Aparthotel Club Martha's ****

Club Martha's
8,1

67 tips over Club Martha's

gerriehovius, 27-5-2016
Wij hadden een appartement aan de achterzijde het balkon was niet op de binnen plaats waar de activiteiten plaats vonden en dat vonden we heerlijk. Geen last van het geluid als je een avond geen zin had om naar beneden te gaan..
Kamphuis, 17-7-2015

Mooie strandjes in de omgeving te vinden.

volop mogelijkheden : auto huren,excursies te boeken,trip met boot, etc,

Saskia, 6-7-2015
Huur een auto zodat je het gebergte in kan en naar mooie strandjes kunt bezoeken, wegen zijn erg goed Mallorca. Restaurant Auquarius in de haven van Cala dor is echt een aanrader voor te gaan uit eten eveneens het steakrestaurant in deze haven.

Elene, 1-7-2015
zeker als je van goede animatie houd, krijg je hier geweldige shows te zien, iedere dag weer, wat een toppers zijn het.
Alicia, 30-6-2015

Auto huren (kan ook gemakkelijk in het dorpje)

Bezoek aan Palma (hoofdstad van Mallorca)

Strawberry mojito aan de bar (vlakbij het podium)

de Molly kinderdisco (door het animatieteam) is super leuk voor kindjes

Als je kind of jijzelf een lichte slaper bent, kan je beter in gebouw 1 of 3 zitten, vanwege de muziek/geluid van de avondshows. De shows gaan door tot ongeveer 23:30 (denk ik). Wij verbleven in gebouw 2, maar onze dochter slaapt door alles heen dus wij vinden de muziek wel gezellig.

Tommie77, 17-6-2015
Eten bij Tony's & Indiana john's op Carla Egos is goed en niet te duur. Geen all inclusive boeken dus!

Ralph, 15-6-2015
Cala mondrago is leuk om te zien, prima op de fiets te doen!
N Berkhof, 27-5-2015
Een auto huren is geen must maar wel leuk voor de afwisseling. door de vele concurrentie is het echt niet duur en ook goed van kwaliteit. We hadden voor weinig geld 2 dagen een splinternieuwe auto met kinderstoel en navigatie. Thuis regelen is dus niet nodig. (ook mogelijk via reisleiding, wordt het wel duurder). Bezoek dan vooral kleine baaitjes en strandjes! ook leuk om markten te bezoeken.
Atie, 19-5-2015
Huur fietsen bij Motosprint in Cala d'Or (40 minuten lopen), ruime keuze uit modellen en erg vriendelijk personeel. Ze halen je 's morgens gratis op uit het hotel en brengen je 's avonds ook weer gratis terug.
Manon, 25-4-2015
Een autootje huren en het mooie eiland verkennen. En het centrum van Cala D'or is ook echt een aanradertje om lekker gezellig te kunnen gaan eten.