Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag19°16°
7,9

70 reviews over Appartement Ferrera Beach in het Nederlands

Het voelde als thuis, relaxte sfeer, smorgens hoefde je niet te haasten voor een plekje bij het zwembad, ook smiddags was er plek vrij of maakte mensen ruimte. De geboekte kamer was niet beschikbaar op de dag van aankomst maar werd keurig geregeld de volgende dag. We hadden een auto bijgeboekt, dat is wel heel prettig waardoor je er op uit kan gaan wanneer je wil. Voor strand ed niet nodig want dat is op 3 minuten loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De appartementen zijn geweldig (wij zaten wel in een gerenoveerd appartement), mooie inrichting en ruim genoeg, bed kon beter maar is te doen. Af te raden voor mensen met kinderwagen door vele trappen is het erg lastig. Kinderzwembad is 50 cm diep dus voor hele kleine kindjes is het niks, ook ontbraken er diverse tegeltjes bij het zwembad waardoor het erg gevaarlijk is voor de Kids.

Eten is goed te doen als je naar cala D'or gaat, in de buurt van het hotel is het eten echt slecht (casablanca en creative tapas) zijn we beide ziek van geworden. In tegenstelling als wat in de meeste reisgidsen word vermeld ligt het appariemen in cala ferrera en niet in cala d'or. Het is echter maar tien minuutje lopen naar het centrum van cala d'or waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Ferrera Beach Team, Jefe Recepcion, 10-10-2016

Dear Guest, Thank you for your comments. We are happy to hear that you like our apartments. We have refurbished whole hotel complex and we will continue doing improvements every year. Children pool is made according to the Spanish Law and the tiles that were missing were replaced. Please note that the restaurants that you mention in your comments, “Casablanca” and “Creative Tapas” do not have anything to do with our hotel, Ferrera Beach. They belong to “Playa Ferrera Apartments” complex. We feel sorry for what you experienced there and we would have liked that you had visited our restaurant “al aqua” instead.

Wishing You all the best, we send you our best regards. Ferrera Beach Team

Aardig personeel!

Sander F
16-9-2016

Geweldige vakanie gehad bij Ferrera Beach.

De oude man achter de receptie (vaak alleen avond/nacht) was heeeeel vriendelijk.

Verder mooie kamers met groot balkon! Helaas wel paar keer kakkerlakken gehad.

Maar de lieve meneer van de receptie heeft ons goed geholpen.

Verder zaten wij wel ergens in een hoekje waar we geen uitzicht hadden. Maar de rest was zo goed, dat wij dat door de vinger zagen.

Ook luxe zwembad, maar met die prachtige badplaatsen erbij ben ik daar maar 1 keer geweest.

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer leuke vakantie!

Belgkes
29-8-2016

Plus Ruim netjes rustig gelegen appartement. Voldoende kastruimte. Vriendelijk personeel. Wij hadden HP, eten lekker maar basic. Centrum op loop afstand waar je lekker en goedkoop kan eten.

Min Zeer Kleine badkamer. Onze dochter van 18 moest op de bank slapen toch wel krapjes!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Na 2 jaar afwezigheid weer in Ferrera Beach op vakantie geweest. Wat een heerlijke plek; mooie appartementen, vriendelijk personeel, lekker gegeten en heerlijke cocktails gedronken in de poolbar. Ook hebben we genoten van de shows in de Secret Garden. Een dagje tranquility pool met Balinees bed is een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016
Ferrera Beach, Jefe Recepcion, 30-7-2016

Thank you for your comments. The comments of our guests are always important to us, but in this moment, they are even more important and that oblige us to be better.

ligging prima mooie locatie

Richard Van Dijke
25-7-2016

Appartement op zich prima.Ligt eraan welk gedeelte je van het complex zit.Hoe hoger Hoe beter. Eten Is een drama.Alles is koud en totaal geen variatie.Boek geen half pension maar ga lekker in het centrum van cala d'or eten.Keus zat en er zijn genoeg restaurants in het gezellige centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Ferrera Beach, Jefe Recepcion, 29-7-2016

Thank you for your comments on our hotel. Regarding your comments on our food, it is difficult to understand that we haven't received any complaint from yourselves during your stay.
We are small hotel and we are always here to listen to our clients. We prepare our food with fresh and good quality ingredients. The fact that we haven't received any comments on food from yourselves during the stay, didn’t give us any opportunity to improve nor to take any action and make you happy There are other restaurants that are good that we would be the first to recommend, and there are others that unfortunately might incentive your comments,which we find unacceptable. Thanks you again, we always appreciate constructive comments.

Heerlijk rustig in het voorseizoen

Hoek
26-6-2016

Moderne schone appartementen. Groot genoeg voor 2 personen, maar wel krap voor 4 volwassenen. Ligging is rustig met mooi uitzicht. Door hoogteverschil veel trappen. Strand op loopafstand, centrum Cala d'Or iets verder lopen. 2 mooie zwembaden, maar weinig ruimte rondom. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Heel leuk appartement alleen allemaal trappen

Kosmo en Nanette Pater
26-5-2016

Veel trappen ook in de omgeving met kinderwagen of slecht ter been bijna niet te doen,appartement alleen te boeken bij touroperator en hostess ter plekke Jennie niet bijzonder klantvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi appartement, rustig gelegen maar dicht bij centrum wel trapjes klimmen Bedden slapen goed. Zwembad koud ,klein terras maar prima met bar Veel restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Zandstrand baai heel dichtbij

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prima appartement voor kort verblijf

William
23-10-2015

Prima appartement. Geen lift aanwezig. Veel trappen. Kleine badkamer en persoonlijk geen lekkere matrassen. Hebben bij de receptie toppers gevraagd zodat je de veren niet meer hoorde in bed. Keuken kastjes erg krap. Redelijk schoon, jammer van de mieren die wij hadden. Kregen we een spuitbus voor. Ontbijt prima! 81 trappen naar beneden en je bent op het strand! Lekker dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferrera Beach in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferrera Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.