Aparthotel Serena Sol *

7,7

22 reviews over Aparthotel Serena Sol in het Nederlands

Nooit meer!

Do, 4-9-2017

Na de positieve recensies gelezen te hebben dachten wij hier wel goed te zitten. Ik ging met vriendinnen naar dit appartement. Bij aankomst kwam de eigenaresse die toen nog vriendelijk was en verteldw dat zij en haar man ook de Spar supermarkt in de straat runde . ijs was bij de kassa gesmolten. Toen wij dit aangaven begon de man op ons te schelden in het Spaans. Toen we terugkwamen van de supermarkt bleek de lamp op de kamer niet te werken. Na de eigenaresse gebeld te hebben kwam na een halfuur de man geërgerd aan om de lamp te vervangen. De tweede dag ging de douche kapot en toen we de eigenaresse belden werd er verteld dat we een uur moesten wachten tot haar man klaar was met werken. Na anderhalf uur nog een keer gebeld omdat niemand kwam opdagen. Toen kwam hij eindelijk. Kamer wordt 1 keer per 5 dagen matig schoongemaakt, beddengoed niet vervangen en vuilnisbak niet geleegd. De laatste dag wilde we douchen na het uitchecken en werd de vrouw boos en riep dat wij not normal waren.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prettige locatie uit de drukte van Calle dor

Leo met partner, 1-7-2017

Zeer rustig gelegen kleinschalig een mooi zwembad wat rustig was. Er is geen receptie of bar. Maar dat geeft niks. Wij hebben fietsen gehuurd en het centrum was goed te bereiken. Lopen is ook een optie maar naar de grote haven ongeveer 40 minuten. Tevens een auto gehuurd wat een mooi eiland.

De drukte en het nachtleven kan je zelf opzoeken. Restaurant en supermarkt op 500 meter. Wij hebben het zeer naar ons zijn gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi appartement en leuk zwembad zee ook dicht bij

Eric, 25-6-2017

Alles is op loop afstand te doen in de buurt.
Gereisd met partner in juni 2017

Ruim , schoon en rustig gelegen appartement

Jeltsje, 15-5-2017

Buiten het centrum van Cala D'Or ligt dit kleine appartementencomplex met 18 appartementen aan een doodlopende weg dus rustig gelegen. Het zwembad is schoon en er zijn voldoende ligbedden. Voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen is het een prima plek als je niet lawaai houdt. De balkons en terrsssen zijn ruim. Supermarkt is op ong. 400 meter. Het toeristische centrum ligt op een half uur lopen. Daar zijn volop barretjes, terrasjes en restaurantjes. Ga naar Cafetaria Marfil. Hier is volop keus een goede kwaliteit en lage prijzen en hetvpersoneel heeft plezier in het werk. Spreek Spaans dat wordt gewaardeerd.
Gereisd anders in mei 2017

super locatie en lekker rustig

mirjam, 12-2-2017

ligt afgelegen en daardoor rust...je kan de drukte opzoeken.

wel jammer dat de baaien erg klein zijn en daardoor erg druk. bij het zwembad is t heerlijk toeven...ook daar rust en voldoende bedjes. genoeg supermarktjes in de buurt voor de dagelijkse boodschappen. de eigenaresse is ook samen met haar man eigenaar van de dichtbij gelegen supermarkt.

tip. huur een fiets , dan is alles prima te doen. ook de grotere supermarkt.

ook palma de mallorca is een mooie stad, prima in een dag te doen.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk

Marianne, 15-12-2016

Ik sta verteld van de laatste reviews. wij hadden een groot appartement uitkijkend op het zwembad.

Ruim 2 kamer appartement met een heerlijk terras.

Alles was schoon en de eigenaresse heel vriendelijk.

Heerlijk zwembad, op loop afstand van diverse (heerlijke strandjes) en van het dorp met veel vertier en nog meer winkeltjes en restaurantjes.

De keuken was i.d.d. karig ingericht, maar je hoeft er maar om te vragen en het werd geregeld.

Ik kan niet ander zegen dan dat wij er hebben genoten en van ons krijgt het een dikke 10.

Gereisd met partner in september 2016

Serena Sol nooit meer!

Ladie, 10-10-2016

Serena sol, dus nooit meer. Ik had niet verwacht dat het in het appartement naar urine zou ruiken. Dat deed het dus. Het bad roest, de kranen zijn niet meer van RVS, de verlichting in de "badkamer" is spartaans, iig niet voldoende om je lenzen in te doen. De woonkamer had een brommende verlichting, de matrassen waren knuppelhard, ( maar we kregen nieuwe, ook super hard) de bodem bestaat uit houten planken. De stoel plakte toen ik erop plaats nam. De eigenaresse was behulpzaam, vroeg of we elders iets wilden maar touroperator gaf niet thuis of we moesten gewoon opnieuw boeken ( 450.- ) dus ook geen touroperator meer. Al met al, ik wil zoiets nooit meer boeken. Op naar een leukere vakantie met mooier appartement.
Gereisd met partner in september 2016

Vrij goed

Daniël, 22-7-2016

De ligging van het appartement is prima, net buiten het toeristische Cala Do'r. Het appartement heeft een fijn zwembad met ligstoelen.

De kamers zelf zijn basic ingericht. De keuken heeft 2 pitten, er is weinig bestek en maar weinig pannen. Uitgebreid koken is er dus niet bij.

Verder is de kamer niet erg schoon. Het ruikt er erg naar chloor, maar dat is wel meer in Spanje. De vloer is vrij vies, de kraan in de

badkamer ook. Er is niet schoongemaakt in de week dat wij er verbleven, de handdoeken en lakens zijn wel vervangen.

Al met al prima vakantie gehad, verwacht er alleen niet te veel van.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie omgeving

R, 16-7-2016

Een mooi zwembad.

Kamer was vies en voor het kinderbedje moet je nog eens 6euro per dag extra betalen.

Restaurant cala Ferrera, gusto, different, la bodega zijn een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

prima verblijf

Fam. Stoevenbeld, 20-6-2016

Rustige ligging in een buitenwijk van de stad, 300 meter van een mooi strandje.

Een nette winkel op 150 meter, eigendom van de zeer vriendelijke eigenaresse van het ruime appartement.

Op 25 meter een prima restaurant met zeer vriendelijke eigenaar.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Serena Sol in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Serena Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Serena Sol scoort een 7.74 uit 10 op basis van 22 reviews.