Aparthotel Pins d'Or **

Pins d'Or
6,7

3 reviews over Aparthotel Pins d'Or in het Nederlands

SL, 22-8-2007

Via Duitse poot van 'n reisorganisatie geboekt, financieel veel aantrekkelijker dan via de Nederlandse poot van dezelfde reisorganisatie. Accomodatie voldeed aan onze verwachtingen. Was niet supernieuw, maar wel praktisch. We hadden all-incl geboekt. Het eten stond in buffetvorm klaar. Er was voldoende keus en wij vonden de smaak van de verschillende gerechten prima. Er waren m.n. Duitse gasten en de het annimatieprogramma was daar dan uiteraard ook op gericht. Dichtbij het appartement waar wij waren, was een speeltuintje en een zwembad. Er zijn verschillende zwembaden op 't complex. Het complex ligt in het centrum van Cala D'Or en dichtbij het strand. Er is een supermarkt op ong. 100 m. vanaf het complex. Wij hebben het er met onze kinderen van 1 en 4 jaar uitstekend naar onze zin gehad.

De enige minpuntjes waren de duur van de transfer (incl. wachttijd voorafgaand aan de transfer) en het ontbreken van 'n flesje drinkwater bij aankomst in het appartement.

Kortom: aanrader!

Gereisd familie in augustus 2007

P. van Well, 9-8-2006

Ligt midden in centrum en dicht bij het strand. Dit is jammer genoeg het enige wat positief is. De rest was matig of slecht. Onvriendelijk personeel. Weinig of slechte animatie. Kamers werden slecht schoongemaakt en bedden niet opgemaakt. Wij hadden all-inclusive maar er was geen water te krijgen in de bar, moest je in de supermarkt kopen. Bij elke groep bungalows een klein zwembadje waar het water zo warm van was, dat veel kinderen oorontsteking kregen. Voor het halen van drankjes aan de bar moest je elke keer de drukke winkelstraat oversteken. Want aan de overkant van de straat lag nog een gedeelte van het hotel. Verder waren er bijna alleen maar duitsers en werd er dus ook alleen maar duits gesproken. Ideaal voor jongelui die elke avond naar de disco willen gaan, maar zeker niet geschikt voor gezinnen met kinderen.
Gereisd familie in juli 2006

ans leeuwen, 12-1-2006

Wij Vonden de Vakantie zeer leuk wij hebben ons goed vermaakt vooral mijn dochter ze had er wat vrienden gevonden en ze gingen lekker uit heel veel barren en disco's in de buurt en het appartement is zeer hygienisch dus als het aan ons ligt is een tweede keer gaan ook geen slecht idee..

het beviel ons reuze ..!! Daag

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pins d'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pins d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pins d'Or scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.