Beoordelingen Appartement Parque Mar**

Parque Mar**
251 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Parque Mar**
Carrer Parc de la Mar, E-07660, Cala d'Or

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar** in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Parque Mar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 251 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar** in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Parque Mar** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 187 vakantiefoto's van Appartement Parque Mar** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Parque Mar** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Appartement Parque Mar** met andere accommodaties in Cala d'Or.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,5
7,9
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke plek"vertalen
stimmer100
8,0

25-07-2014 Voor de tweede keer geweest, volgend jaar weer....
Heerlijk grote tuin, geen handdoekje leggen. 2 grote zwembaden. Prima eten. Keurig en redelijk vast personeel. Appartementjes hebben allemaal uitzicht op zee en het complex ligt rustig. Gewoon perfecte locatie voor een relaxte vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prachtige tuin!"vertalen
Saskia
7,0

20-07-2014 Wij hadden een appartement op de begane grond met een eigen tuintje. Onze kinderen konden daardoor lekker spelen met andere kinderen in de prachtige grote tuin. Wel oppassen met kinderen die nog geen zwemdiploma hebben want ze kunnen ook zo naar de zwembaden lopen en daar zit geen hek omheen. Er zijn 3 zwembaden: een stilte/zoutwaterbad voor alleen volwassenen, een zwembad met een diepte van 1.15 tot 1.90. Er is een apart kinderbad van 6 bij 6 meter van 60 cm diep. Een echt baby-bad is er niet.
Animatie is kleinschalig. Er is een (Duitse) dame voor de kinderen en een dame voor sport en spel. Mini disco om 18.00 uur met gemiddeld 10 a 12 kindjes, ondanks het geringe aantal kindjes genoot mijn dochter enorm! Elke avond van 20.30 tot 21.30 een voorstelling zoals flamingodansen, goochelen, karaoke. Om 22.00 uur is het rustig op het park.
Genoten van deze vakantie maar voor ons mag het allemaal een stuk levendiger. Volgende keer toch naar een groter complex met uitgebreidere animatie.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Top vakantie"vertalen
dennisregeer
10,0

12-07-2014 Wij zijn net terug van 11dgn parque mar. Nette schone accomodatie. keurige kamer. Goed eten. Aardig personeel.
Kamers worden om de dag keurig schoon gemaakt. Wij hadden alleen twee kleine puntjes. Kinderbadje is 60cm diep, de kleine van ons stond tot zijn oksels in het water, en er stond geen hek omheen waardoor die alle kanten op kon (vooral wanneer je een beweegbaar mannetje hebt).

Strand is (zoals we van te voren konden zien) wel klein. Zelf hou ik van een breed uitgestrekt strand maar goed voor 11 dagen was dit goed te doen in combi met het zwembad.

Leuk speeltuintje erbij en een klein supermarktje om de hoek.
Vlakbij een haventje en bij veel restaurantjes. Club Martha's ligt op 30m afstand.

VOordeel parque mar: Genoeg bedjes aan het zwembad, gras. en niet al te druk qua mensen!

top vakantie gehad en heerlijk ontspannen / bruin terug gekomen.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Parque Mar** bij:

met jonge kinderen, Juni 2014
"Mooi maar rustig"vertalen
Monika
7,0

07-07-2014 Zeer mooi gelegen vakantiepark. Ligging van het park is bovenop de rotsen met uitzicht op zee.
Ons huisje was ruim maar wel verouderd qua inventaris. Had een ruime tuin. Deze was af te sluiten met ligbed. Handig met jonge kinderen.
Het vakantiepark is erg rustig. Daardoor geen gestress met 'handdoekje leggen' in de ochtend. Er zijn genoeg ligbedjes en ruimte.
Wij misten wel een beetje de levendigheid. Maar dat kan ook aan het voorseizoen hebben gelegen. 's avonds om 22 uur is het stil. En zie je weinig aktiviteit meer op het park.
Wij hebben geen aktiviteiten van de animatie meegemaakt. We hadden ook het idee dat dit nog op gang moest komen.
Op loopafstand van het park liggen genoeg eettentjes, supermarkten(Cala Egos) en naar Cala d 'Or zelf is het goed te lopen via de haven (30 min) of je pakt het treintje/taxi.
Er is een stiltegebied bij het zoutwaterbad. Vonden wij wat opmerkelijk.
Het kinderzwembad is niet meer dan een vierkant bad. Dit hebben we wel eens leuker meegemaakt

met partner, Juni 2014
"Super plek"vertalen
annet van dam
9,0

04-07-2014 Wat een fantastische plek om een relaxte vakantie te hebben. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Geen gedoe met handdoeken smorgens vroeg op bedjes.

met een groep, Juni 2014
"Voor de rust moet je hier zijn"vertalen
jan van wijk
1,0
2,0
7,0

09-07-2014 De algemene indruk van de accommodatie is goed, de algemene indruk over de omgeving is zeer goed. De algemene indruk over het appartement is slecht. Ons appartement (904) was erg benauwd en het was net geschilderd dat we binnenkwamen, de receptie was hiervan op de hoogte maar deden er niks aan. Omdat wij met een groep waren konden we ook in andere appartementen kijken. En wat ons opviel was dat wij het gewoon niet zo getroffen hadden. Slechte ventilatie en erg benauwd, ook een erg benauwde badkamer waarin van alles kapot was. Wat ons ook erg tegenviel was dat ze overal extra geld voor vroegen. Wifi kost je 6 euro per dag per persoon. Een waterkoker kost je 15 euro voor een week. Een ventilator kost je 25 per week. De receptie was ook niet erg best maar daar heb je voor de rest ook niet zoveel mee te maken.
Wat heel erg mooi was, was de ruimte op het park en hoe goed het onderhouden was. Ook de rust en het zwemmen in zee was echt fijn. Er is geen strand bij het park.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Fijne plek"vertalen
Eva
7,0

07-06-2014 Erg mooie rustige plek met goed onderhouden tuin. Helaas was het zwembadwater van het grote bad en het peuterbad in deze periode te koud (19 gr) waardoor we gedwongen werden het stilte bad (27 gr) op te zoeken, wat met een 3 jarige bijna ondoenlijk is. Hoe stil ze ook was, de gasten die daar lagen leken zich extreem aan de aanwezigheid van kinderen te storen. Het aantal Duitse gasten is erg groot en daardoor werden we ook erg vaak in het Duits aangesproken. Het personeel is erg aardig. Regelmatig kregen we in het restaurant te horen dat ze iets niet hadden (verse sinasappelsap of slagroom met suiker) en kort daarna zagen we ze dan toch voor andere gasten met deze spullen lopen. Vaak dat we iets van de kaart bestelde en compleet iets anders kregen (taal, onkunde?). Bij elke bestelling in het restaurant ging er wel iets fout. Parque Mar is een oase van rust en een fijne plek om te zijn. Maar 4 kakkerlakken buiten gezet in 10 dagen. Viel mee. We gaan er vast nog een keer naar terug.

met partner, Mei 2014
"Prachtig complex!"vertalen
Ineke
10,0

19-05-2014 Parque mar is een zeer ruim opgezet complex. De tuin wordt ook goed bijgehouden. Huisjes zijn schoon en redelijk modern ingericht. (maar kan per huisje verschillen) Er werd om de dag schoon gemaakt en linnenwissel op de 4e dag. Appartement was wel gehorig overigens... In het tuintje stonden 4 zonnebedjes en een tafel met stoeltjes. Maar over het gehele complex staan zonnebedjes om te gebruiken. Diverse zwembaden. Eetgelegenheid aanwezig maar niet gebruikt. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De straat oversteken en je hebt de spar voor je dagelijkse boodschappen. Wifi kost 24 euro pw. Er kan maar 1 toestel tegelijk op. Werkt prima over het gehele complex en in het appartement.
Winkelcentrum 400 m verderop heeft restaurantjes en winkeltjes. Vond ik leuker dan het centrum van Cala d'or. Prijs/kwaliteit verhouding is geweldig! Helaas geen boulevard of de mogelijkheid tot een strandwandeling in de omgeving, maar dit is zeker een complex om naar terug te gaan!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Schitterende en zalige plek!"vertalen
Zwaan
9,0

01-06-2014 Een zeer geslaagde vakantie bij Parque Mar. Schitterend ruim opgezet en goed onderhouden complex. Uitzicht over de kustlijn adembenemend.
Heerlijk rustig zonder dat het ongezellig is. Kids vol op plezier in speeltuin en zwembad,. Britta en Ruud van animatie zijn geweldig met de kids. Het was nog niet druk op park, dus werd niet zoveel gebruik van animatie gemaakt. Als je wilt is er veel aanbod maar het wordt niet aangedrongen. Wij alleen idee avond met kids mee gedaan aan kwartiertje mini disco en kids vonden geweldig om met Ruud de jeux de boullen.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Een geweldige plek!"vertalen
Jolande Welmers
9,0

27-06-2014 Wij hadden een "villa" (6 pers) gehuurd. Deze had een prachtig uitzicht op zee, zoals bijna alle appartementen in het complex. Vele ligstoelen tot onze beschikking. Twee zwembaden. Er werd om de dag schoongemaakt en de handdoeken werden dan ook verwisseld. Wij hebben goed a la carte gegeten in het restaurant van het park. Vriendelijke eigenaren. Een fijne plek om op vakantie te zijn.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?