Aparthotel Ferrera Blanca ****

Aparthotel Ferrera Blanca
Ferrera Blanca
8,3

43 reviews over Aparthotel Ferrera Blanca in het Nederlands

Zeer mooi hotel met veel zwembaden

Haiko jans, 16-8-2017

De liging van het hotel licht vlak bij zee ( 2 min lopen) kamers worden iedere dag schoon gemaakte hebben een luxe douche. Complex heeft 5 zwembaden waarvan een leuke kinderbad met bar voor fris, ijs (zelf soft ijs tappen ) eten was iedere dag anders een soort van tema en anders kon je een verdieping lager.

Personeel zeer behulpzaam en kind vriendelijk.

Veel Engelsen hierdoor veel strandbedjes al snel gereserveerd het bekende verhaal ...

animatie was aan de matige kant er zat weinig power in en was iedere dag het beetje het zelfde.

WiFi is gratis

Centrum vlak bij

Ijsjes zelf pakken

Speel automaten

Schoon zwembad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima prijs/kwaliteit

Eva, 14-5-2017

Hotel is over het algemeen zeker een aanrader. De kamers zijn ruim en proper. Qua proper zijn moet je wel niet te nauw speuren en dit geldt voor het hele hotel, maar het is proper genoeg (ik hecht zelf veel belang aan hoe proper het is en dat is best ok hier). Ook het eten is lekker en gevarieerd en het personeel is zeer bekwaam en vriendelijk. Bij de all-in zijn ook enkele premium dranken inbegrepen (J&B whisky, Gordon's en Beefeater gin, etc..). Het hotel ligt naast het strand (bereikbaar via trappen). De ligbedden aan het strand zijn wel betalend (6 euro per zetel per dag). Het dorp Cala d'Or is zeer gezellig met tal van leuke winkeltjes, cafeetjes en mooie baaien. Dit is zo'n 10 minuutjes stappen. Ik wil gerust nog eens terug!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Top!

Barbara, 13-5-2017

inmiddels twee keer geweest en misschien kom ik er nog wel een keer! Wij zijn net terug van een familievakantie en we hebben het er weer heerlijk gehad. We hadden het getroffen met het mooie weer, dat is altijd fijn op vakantie.

Schoon hotel/appartement dat ook elke dag schoon gemaakt werd. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel dat allemaal hard werkt om het de toeristen naar hun zin te maken. Genoeg zwembaden en voor de kleintjes een leuk kinderzwembad tegenover het hotel met allerlei soorten glijbaantjes. Maar er is ook een leuk strandje!

Eten vonden wij allemaal erg lekker en gevarieerd, voor ieder wat wils. Kortom, een zeer geslaagde vakantie die wij iedereen kunnen aanraden!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch!

Klasina, 13-9-2016

Echt een Super Goed hotel. We zaten eerst in Hotel Es Tailalal in Cala d'or. Maar dat was echt een ramp, enkel en alleen duitsers en heel veel kinderen. Ze hadden voor ons een aanbieding om naar Ferrera Blanca te gaan welke we meteen hebben aangenomen. We kwamen aan en werden meteen verrast met gratis wifi in het gehele resort. Dus bij alle zwembaden in het restaurant en overal was super goed wifi. Terwijl in Es tailial je er 2 euro per uur voor moest betalen. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie kamer met een super lekkere massagedouche. er staat zelf een waterkoker en koffie en thee op de kamer, ook een fles water en een strijkijzer. We hadden all inclusive en het was echt top geregeld. Ontbijt was zeer lekker, allerlei soorten broodjes, ei op allerlei manieren, salade en allerlei soorten beleg. Warme dingen en donuts croissantjes chocoladebroodjes, verse jus dorange en noem maar op. Ook de lunch en het avondeten was perfect en vooral de toetjes waren heerlijk. Het entertainment was ook erg leuk, een leuke groep jongeren die gingen dansen zingen, spelletjes, bingo, karaoke etcc. organiseerden. Kinderdisco en ook middags allerlei sport en spel dingen. Kan nog wel doortypen maar het was gewoon allemaal Top! 3 zwembaden en nog een kinderzwembad met allerlei glijbanen en dingen en meteen aan het strand! naar het centrum is te lopen maar het centrum is niet top. helaas geen mooie boulevard. enige nadeel was dat transfer van vliegveld naar hotel wel lang duurde. rond 2 uur.
Gereisd met partner in september 2016

heerlijk appartement op prima resort

Nienke, 15-5-2016

personeel was super vriendelijk en gastvrij. Wij kwamen op eigen gelegenheid laat aan. De receptionist heette ons welkom en we konden nog een late snack eten. Zonder dat wij all-inclusief hadden geboekt. In tegenstelling tot anderen vonden wij de kamers prima en up to date. Fijne badkamer met inloopdouche. De bedden zijn prima. Worden bijna dagelijks opgemaakt. Onze dochter sliep op de slaapbank in kamer. Geen probleem, tv bij de hand en natuurlijk prima Wifi op het hele resort. Fijn balkon. We zaten in blok 13 dus geen muziek van zwembad of animatie. Complex is voorzien van veel planten en bloemen. Wij zaten duidelijk in het voorseizoen dus ruim voldoende bedjes. En altijd wel een plekje uit de wind en in de zon. Eind april ligt de temp rond de 20 graden. Dus ook wel eens een bewolkte regenachtige dag. (altijd beter dan de hagel in Ned.) Maar dan ga je een dagje naar Palma of je bezoekt een leuk haventje of marktje. Heerlijk relaxte eiland in april.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Voor herhaling vatbaar!

Kirsten, 9-5-2016

Het was een leuk hotel met zeer vriendelijk personeel en bij all inclusieve ontbreekt het je aan werkelijk niets!! Zodra iets leeg was bij het buffet werd het direct weer aangevuld. Zelfs cocktails kon je bestellen bij de poolbar.

De kamers waren wel wat verouderd maar wel schoon! Ook was de animatie voor de kinderen leuk en een zeer enthousiast animatieteam!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Leuk hotel, maar niet top!

Marc, 27-8-2015

Net terug met mijn vrouw en zoon (15) , onze verwachtingen waren zeer hoog na de vele hoge cijfers, welke andere hadden gegeven.

We hadden 8 dagen all inclusive geboekt. Bij aankomst op het vliegveld Palma is het ongeveer 50/60 min rijden met de bus. In het hotel aangekomen werden we netjes ontvangen en middels een kaartje werden we gewezen naar onze kamer. Het hotel bestaat uit laagbouw en is in 2 gedeelte gevestigd. (loopt een weg doorheen).

4 zwembaden en de handdoeken leggers waren er ook gewoon.

Marlorca heeft vele baaien, dit noemen ze Cala's het zijn vaak kleine strandjes zonder golven en weinig wind,, erg warm dus. stukje verder lopen heb je cal serena, dat is echt rustiger als de cala naast het hotel.

Bedden redelijk, kamer redelijk oud, Eten was vaak lauw maar wel gaar, veel keuze.

Drinken prima geregeld, alles werd geschonken ook cocktails en mix drankjes (B- merken).

Avond show's waren leuk en aan te raden.. veel Engelse en Duitsers bijna geen Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie, we komen terug!

Floor, 17-7-2015

Lekker te vertoeven, zo bij het strand, heerlijk eten, echt de moeite waard! Wij (jong stel 23 en 29 jaar) hebben hier heerlijk 8 dagen All In genoten. Geen hoogbouw, 3 zwembaden, 1 kinderbad, 5 min van de zee. Eten heel divers en dagelijks afwisselend. Leuke animatie voor jong en oud. En s' avonds altijd een show van 22.00u tot 23.00u. Daarna geen muziek meer. Personeel zeer gastvriendelijk. Winkeltjes in de omgeving. Wij hadden een voordeelkamer (appartement) prima . Blok 14-305 met airco en mooi ruim balkon. Kamers netjes afgewerkt en worden dagelijks schoongemaakt.

Alles in de omgeving is netjes verzorgt en het uitzicht is erg mooi. Heel mooi eiland!

Gereisd met partner in juni 2015

Goed hotel

Kieftenbelt, 11-9-2014

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad. We vonden de kamers goed, het eten voortreffelijk en de animatie was prima. De kamers zijn over het complex verdeeld. In eerste instantie waren wij teleurgesteld dat wij een kamer aan de overkant van een openbare weg kregen, maar gezien de ligging van de faciliteiten (zwembad en restaurant dichtbij), bleek dit achteraf geen probleem. De zwembaden zijn niet heel groot, maar niet overvol met mensen. De animatie organiseerde iedere avond bij het terras een minidisco voor de kinderen, om de avond een bingo en iedere avond een show of live muziek. Het strand is heel dichtbij, niet zo groot en loopt langzaam in zee af. Wij kunnen dit hotel echt aanraden
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke vakantie met een kritische noot.

Marcel, 11-9-2014

Overall zijn wij positief over dit hotel, echter de geboekte Suite (2 volw/1 peuter/1 baby) was beneden verwachting. (Woon)kamer zeer klein en ongeschikt voor 2 personen. Wel schoon en dagelijks schoongemaakt/schonehanddoeken! Goede ligging complex en tevens kamer 12-104 (begane grond), vrijwel direct naast het 1e zwembad. Tot een uur of 23u wel last van muziek van de dagelijkse shows. Eten en restaurant waren prima, maar iets meer keuze variëteit in het eten had gemogen. Personeel inclusief manager zeer vriendelijk en met name naar onze kinderen! In totaal 4 zwembaden, schoon en goed onderhouden. Ondanks het verzoek van hotel, was het merendeel van de ligbedden in de vroege ochtend reeds "gereserveerd" terwijl er niemand lag, jammer. Tevens te weinig parasols in vergelijking met #ligbedden. Vanuit het 2e zwembad kon je prima naar het drukke strand lopen. Met name het bijzonder vriendelijke personeel maakt dit complex onderscheidend.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Ferrera Blanca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ferrera Blanca in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ferrera Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ferrera Blanca scoort een 8.26 uit 10 op basis van 45 reviews.