Appartement Palia Puerto del Sol ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Palia Puerto del Sol*** bij :

124 reviews over Appartement Palia Puerto del Sol in het Nederlands

Alles naar wens

Alles zoals we hadden verwacht, 7-8-2017

Laat aangekomen wegens vlucht vertraging maar ook daar maakten ze in het hotel geen probleem van ( konden zelfs nog eten krijgen ook al was het al na 22U)

Ruime propere kamers. / badkamers

Eten was er voldoende keuze voor iedereen.

Zeer geslaagde vakantie voor ons

Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer

Lucas, 27-9-2016

Gelegen in een mooie haven met kapitale jachten en omringd door kwaliteitsrestaurants ligt dit all-inclusive hotel dat betere tijden heeft gekend. De kamers zijn sleets, kaal en sfeerloos. Het restaurant heeft een geweldig terras, maar de voorzieningen zijn minimaal. Geen gedekte tafels. Het voedsel is van zeer lage kwaliteit, soms ronduit onsmakelijk en er is minimale keuze uit producten. Het personeel doet zijn best gezien de omstandigheden, maar dit weerhoudt het management er niet van onze vakantie-ervaring zo veel mogelijk te verpesten.
Gereisd met partner in september 2016

bijna goed voor 1keer

fam.bdv, 9-9-2016

hotel met zeer mooie ligging,wel ver overal vandaan.bij een late aankomst kamer gekregen ergens in een hoekje,kleerkast zonder deuren, op bad lag nog stuk zeep van de vorige en 1 bed was niet opgemaakt,tv werkte niet omdat de lawaaierige airco er water op lekte.uitzicht door het raam was niet aangenaam.na 3 dagen andere kamer gekregen die beter was maar ook gedateerd.de tuinpaden, gangen en vele trappen buiten werden nooit proper gemaakt. het restaurant laat veel te wensen over,drank automaten werden maar half opgekuist,eten nooit warm en de sla en tomaten zagen er nooit fris uit,de vloer was steeds glad van de viezigheid.

de chill out bar met een zeer mooi uitzicht op de haven mogen ze ook eens een opknap beurt geven,vuile zetel kussens, vieze tafels en de glazen ramen zijn in de 11 dagen dat wij er waren nooit gepoetst.dranken steeds s'avonds in plastiek,zelfs na de al inn uren als je er voor moest betalen.gelukkig was het er lekker warm en hebben er zelf maar het beste van gemaat.

Gereisd met partner in augustus 2016

Leuk voor één keer.

Merckx, 6-9-2016

De kamers waren op zich wel oké, je had veel ruimte en de bedden lagen goed. Het eten in het hotel was best variërend alleen als je warm eten wilt moet je z.s.m. naar het restaurant, dan heb je de grootste kans dat het eten nog warm is. De warmhoudplaten werkten niet. Hotel is zoals eerder gezegd echt gericht op Fransen en dat is best storend. Engels kunnen ze dus niet allemaal. In het hotel zelf heb je dus een loungebar, die gaat dicht om 0:00uur. Wij hebben 2 avonden in het donker gezeten omdat ons drankje nog niet op was. Ze doen de lichten gewoon uit. Ook is er geen muziek. In de buurt van het hotel is weinig te beleven behalve de mooie haven en een aantal restaurantjes. Ben je opzoek naar sfeer, dan kun je het best gaan naar het centrum. Dit is lopend +/- 15 minuutjes of je kunt met het treintje (2€ pp). Daar heb je veel restaurantjes en cafés, alleen sluit het allemaal rond 02:00uur, dus als je echt wilt stappen dan moet je het ergens anders zoeken. Je maakt je vakantie zelf leuk maar het is toch fijn dat het hotel daar ook aan mee werkt......
Gereisd met partner in augustus 2016

Zonde van het geld

Ilse, 5-9-2016

Volledig ingelicht op Franse bezoekers, receptie en animatie was in het Frans. Stond niet op de site van touroperator ermeld. De kamers waren ernstig gedateerd. De badkamer was smerig, schimmel etc. Iedere dag was de douche koud. Schoonmaak was slecht van de kamer en eetzaal. Het eten was ronduit smerig. Smakeloos en koud, soort van gaarkeuken. Er stond een magnetron naast de paella pan om je eten in op te warmen!!! Dus toch maar iedere avond wezen uit eten in Cala d'or en dat was prima. Het personeel in het hotel was over het algemeen wel vriendelijk.
Gereisd familie in augustus 2016

Matig hotel, maar prettig gelegen

Geert, 3-9-2016

Erg mooi gelegen aan de haven, op zich mooi complex, maar gedateerde en sobere appartementen. Geen al te beste bedden. Prima airco. WiFi helaas tegen betaling maar prima verbinding op gehele terrein en in appartement. Terras van restaurant en bovenliggende loungebar kijken mooi uit op de haven. Het eten is redelijk gevarieerd maar niet van erg goede kwaliteit en zelden écht warm. Schoonmaak kamer was goed genoeg, maar restaurant en bars waren niet echt fris. Kortom, een matig hotel. Echter: prachtige omgeving, mooie baaien op loopafstand, superhelder zwemwater, volop zon en tevreden kinderen. Hotel niet voor herhaling vatbaar, maar streek wel. Al met al toch een geslaagde vakantie.De excursie 'eilandtour' is leuk om te doen en de 'catamaran cruise' was onvergetelijk.
Gereisd familie in augustus 2016

Super!

Elk, 21-7-2016

Wij hebben een week verbleven in Aparthotel Palia Puerto del Sol en eigenlijk was deze week te kort. Schitterende omgeving, zeer ruime kamer met airco en de prachtige chill-out bar zorgen ervoor dat je volledig tot rust kan komen. Wat betreft het eten zou er meer variatie mogen zijn (vooral 's middags), maar je mag ook niet te veel verwachten van een drie sterrenhotel. Er is een ruime keuze aan drank en snacks, maar het is jammer dat de all in al stopt om 22.30u. Het is heel handig dat er een busje van 10.00u tot 13.00u en van 15.00u tot 18.00u naar Cala Gran en terug rijdt. De chauffeur van dit busje is bovendien heel vriendelijk, terwijl het voor veel hotelgasten te veel gevraagd is om danku te zeggen. Wij hadden in het begin van onze week vakantie een auto gehuurd via een touroperator en zaten op het afgesproken uur te wachten, maar er kwam niemand opdagen. Verschillende keren hebben wij gebeld en kregen wij te horen dat ze onderweg waren. Uiteindelijk was er een uur later iemand komen opdagen, maar was het al te laat om nog te vertrekken. De chauffeur van het busje heeft ons dan later geholpen door ons af te zetten aan een andere verhuurmaatschappij, wat hij niet moest doen. Vriendelijk zijn helpt dus altijd!
Gereisd familie in juli 2016

Prima vakantie, niets mis mee!

J. van Nieuwstadt, 22-6-2016

Ruime familiekamer waar we met 5'en prima hebben geslapen. Eten was prima, het blijft Spanje dus af en toe een vies of nat bord. Erg vriendelijk en hardwerkend personeel.

Super leuke animatie, onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, zelfs papa deed gezellig mee met voetbal, volleybal en handboogschieten.

Leuk zwembad, niet erg groot maar prima.

Voor ons (geen azijnzeikers) zeker voor herhaling vatbaar.

Ligt aan werkelijk prachtige jachthaven, centrum is ook op loopafstand maar een shuttlebus brengt je er elke 10 minuten heen. Geweldige baaien, water is kraakhelder.

Niks mis mee.

Gereisd familie in juni 2016

Boven verwachting een prima vakantiecomplex!

Carolien, 16-6-2016

Prima en schoon complex, door de speelse bouw en diverse gebouwen wel de nodige kleine trappetjes. Prijs/kwaliteit absoluut in orde. Ligt wat verder weg van het centrum en bijv. Cala Egos,maar is wel te lopen en zijn ook prima te bereiken met het blauwe of gele toeristentreintje. En vanaf het complex rijdt vrijwel de hele dag een shuttlebus naar centrum/strand Cala D'Or. Restaurant en terras ligt erg leuk aan de mooie haven van Cala D'Or en ondanks de drukte toch elke keer aan een tafeltje buiten kunnen eten. Aan de haven zijn ook een paar winkeltjes incl. supermarktje en restaurants. Appartement voldoet prima en wordt dagelijks schoongemaakt, zelfs dagelijks schone handdoeken van de vriendelijke schoonmaaksters. Personeel sowieso erg vriendelijk en werken hard, een geweldig leuk en enthousiast animatieteam die spaans, frans en engels spraken. All inclusive prima, eten/drinken voor elk wat wils.Wij hadden niets te klagen!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Slechte kwaliteit

Edith Slieker, 24-9-2015

Het is een leuk dorp op zich. Het zwembad had wel groter gemogen,geen last van reserveringen bedjes mss ook omdat het naseizoen is.Bedden zijn erg slecht dus na drie nachten heb ik een matras van een bank op het bed gelegd wat iets beter te doen is. Slechte stoelen ook in de kantine ruimte aan het zwembad. Dit complex moet nodig een renovatie hebben dan kan het erg leuk zijn. Het eten is niet bijzonder maar dat zijn wij we gewend in spanje maar Rob de Geus zou dit eten verbieden. Lauw lauw lauw, heb 1x een heet pannenkoekje gegeten dat net uit de pan kwam ook aan het zwembad, de "snacks" friet,burgers,knakworst en salades waar de vliegen overheen gaan kunnen echt niet, burgers leken uit de koelkast zou koel!we hebben dan ook regelmatig buiten de deur gegeten.Je kunt je eten opwarmen in de magnetron!! Personeel is erg vriendelijk. Schoonmaak na vertrek doen ze niet zo aan. Wij hadden zee zicht maar kon geen zee zien, laag niet aan de goede kant en het groen groeide balkon op.
Gereisd familie in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palia Puerto del Sol in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palia Puerto del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palia Puerto del Sol scoort een 7 uit 10 op basis van 124 reviews.