Appartement Cala d'Or Park **

Cala d'Or Park
4,9

Matig

75 reviews over Appartement Cala d'Or Park in het Nederlands

Dit zou niet in de verhuur mogen.

Saskia Degens, 22-8-2017

Alles hier is kapot, vies en oud. Wij zijn hier een paar dagen om onze zoon te bezoeken op zijn stage. Maar je zal heel het jaar gespaard hebben voor een weekje verblijf met je kinderen. Kakkerlakken, een glijbaantrap waar de verf vanaf komt zetten, vieze zakdoekje die drie dagen op dezelfde plek liggen. Het personeel probeert er het beste van te maken, die Kun je niets kwalijk nemen, maar echt.... ga hier niet maar toe!!!! Foto's beschikbaar op verzoek....
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Slecht appartement. Niet kindvriendelijk

Stef, 24-7-2017

Accommodatie absoluut niet aan te bevelen! !

In slechte staat. Balustrades los van balkons. Gemeld, maar wordt niks aangedaan. Bedden slecht. Geen oven. Geen wifi bij zwembad. Geen speeltuin. Wat wel vermeld wordt bij de accommodatie. Kinderclub stelt niks voor 1x verven en 1x muziek maken. Dat was het. Alles op het animatiebord wordt niet gedaan. Geen bingo, geen kinderdisco etc.

Mensen appartement niet behulpzaam. Kinderbadje trapje en balustrade los. Excursies heel duur!!

Er staat in de omschrijving van de winter alles gerenoveerd. Niet dus, hier en daar een badkamer. Dat was het.

Wij raden appartement cala d'or park in calad'or zeker af !!!omboeken zou ik zeggen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nog niet voor niks!

Michael, 8-9-2015

Bij aankomst kon mijn vriendin eerst gaan schoonmaken dit appartement was erg vies !

De wc en de douche waren zo vies dat ik na het schoonmaken nog niet op de wc durfde te gaan zitten dit vanwege het beeld in mijn hoofd.

Mijn schoonzus en zwager hadden eerst al een kapote airco en licht en tevens was hun douche zo lek dat zelfs de slaapkamer onder water liep

Bij een flinke regenbui stond onze slaapkamer en woonkamer onder water verder hadden we kakkerlakken(vrij normaal in Spanje )maar geen dode die er al een poos liggen daarna verschoonden ze de bedden en zat er bloed op een kussen alles word afgedaan met snel maken zoals dingen dichtkitten of een extra schroefje uiteindelijk begaf de koelkast het ook nog en zat er iets op de slaapkamer deur waarvan ik zeker weet dat het geen verf was!het is zeker niet zoals op de foto's!! er wordt niet geïnvesteerd aan nieuwe dingen en dat zou wel moeten de airco en WiFi moet je zelfs nog betalen eerste en laatste x!

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Cala d'Or Park bij:

Nooit meer! Rob Geus op af sturen!

Melissa, 8-9-2015

Dit appartement is oud en heeeeeel vies

Er word niet schoongemaakt alles plakt en de badkamer gatver wc's onder de schijt en zelfs de spetters tegen de muren!! borden pannen bestek wil je ook echt niet gebruiken zo smerig

Bij ons was de airco kapot en toen we gingen douchen liep de hele douche en slaapkamer onder water

Het werd wel opgelost maar dit mag toch niet gebeuren

Het word gewoon niet onderhouden

Dit was erg jammer van onze vakantie want voor de rest zit je wel op een mooie locatie dichtbij winkels en strand

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Aardige mensen maar niet nog een keer.

Adriana, 14-8-2015

Cala d'Or, leuk! Hotel dicht bij het strand. Centrum op 5 min. afstand. Prijs/ kwaliteitsverhouding van het hotel slecht. Geboekt voor studio 940 pp. Bij aankomst een normaal appartement, netjes! De reden waarom wij een 7 hebben gegeven in plaats van een 6. bij aankomst vroegen wij om een kamer met airco, deze kregen wij ook maar de man had ook meteen kunnen zeggen dat we dit vooraf moesten betalen. In plaats daarvan laat hij ons eerst naar de kamer lopen waarop wij vervolgens na 10 min zoeken naar een afstandsbediening weer terug kwamen. Het zijn kleine dingen maar wel vervelend na een lange dag. Ook is het tegenwoordig normaal dat WiFI gratis is, maar nee, ook daar betaal je voor. Haardroger gekocht omdat ik wist dat dit niet in het appartement aanwezig was. .
Gereisd met partner in juli 2015

Prima!

Y. Posthuma, 29-7-2015

Prima vakantie gehad! Juli 2015 geweest, 8 dagen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging uitstekend, vlakbij mooie baai, restaurantjes en gezelligheid. Ook handig een kleine Spar naast de ingang. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Gezellige sfeer op het park! Mooie planten en bloemen op het park. Schoonmaak en wisseling handdoeken/lakens goed. Inrichting en staat van onderhoud van het appartement was wat minder. Op het park een leuk restaurantje, goed eten voor redelijke prijs. Enthousiaste animatie aanwezig (kleinschalig), 's ochtends aquagym, waterpolo, 's avonds kinderdisco en bingo etc. Kortom:
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie ligging, goede prijs,simpel appartement

Annemarie, 4-1-2012

Wij hebben een hele leuke en mooie vakantie gehad in cala d´or park! Mooi park, met mooie zwembaden. In het hoogseizoen zijn de ligstoelen wel heel snel vol. Appartement is simpel maar dat maakt niet veel uit als je toch veel buiten bent.

De werknemers zijn aardig en vriendelijk, ze helpen ze gelijk als je hulp nodig hebt. Ook bij binnenkomst groeten ze elke dag vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

niets bijzonders

jetsku, 19-9-2011

cala d´or is een dorpje waar het goed toeven is,

het appartement is gedateerd(dit complex is het allereerste hotel wat in cala d'or met de opkomst van het toerisme was gebouwd , datum bij mij onbekend)

mij lijkt het voor de directie wel een reden om het te pimpen!! de slaapbank was verre van comfortabel, kussen kapot, buitenlamp defect, keukenlamp defect, gewoon ff oppimpen!!

ik denk dat wij een mooi appartement toebedeeld hebben gekregen.

het personeel is heel vriendelijk,, ik het in een eerder mening gelezen dat dit niet zo was echter heb ik dit niet meegmaakt.

wij hadden alleen ontbijt, goed ,,niet veel variatie maar thuis eet ik ook niet elke ochtend anders oftewel luxe.

wij hadden een auto gehuurd en ik moet toegeven Mallorca is een parel op zich.

Gereisd met partner in september 2011

nooit en nooit meer

judith, 5-9-2011

Wij hebben er 12 dagen gezeten.De locatie was prima ,dicht bij het strand en bij het centrum.Het appartement was alleen zeer slecht onderhouden,dat dit nog door nederlandse reisburo's word in gekocht.Het hele hok bestond uit verschillende schimmels,zelfs na klagen zijn ze niet gekomen.Ze hebben dus geen 1 x schoon gemaakt.Het zwembad was wel prima,wel moest je goed opletten dat je op een goede stoel ging zitten voor je het wist brak er een poot en lag je op de grond.Er was 1 man die de waterpolo deed voor de kids.Hij was heel vriendelijk.Wij zelf hebben dan niet z'n goede ervaring met de bar,maar dat kwam door de baas .Als de baas wilde dat de toko sloot moesten ze dat doen of het nou om 4 uur of om 19.00 uur was.Kort gezegd nooit meer ,ik ben geen zeikerd maar ik hou wel van een beetje fris.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Ouwe zooi op een perfecte locatie

Mvan3, 1-9-2011

Jammer van dit op een perfect gelegen locatie. Het wordt tijd dat er daar eens grondig wordt gerenoveerd. 15 jaar geleden zijn we er ook geweest en nadien is er totaal niets meer aan onderhoud gedaan. Appartement was ronduit smerig, elke dag poetsen hoeft niet maar, twee keer per week is wel net zo fris. Zelfs de algemene sanitaire ruimte werd na 4!! dagen pas weer schoongemaakt. Gelukkig dat het maar 1 dag regende, want het water kwam zo'n beetje overal vandaan. Personeel is wel vriendelijk, en de prijzen bij het barretje zijn goed te doen, alleen jammer dat ze om 19.00 al dicht gingen. Voor een goed en goedkoop restaurant Marval t.o de Spar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Cala d'Or Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cala d'Or Park in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cala d'Or Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cala d'Or Park scoort een 4.92 uit 10 op basis van 75 reviews.