Beoordelingen Appartement Parque Mar**

Parque Mar**
240 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Parque Mar**
Carrer Parc de la Mar, E-07660, Cala d'Or

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar** in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Parque Mar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 240 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar** in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Parque Mar** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 183 vakantiefoto's van Appartement Parque Mar** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Parque Mar** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Appartement Parque Mar** met andere accommodaties in Cala d'Or.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,6
8,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Heerlijk relaxed"vertalen
manon lubach
8,0

14-9-2013 Parque Mar is een vrij rustige accommodatie. Super gelegen, direct aan zee. Voor ons als stel perfect; andere parken waren ook 's avonds nog erg lawaaierig. Mooie tuin, leuk restaurantje erbij. Om de dag schone handdoeken. Verse broodjes in supermarkt naast park. Restaurants op loopafstand. Wij vonden centrum van Cala D'or wel wat ver lopen (45 min) dus aten veelal in Cala Egos. Wij hebben genoten in Parque Mar.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie, heerlijk complex"vertalen
monique
7,0
8,0

7-9-2013 Mooi complex, voor ieder wat wils. Lekker zwemmen, snorkelen top!! Apartementen zijn allemaal verschillend, over het algemeen goed. Goed eten in het dorpje, leuk treintje, mooie haven. Elke dag verse broodjes bij de supermarkt aan de overkant. Super vakantie

"Heerlijk!"vertalen
Simone
8,0

2-8-2013 Mooi complex met een hele ruime tuin! Hierdoor geen gevecht om een bedje bij het zwembad, veel mensen zoeken een plekje in de schaduwrijke tuin. Appartementen zijn netjes, eten is redelijk ( we hebben beter gehad, maar het was zeker niet slecht)! Aan het complex prima zwemmen bij de rotsen(2e trapje), super veel vissen te bewonderen! Winkeltjes op loopafstand, centrum van Cala d'or is toch wel een ruim half uur lopen via het pad dat langs de haven loopt! Kortom, garantie voor een super leuke vakantie!

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Parque Mar** bij:

met jonge kinderen, Juli 2013
"Oase van rust aan de zee"vertalen
Regina
10,0

5-8-2013 Een prachtig gelegen park, veel ruimte, schitterend uitzicht en heel centraal gelegen. Geen gevecht om ligbedjes, want die zijn er zat en ook genoeg ruimte om een rustig plekje in de schaduw te vinden. We waren zo blij dat we dit geboekt hadden en niet de omliggende hotels, waar het lawaai en de drukte je alleen al aanvloog wanneer je er langs liep. De appartementen zijn van prive eigenaren, waardoor de inrichting per appartement verschilt. Die van ons was prima ingericht, sober, maar absoluut functioneel. Leuke animatie, ook voor onze kinderen van 9 en 11. Mogelijkheden tot uitstapjes genoeg, zelf een auto huren ook prima te doen. Enorm vriendelijk personeel. Ruim voldoende keuze bij het ontbijtbuffet en ook het buffet 's avonds is meer dan goed. Een zout stilte zwembad voor diegenen die geen spelende kinderen om zich heen willen, van waaruit je ook een prachtig uitzicht op de zee hebt. In de zee zwemmen is ook mogelijk, met een zwemtrapje vanaf de rotsen, maar alleen bij rustige zee.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima plek met zeeën van ruimte"vertalen
Jaap
10,0

1-8-2013 Al heel wat complexen op de Balearen bezocht maar dit complex heeft uitzonderlijk veel ruimte. Weliswaar weinig ligplaatsen direct aan het zwembad maar op het gras zoveel ruimte als je je maar kunt wensen. Ook genoeg bomen zodat je ook makkelijk een plek in de schaduw kunt vinden.
Receptie erg vriendelijk en behulpzaam.
Ons appartement had normale afmetingen met een erg ruim dakterras, sommige hebben echter alleen balkon. Hadden zelfs vaatwasser. Wat wij dan weer niet hadden waren plafondventilatoren of airco. Dat laatste was wel een gemis. Het was met name 's nachts nog behoorlijk heet. Helft van gezin heeft hele vakantie op dakterras geslapen, ging prima, was redelijk koel en geen mug gezien.
Heel kindvriendelijk. Ligt in rustig straatje. Vrij veel Nederlanders waardoor kinderen snel contact maken.
Leuk is ook dat je vanaf complex direct naar zee kunt lopen via rotsstrand. Via zwembadtrapjes kun je dan zee in. Alleen niet geschikt voor allerkleinsten, zee kan soms ruw zijn.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Mits goed appartement, een fantastisch verblijf"vertalen
Couwenberg
10,0

9-7-2013 Bij Parque Mar kun je genieten van een zeer ruime opzet. Een gigantische grote, ruime en mooie groene tuin. Hier lig je niet hutjemutje op elkaar en iedereen kan hier wel een plekje vinden met wat privacy. Dit is het enige park wat ik heb meegemaakt waar je niet om 07.30 uur al een bedje moet gaan "reserveren". Heerlijk!! Geen gestress en altijd wel een bedje te vinden. In 1e instantie kregen we een appartement toegewezen wat inderdaad "oud" was. We hadden een 2 km app geboekt en de woonkamer was compleet in beslag genomen door een bed. Keuken, douche en inrichting waren echt gedateerd. Volgende dag hebben we een ander app gekregen (blok 7) en dat was dag en nacht verschil. Super netjes en groot en 2 balkons. Je moet het dus wel treffen. De animatie overdag was minimaal en 's avonds als we terugkwamen van het eten (ca. 22.00 uur) was er niets meer te doen op het park. Verder super vriendelijk personeel, prachtige zwembaden (ook zout stiltebad), prachtige omgeving en geweldig uitzicht.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Fantastisch!"vertalen
Daphne
9,0

26-6-2013 Parque mar is en blijft ge-wel-dig! Zijn hier al meerdere keren geweest en als je er één keer bent geweest,ben je gelijk verwend want wil je niets anders meer! Alles is goed en netjes geregeld, je voelt je er echt te gast. Als er iets is wordt je gelijk op je wenken bediend, iedereen is erg behulpzaam. Park is prachtig onderhouden en locatie is super, niet middenin het centrum maar direct aan zee en alles bij de hand (winkeltje voor broodjes etc is direct naast de deur). Om de dag schone handdoeken en schoon beddengoed, top verzorgd. Zeer geschikt voor ouders met kleine kinderen: het is overzichtelijk en veilig. Kortom: een heerlijke, relaxte vakantie gehad. Gayan & Maria : you are the greatest! Bedankt voor weer een fantastische vakantie @ parque mar !

met partner, Juni 2013
"Heerlijk!!!!!"vertalen
Cindy
9,0

9-7-2013 Dit was onze 1e x in dit complex maar we vonden het geweldig. Mooi uizicht vanaf het balkon van aptment. mooie tuin, alles heel netjes bijgehouden en fantastisch stilte zone om te zonnen en boekje te lezen. Wij hebben geen kinderen dus dat was voor ons een pluspunt. in de omgeving supermarkt aan de overkant van complex en winkels en heel goed restaurant ( nevada) de straat uit lopen. Langs jachthaven naar het centrum van Cala D'or was ook een leuke beleving om te lopen langs al die mooie jachten. Leuk centrum ook, al met al wel beetje toeristisch maar zeker de moeite waard om heen te gaan. Wij komen zeker een keer terug.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Aanrader met kleine kinderen"vertalen
Selina
6,0
7,0
8,0

4-12-2013 Wij hadden een 2 kamer appartement, inrichting was gedateerd maar prima! We hadden om een papartement beneden gevraagd en ook gekregen. Je had daardoor een heerlijke tuin met een heg eromheen, een zitje, parasol en 2 ligbedden. Als onze kleine lag te slapen konden wij lekker in de tuin genieten. En je liep zo je tuin uit in de grote tuin van het park met alle zwembaden. Prachtig aangelegd. Slaapkamer heel klein, babybedje paste er helaas niet bij.
Het stadje cala egos erg klein maar je kan zo elke avond in een ander restaurant eten, er is een grote supermarkt en wat souvenier winkeltjes. Tegenover het appartement een redelijke supermakt met vele verse broden (ook donker). Met de taxi zo in cala d'or of met het treintje. Te voet ben je ook zo bij de haven waar je veel betere restaurants kan vinden en een leuke wandeling over een pad langs het water. Het strand is ook ideaal en dichtbij. Een auto huren niet bij je hotel of organisatie doen maar gewoon in het dorp cala egos.

met oudere kinderen, Mei 2013
"Geweldig"vertalen
roos
10,0

26-5-2013 1 weekje op dit park was de plek waar we ooit zijn geweest. We hadden een 3 kamer villa geboekt. Uitzicht op zee en een heerlijke tuin voor ons. 2 stappen en we lagen in het zwembad. Gezellig naar de haven wandelen. Let op er is een wandelpad dus je bent er zo. 1 straatje lopen en er zijn genoeg eettentjes en een heel mooi strandje.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?