gezellig! Een aanrader is de pizzeria die tegenover dit appartementencomplex zit! Nederlandse eigenaren en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader! (En nee, geen kakkerlakken gezien in dit complex... ;))
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima appartementen met perfecte locatie!

Karin, 3-12-2015

Wij zaten in een 2-kamerappartement en zaten rechts achterin het complex op basis van logies. Naast het complex zit een klein supermarktje waar je verse broodjes kunt halen. En je loopt zo het gezellige autovrije centrum in met veel goede restaurants.Ook het strand ligt super dicht bij.

Appartement was schoon, maar wel wat gehorig. Wij zijn niet veel in het appartement geweest en zijn er vooral op uit getrokken met onze huurauto en het bezoeken van de mooie stranden van Mallorca.

Alleen al door de ligging zouden wij zeker naar Sol Cala d'Or teruggaan!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke vakantie!

Karen, 10-10-2015

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in dit appartementen complex. Het was netjes, schoon en werd goed bijgehouden. De kamers waren ruim voor ons drietjes (2 volwassenen en een baby) Eenvoudig campingbedje voor de baby, maar schoon.

Om de dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken.

Wij hadden logies, dus ben niet bekend met de kwaliteit van het eten.

Vriendelijk personeel.

Simpel zwembad, maar goed genoeg. Water was wel wat fris voor de kleine.

Leuke ligging ook, je steekt de straat over en staat bijna meteen midden in het centrum. Ligt ook een strandje in de buurt, is niet zo groot .In de zomer lijkt het me wel echt te klein (Druk)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sol Cala D'Or bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Cala D'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Cala D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Cala D'Or scoort een 7.91 uit 10 op basis van 75 reviews.