Pension Condemar

Condemar

1 review over Pension Condemar

Stille og roligt sted

dorthe lindrup, 10-10-2012

Vi var der i august måned og var meget begejstret for stedet. Alt pæn og rent. Hotellet er ejet og betjent af 3 generationer. Morgenmaden super, du fylder din bakke og kan så tage den med ud på terassen.:-) og sidde og nyde at poolen og pool- området bliver rentgjord af de 2 ældste herrer på hotellet, en virkelig "mindfullness" oplevelse, ingen stress og jag overhovedet, ( Jeg tror også det var deres eneste job i løbet af dagen.) Middagsbuffeten vil jeg nok fravælge næste gang.

Poolen ikke så stor, men vi havde besøg af Julie på 5, hun syntes det var den skønneste pool hun havde oplevet. Igen, ingen støj og larm, tid for stille og rolig leg.

Ligger midt i en naturpark og ca. 200 meter til god badestrand

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Condemar in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Condemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Condemar scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.