Appartement Parque Mar **

8,6

289 reviews over Appartement Parque Mar in het Nederlands

Prachtig

Nicolai, 1-9-2017

Prachtige ligging, ruim appartement (wij hadden wel een met 2 slaapkamers) lekker zwembad en geweldig uitzicht, top, aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk park! (voor herhaling vatbaar)

Hanssen, 24-8-2017

Rustig park met veel groen (schaduw), genoeg bedjes en (bijna) geen handdoekje leggen bij het zwembad. Geen problemen ondervonden met het afstaan van je ID-bewijs, er werd meteen een kopie gemaakt. Geen ID bewijs achter hoeven laten. Al het personeel is zeer vriendelijk. We hadden een appartement en elke dag kregen we schonen handdoeken en werd er gepoetst. Het matras op de slaapbank was slecht, maar na een melding kregen we een half uur later een nieuw matras. Ook een lekkage is de boiler werd meteen opgelost (om 7.30 uur gemeld en om 9.00 uur was het verholpen). Eten in het restaurant was heerlijk. Elke avond entertainment van 20.30 uur tot 22.30 uur. Een paar dagen een auto gehuurd via Rigo in Cala Egos (scheelt veel of je via reisorganisatie of hotel huurt). Snorkelen bij de rotsten was zeer goed te doen en prachtig om de vissen van zo dichtbij te zien. Een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar op dit park.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie locatie

Con, 18-8-2017

Veel is al geschreven over deze plek en t klopt allemaal. Onze bevindingen:

Voordelen

- prachtige locatie

- rustig maar genoeg te doen voor kinderen tor 12

- ruimte genoeg , genoeg ligbedjes

- geen herrie in de avond zoals bij de buren club martha's

- genoeg nederlandse kinderen om mee te spelen voor mijn dochter van 8

- lekker dicht bij gezellig centrum cala egos

Nadelen:

- geen airco , was echt wel nodig

- betaalde wifi

- smerige radiatoren in het appartement

- bed in de woonkamer slecht

- schoonmaak kon echt wel beter

- ventilator te huur voor 15 euro die niet super werkte

Al met al een fijne vakantie gehad maar of t voor herhaling vatbaar is?

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek

Piersma, 1-8-2017

Een prachtig vakantiepark. Mooi gesitueerd en schitterend uitzicht. Gelukkig weinig animatie. Meer dan voldoende ligbedden. Een zwembad voor de kinderen en een zwembad in het stiltegebied.

Zeer vriendelijk personeel waarvan de meesten er al jaren werken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima, behalve ....

Bert van Loo, 11-7-2017

Het verblijf was prima, ook de locatie was ideaal. Wij verbleven daar 3 weken. Irritant was wel dat je bij het inchecken verplicht werd je ID af te geven. Erger is dat discussie daarover onmogelijk was. De dame die hiervoor verantwoordelijk was vroeg waarom het alleen de Nederlanders zijn die hierover zo moeilijk deden. De uitleg dat onze overheid en/of andere instanties inzake ID-fraude daarover goede voorlichting geven, werd afgekapt met het 'argument' dat zij ook hun werk moeten doen en ze niet alles kunnen kopiëren. Alsof dat de oplossing zou zijn. Het ergste is dat men herhaaldelijk niet wilde luisteren naar de door henzelf gevraagde argumenten. Advies: maak van te voren een kopie van je ID, maak het BSNnummer onleesbaar en plaats het woord kopie op de kopie. En doe die moeilijke dame de groeten van ons.
Gereisd met partner in mei 2017

Rustig

Dirk Kerk, 24-6-2017

Leuke witte huisjes met mooie tuin
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Cristina, 15-6-2017

Prachtige ligging, mooi uitzicht over de zee vanuit apartement. Mooi peuterbad. Vriendelijk personeel. Aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Super!

Honigh, 20-8-2016

Voor de tweede keer met een tussen jaar weer terug Parque Mar. En weer een heerlijke vakantie gehad. Wat is het toch een prachtige groene plek, deze oase van rust. Het enige verschil met ons vorige bezoek aan Parque Mar is dat helaas hier ook de ligbedjes onnodig 's morgens al worden voorzien van handdoeken, erg jammer... Het viel ons ook op dat er dit jaar veel meer landgenoten op het park verbleven. De vorige keer werden we vergezeld door voornamelijk Duitsers, Denen, Zwitsers en Engelse. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

molleman, 15-8-2016

Het was een mooi appartement en van alle gemakken voorzien. Wel jammer dat als je dan gebruik wil maken van de airco dat je dan eerst 100 euro moet betalen. Schoonmaak was prima. Verder geen kluisje op de kamer wat voor ons echt een minpunt was. We hadden WiFi gekocht voor een week, maar moest vervolgens bankieren op de muntjescomputer in de receptie want WiFi werkte niet. Is niet echt prettig. Op het park was voor onze twee tieners niets te doen. Als je terug kwam van het eten was de animatie al voorbij. Uitzondering voor de jubileumdag van het park, toen was er eindelijk muziek. Leuk park voor kleine kinderen, maar geen aanrader voor gezinnen met tieners.

Ook in omgeving niet veel te doen, moesten steeds naar palma voor het vertier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rustig en schoon complex. Perfecte ligging.

S. de Groot, 8-8-2016

Complex ligt 1 uur vanaf vliegveld. We zaten 3 hoog in 2K appartement 725. Bed en bank lagen goed. Mooi uitzicht van balkon. 1 uur gratis langzame wifi bij het restaurantje. Beter is het om thuis al een grote internetbundel aan te schaffen.Je kan ook bij Tony's wat gaan drinken vanwege de snelle wifi daar. Geen last gehad van animatie. Ook niet van de complexen in de directe omgeving. Er is altijd een bedje in de schaduw.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parque Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Mar scoort een 8.57 uit 10 op basis van 294 reviews.