Beoordelingen Appartement Parque Mar**

Parque Mar**
256 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Parque Mar**
Carrer Parc de la Mar, E-07660, Cala d'Or

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar** in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Parque Mar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 256 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mar** in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mar**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Parque Mar** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 187 vakantiefoto's van Appartement Parque Mar** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Parque Mar** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Appartement Parque Mar** met andere accommodaties in Cala d'Or.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,4
7,9
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Perfect"vertalen
Robert
10,0

18-08-2014 Super mooie accommodatie! Rustig gelegen, klein centrum op 5 min lopen,Cala d'or zelf is wel dik 30 min lopen, maar prima te doen! Eventueel taxi ook mogelijk! 2 mooie zwembaden, Alle appartementen liggen aan een prachtige tuin of kijken op zee. Vriendelijk personeell! Zeker een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Familie van der Mee...
9,0

18-08-2014 Prima plek op een mooie locatie. We verbleven in aug 2014 één week in dit park (3 kamer app). Het app. was zeer ruim, 2 slk en 2 badkamers op de begane grond. Een heerlijk terras met parasol waar we 's ochtends ontbeten en 's middags lekker een borrel namen. We hadden uitzicht op een (zeer) uitzonderlijk mooie tuin met mooie bloemen en planten. In de verte zag je de zee. De ontvangst was prima, vriendelijk personeel wat mij ook heeft geholpen een excursie te boeken. Op de 1e avond kwam zelfs de eigenaresse met ons kennismaken op het terras van het restaurant, waar maak je dag nog mee. Het zwembad is lekker groot en prima voor de kinderen om zich in te vermaken.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke plek"vertalen
stimmer100
8,0

25-07-2014 Voor de tweede keer geweest, volgend jaar weer....
Heerlijk grote tuin, geen handdoekje leggen. 2 grote zwembaden. Prima eten. Keurig en redelijk vast personeel. Appartementjes hebben allemaal uitzicht op zee en het complex ligt rustig. Gewoon perfecte locatie voor een relaxte vakantie.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Parque Mar** bij:

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prachtige tuin!"vertalen
Saskia
7,0

20-07-2014 Wij hadden een appartement op de begane grond met een eigen tuintje. Onze kinderen konden daardoor lekker spelen met andere kinderen in de prachtige grote tuin. Wel oppassen met kinderen die nog geen zwemdiploma hebben want ze kunnen ook zo naar de zwembaden lopen en daar zit geen hek omheen. Er zijn 3 zwembaden: een stilte/zoutwaterbad voor alleen volwassenen, een zwembad met een diepte van 1.15 tot 1.90. Er is een apart kinderbad van 6 bij 6 meter van 60 cm diep. Een echt baby-bad is er niet.
Animatie is kleinschalig. Er is een (Duitse) dame voor de kinderen en een dame voor sport en spel. Mini disco om 18.00 uur met gemiddeld 10 a 12 kindjes, ondanks het geringe aantal kindjes genoot mijn dochter enorm! Elke avond van 20.30 tot 21.30 een voorstelling zoals flamingodansen, goochelen, karaoke. Om 22.00 uur is het rustig op het park.
Genoten van deze vakantie maar voor ons mag het allemaal een stuk levendiger. Volgende keer toch naar een groter complex met uitgebreidere animatie.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Happy"vertalen
Family
9,0

10-08-2014 Altijd 2 dagen nodig om te wennen, maar hier gelijk vakantie! Gastvrij, mooi, schoon en alles op en nabij het park om een goede vakantie te hebben. Strandje Cala Egos is een tegenvaller, maar in de buurt genoeg mooie stranden. Restaurantjes in Cala Egos zijn prima en de winkels allemaal hetzelfde 😄. Omgeving gezellig: Cala d'Or met taxi: niet duur en taxi's in overvloed.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Top vakantie"vertalen
dennisregeer
10,0

12-07-2014 Wij zijn net terug van 11dgn parque mar. Nette schone accomodatie. keurige kamer. Goed eten. Aardig personeel.
Kamers worden om de dag keurig schoon gemaakt. Wij hadden alleen twee kleine puntjes. Kinderbadje is 60cm diep, de kleine van ons stond tot zijn oksels in het water, en er stond geen hek omheen waardoor die alle kanten op kon (vooral wanneer je een beweegbaar mannetje hebt).

Strand is (zoals we van te voren konden zien) wel klein. Zelf hou ik van een breed uitgestrekt strand maar goed voor 11 dagen was dit goed te doen in combi met het zwembad.

Leuk speeltuintje erbij en een klein supermarktje om de hoek.
Vlakbij een haventje en bij veel restaurantjes. Club Martha's ligt op 30m afstand.

VOordeel parque mar: Genoeg bedjes aan het zwembad, gras. en niet al te druk qua mensen!

top vakantie gehad en heerlijk ontspannen / bruin terug gekomen.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Mooi maar rustig"vertalen
Monika
7,0

07-07-2014 Zeer mooi gelegen vakantiepark. Ligging van het park is bovenop de rotsen met uitzicht op zee.
Ons huisje was ruim maar wel verouderd qua inventaris. Had een ruime tuin. Deze was af te sluiten met ligbed. Handig met jonge kinderen.
Het vakantiepark is erg rustig. Daardoor geen gestress met 'handdoekje leggen' in de ochtend. Er zijn genoeg ligbedjes en ruimte.
Wij misten wel een beetje de levendigheid. Maar dat kan ook aan het voorseizoen hebben gelegen. 's avonds om 22 uur is het stil. En zie je weinig aktiviteit meer op het park.
Wij hebben geen aktiviteiten van de animatie meegemaakt. We hadden ook het idee dat dit nog op gang moest komen.
Op loopafstand van het park liggen genoeg eettentjes, supermarkten(Cala Egos) en naar Cala d 'Or zelf is het goed te lopen via de haven (30 min) of je pakt het treintje/taxi.
Er is een stiltegebied bij het zoutwaterbad. Vonden wij wat opmerkelijk.
Het kinderzwembad is niet meer dan een vierkant bad. Dit hebben we wel eens leuker meegemaakt

met partner, Juni 2014
"Super plek"vertalen
annet van dam
9,0

04-07-2014 Wat een fantastische plek om een relaxte vakantie te hebben. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Geen gedoe met handdoeken smorgens vroeg op bedjes.

met een groep, Juni 2014
"Voor de rust moet je hier zijn"vertalen
jan van wijk
1,0
2,0
7,0

09-07-2014 De algemene indruk van de accommodatie is goed, de algemene indruk over de omgeving is zeer goed. De algemene indruk over het appartement is slecht. Ons appartement (904) was erg benauwd en het was net geschilderd dat we binnenkwamen, de receptie was hiervan op de hoogte maar deden er niks aan. Omdat wij met een groep waren konden we ook in andere appartementen kijken. En wat ons opviel was dat wij het gewoon niet zo getroffen hadden. Slechte ventilatie en erg benauwd, ook een erg benauwde badkamer waarin van alles kapot was. Wat ons ook erg tegenviel was dat ze overal extra geld voor vroegen. Wifi kost je 6 euro per dag per persoon. Een waterkoker kost je 15 euro voor een week. Een ventilator kost je 25 per week. De receptie was ook niet erg best maar daar heb je voor de rest ook niet zoveel mee te maken.
Wat heel erg mooi was, was de ruimte op het park en hoe goed het onderhouden was. Ook de rust en het zwemmen in zee was echt fijn. Er is geen strand bij het park.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Fijne plek"vertalen
Eva
7,0

07-06-2014 Erg mooie rustige plek met goed onderhouden tuin. Helaas was het zwembadwater van het grote bad en het peuterbad in deze periode te koud (19 gr) waardoor we gedwongen werden het stilte bad (27 gr) op te zoeken, wat met een 3 jarige bijna ondoenlijk is. Hoe stil ze ook was, de gasten die daar lagen leken zich extreem aan de aanwezigheid van kinderen te storen. Het aantal Duitse gasten is erg groot en daardoor werden we ook erg vaak in het Duits aangesproken. Het personeel is erg aardig. Regelmatig kregen we in het restaurant te horen dat ze iets niet hadden (verse sinasappelsap of slagroom met suiker) en kort daarna zagen we ze dan toch voor andere gasten met deze spullen lopen. Vaak dat we iets van de kaart bestelde en compleet iets anders kregen (taal, onkunde?). Bij elke bestelling in het restaurant ging er wel iets fout. Parque Mar is een oase van rust en een fijne plek om te zijn. Maar 4 kakkerlakken buiten gezet in 10 dagen. Viel mee. We gaan er vast nog een keer naar terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?