7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or*** bij :

96 reviews over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in het Nederlands

Top vakantie!

Larissa, 24-7-2017

Top vakantie gehad in OLA Es Ravells.

Pluspunten:

+ Zeer vriendelijk personeel bij receptie.

+ Receptie is 24 uur per dag open.

+ Goede ligging. Je loopt de straat uit zo de baai op. Als je het smalle straatje naast het hotel inloopt kom je in het gezellige centrum. Cala Ferrera ook op loopafstand. supermarkt tegenover het appartement.

+ Gerenoveerde, schone appartementen. Alles is aanwezig: broodrooster, waterkoker, pannen, schalen, borden, bekers, glazen, bestek, theedoek, vaatdoek, 2 kookplaten, koelkast en vriezertje.

+ Ruim balkon met uitzicht op het zwembad.

+ Goede douche met een harde straal.

+ Handdoeken worden om de dag gewisseld.

+ Zeer goed werkende airco. Bij de prijs inbegrepen en zelf te bedienen. Airco hangt zowel in woonkamer als in slaapkamer.

+ Geen last gehad van ongedierte.

Minpunten:

- De animatie van het hotel is erg luid. Op het balkon kun je niet normaal tegen elkaar praten als de animatie bezig is. Gezien de animatie dagelijks van 8 tot 12 's avonds is, is dit erg vervelend.

- Badkamer is erg klein.

- Weinig kastruimte. Iedereen heeft vanuit zijn koffer geleefd.

- Bedden worden maar 1 keer in de week verschoond. Wij kwamen op vrijdagavond aan en pas op donderdag werden onze bedden verschoond (we gingen zondagochtend weg).

- Naast het appartement (blok 7) zit de Hollywood bar. Die kan nog wel eens hard zetten 's nachts en daarmee overlast veroorzaken.

Verder handig om te weten:

- Wij waren met zijn drieën. Er moest dus 1 iemand in de woonkamer slapen. Op de afbeelding stond dat er 2 bedden in de woonkamer zouden zijn. Er stond echter 1 bed met daaronder een uitschuifbed. Op de plattegrond konden we zien dat wij een wat kleinere kamer hadden. Ik denk dat die gebruikt worden voor groepen van 3 en de normale kamers voor groepen van 4.

- Het hotel heeft privé parkeerplaatsen voor als je een auto huurt. Die staan echter wel vaak vol. In de omgeving kun je overal gratis parkeren, dus dat was geen probleem.

- Er is een lift en een trap.

- De zon staat vanaf ongeveer 2 uur 's middags tot zonsondergang op het balkon.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige vakantie gehad.

Fam. Romkes, 20-7-2017

Midden in het centrum en heel dicht bij de zee
Gereisd met vrienden in juli 2017

Dichtbij het centrum en de zee

Anneke, 29-6-2017

Waar voor je geld. Je moet wel tegen de drukte en het daarbij behorende lawaai kunnen. In het voorseizoen ging het nog maar in de zomer zou ik ervan gebaald hebben!
Gereisd anders in mei 2017

Mooie accomodatie op super gezellige plek

Klaas en Carin, 19-5-2017

Wij zijn in mei 2017 hier geweest en troffen het goed met het weer en de accomodatie

We hadden een 2 kamer app geboekt in blok 4,en zaten op de begane grond.

Het uitzicht was redelijk goed, mooi wijds het app was keurig verzorgd maar wel wat gehorig door de stenen vloeren, we hebben geen last gehad van geluids overlast van het entertainment oid

Wel missen we de ligstoelen,waterkoker/koffie apperaat

Restaurants genoeg waarbij Fontanella echt super is en op 100 meter afstand lekker dichtbij

Ook een auto gehuurd, en hebben mooie plaatsjes bezocht

Volgend jaar gaan we weer, er is nog zoveel te zien

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk appartement

Marijke, 19-10-2016

Vriendelijke personeel, mooi appartement, fijne omgeving
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig genoten

Maritn, 14-10-2016

Heerlijk genoten in ons appartement. Goede afwerking, vriendelijk personeel en een geweldige ligging in Cala d'Or. Het strand, Cala Gran, is op 5 minuten lopen. De winkeltjes van het centrum ook op 5 minuten lopen. De restaurants zijn in ongeveer 10 minuten te bereiken. Het zwembad is eigenlijk van het cafe Tropical Gardens. Je mag hier gratis gebruik van maken. Het cafe zelf is prijzig en de cocktails waren niet echt geweldig. Wij waren voor twee cocktails en een appelsap meer als €20,- kwijt. Er werd ook erg meegedacht voor de kinderen door de receptie. We hebben strand attributen, een parasol en ballen gekregen zodat de kinderen wat te spelen hadden. Het appartement ziet er verder goed uit los van wat klein onderhoud. Als er iets kapot was werd dit dezelfde dag vervangen of gerepareerd. Al met al een geweldige week gehad. Langer was wat ons betreft niet nodig.
Gereisd familie in oktober 2016

Heerlijk appartementen complex

Yvonne, 1-10-2016

Super vriendelijk bij de balie, ze doen er alles aan om je wensen voor elkaar te krijgen
Gereisd familie in september 2016

Prima hotel

-, 24-9-2016

Het was een fijn hotel! Alleen te weinig handoeken. Animatie was leuk dankzij koen! En live muziek was gezelig! Eten bij tropical garden was erg slecht! Wij hebben een goede vakantie gehad! Alles was op loopafstand!
Gereisd met partner in augustus 2016

Fijn appartementencomplex met goede service.

cindy hartjes, 2-9-2016

Het appartementencomplex ligt echt super. Dichtbij het centrum en strand. Het zwembad was echter aan de kleine kant met zoveel mensen. Wat ook erg storend was dat de mensen de handdoeken al vroeg op de bedjes legde waardoor er vaak laat in de ochtend geen bedje meer over was. Iedere avond live-muziek tot 12 uur. Animatie Coen was ook erg leuk met de kids. Vriendelijke mensen achter de balie. Wij hebben hier een top vakantie gehad en komen zeker weer terug in Ravell's.
Gereisd familie in augustus 2016

ooooo wat kunnen ze hier veel verbeteren !!!!!

Vakantieganger, 25-8-2016

Ondanks een restauratie is alles stuk

Muziek buiten bij appartement is niet om aan te horen zo vals

Kinder entertainment is bijna elke avond precies hetzelfde.

Ligging is super tegen het centrum aan.

Zwembad is oud en versleten.

Vriendelijkheid is hier maar gespeeld.

Het was leuk voor 1x

Maar dan is het ook genoeg ook.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or scoort een 7.84 uit 10 op basis van 96 reviews.