Appartement Ca n'Aquila ****

7,9

15 reviews over Appartement Ca n'Aquila in het Nederlands

Heerlijk genoten

M E ten Brinke, 23-1-2012

Heerlijk frisse appartementen, helemaal als de badkamer vernieuwd wordt(gaat in de winter 2011/2012 gebeuren) is dit een super appartement. Wij zijn hier met onze 2 kinderen van 2 en 4 jaar geweest in september 2011. Ondanks dat we het zwembad bij het appartement hadden, hebben we grotendeels aan het strand gelegen waar je binnen 2 minuten naar toe loopt. Eetgelegenheden en supermarktjes zijn op 5 minuten van het appartement gelegen. Met het treintje ben je in no time in Cala d'Or maar de taxi is ook goed te betalen. Wij hebben fietsen gehuurd en hier kun je ook prima de omgeving mee verkennen. De eigenaren van de appartementen zijn zeer behulpzaam! Voor wat betreft het geluid van de omliggende hotels in de avond; voor de rustzoeker zijn deze appartementen minder geschikt. Maar voor de vertier- en gezelligheidszoeker is het hier prima vertoeven! Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in september 2011

heerlijke week eind oktober

frank&ella, 7-11-2011

De laatste week van oktober zijn we met het gehele gezin (2 volwassenen en 3 kinderen) naar Mallorca geweest. Het was een heerlijke week waarbij de temperatuur steeg naar zo'n 26 graden en de zee ook nog lekker warm was. Het appartement ligt geweldig met uitzicht (van bovenaf) over de tennisbanen en het strand. Met winkeltjes, restaurants en strand op 5 minuten loopafstand is de lokatie perfect.

Ook de inrichting, terras en het zwembad is gewoon super.

conclusie: een schitterend appartementencomplex op een goede lokatie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Heerlijke weken in oktober

frank&ella, 3-11-2011

Afgelopen week zijn we (2 volwassenen en 3 kinderen) in Cala dÓr geweest en ik kan niets anders zeggen dat het geweldig was. Zo was het "let wel: eind oktober" nog heerlijk weer (26 graden) en de zee was ook nog goed vertoeven. We hadden het appartement op de begane grond direct bij het zwembad met goed uitzicht op het strand. Met restaurants en winkels op 5 min. loopafstand waren alle boodschappen binnen handbereik.

Van geluidsoverlast helemaal niets gemerkt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Mooi appartement

Mirjam, 31-10-2011

In September geweest met familie. (7 volwassenen en 1 baby) Helaas 1 appartement overboekt, dus helft familie heeft 4 dagen in een ander appartement gezeten op 5 minuten afstand(wel mooi appartement!)

Aquila mooie appartementen, lekker ruim en schoon. Badkamer wel onderhoudt nodig. Keuken ok, ook wel wat onderhoudt nodig. Goede bedden, lekker hard. Wel beetje dunne kussens. Babybedje wordt neergezet als je het vraagt, net als kinderstoel.

Zwembad prima, heerlijk om aan te liggen in comfortabele ligstoelen.

Strand inderdaad in 2 minuten te lopen, andere stranden ook op loopafstand of met treintje..

Wij hebben de muziek van het hotel aan de overzijde als hinderlijk ervaren. Onze baby sliep er wel doorheen maar je kan niet lekker rustig buiten zitten, het volume staat ook wel op vol! We hebben een aantal keer zelf gekookt dus dan is het niet prettig die herrie tijdens het eten. Maar goed, dat is persoonlijk.

Genoten verder maar door de herrie komen we er niet meer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Heerlijk genoten!

Angelique, 10-10-2011

Prima accommodatie. Wij zaten in het appartement boven het zwembad met uitzicht op het strand. Beter kan gewoon niet! Het appartement is netjes en overzichtelijk ingericht met Nederlandse TV (hahaha, kon gewoon al mijn series volgen!). De supermarkt en winkeltjes/restaurants liggen op loopafstand, dus ideaal als je 's morgens even broodjes gaat halen of als je 's avonds een drankje op hebt ;-). De verhuurder, Edwin, is super behulpzaam, gezellig en gastvrij. Heeft goede tips voor mooie plekjes op het eiland. Kortom een supervakantie!! Tot volgend jaar!
Gereisd met partner in september 2011

Strak, schoon, ruim en ideaal gepositioneerd

Chivu, 19-9-2011

We hebben een hele leuke vakantie gehad in Cala d'Or. De locatie van dit appartement is ideaal. Het was heerlijk vertoeven rondom het zwembad en alles in de buurt. Het strand direct aan de overkant is ook een verademing.

De appartementen zijn functioneel en modern ingericht. De persoonlijke hulp van de eigenaren is snel en boven verwachting goed. De animatie van de naastgelegen hotels hebben wij als aangenaam ervaren, maar we kunnen ons wel indenken dat gezinnen met hele jonge kinderen die vroeg gaan slapen, daar wat hinder van ondervinden. Wanneer je de vrijheid hebt om 's avonds niet voor 12 te gaan slapen, zit je ideaal en vind je geen betere accommodatie. Voor middernacht is het doodstil. Wij gingen 's avonds meestal even het stadje in en als we terug waren, was de muziek al afgelopen. De muziek was overigens wel goed. Tegenover de appartementen kun je geweldig eten en ook de tennisbanen voor het complex zijn toegankelijk. In de baai kun je heerlijk snorkelen.

Gereisd met vrienden in september 2011

Niet nog een keer

Wilma, 17-9-2011

Alhoewel het zwembad heerlijk is en het appartement tegen het strand aanligt, hebben wij te veel hinder gehad van de luide muziek van het nabijgelegen hotel om nog een keer terug te keren. Het appartement is ruim en eenvoudig ingericht. De badkamer moet nodig vervangen worden. Helaas hebben wij ook last gehad van ongedierte.
Gereisd met partner in september 2011

Fantastiche plek, maar wel instellen op geluiden

Roelefien Heeres, 11-9-2011

Wij zijn de eerste 2 weken in augustus geweest met 2 kinderen van 3 en 5. Er is niets aan te merken op de ligging, het appartement en de faciliteiten. Het zwembad was een groot succes en ook de afstand naar het strand is ideaal. De overlast van de andere complexen (optredens tot middernacht, de bussen die de hele nacht door toeristen afleveren en de zwempartijen in de appartementen achter dit complex) is ons wel wat tegengevallen, daar moet je je wel op instellen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Genoten, wat een ligging !

Bernard, 9-9-2011

Ligging is heel gunstig met zicht op het strand, dichtbij de jachthaven en het commerciële centrum. De appartementen zijn mooi, stijlvol en strak ingericht met alle gemakken. Zwembad is heerlijk en de tuin eromheen een oase.

Fantastische vakantie gehad en leuke Nederlandse contacten opgedaan binnen dit complex.

Aanraden ? Jazeker, zeer aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

toplocatie

Judith68, 2-9-2011

Samen met partner en kinderen een fantastisch verblijf gehad in Aguila (appartement Agua). We hebben genoten van de locatie, het appartement, de omgeving en de fasciliteiten. Een eerdere anonieme reactie, vinden we zeer misplaatst.

Berend komt iedere ochtend het zwembad schoonmaken en bijvullen, dus is kraakschoon. Het zwembad wordt gedeeld met slechts 3 andere appartementen. Daar gasten ook naar het tegenovergelegen strand gaan, is het zwembad dus nagenoeg privé. De naastgelegen accommodaties hebben dagelijks 3 uurtjes gezellige animatie. Om kwart voor 12 is het stil. Bovendien kun je lekker tennissen bij het naastgelegen complex Aquamarine (op afspraak).

Kinderen hebben kunnen spelen met de kinderen van de andere Nederlandse gasten, bovendien stond er veel speelgoed klaar. Zwemmen in de avond is tijdens ons verblijf niet voorgekomen, maar kan gewoon worden afgestemd met de andere Nederlandse stellen. Indien gewenst is het mogelijk ..... super toch !

Appartement: volledige en ruim

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ca n'Aquila in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ca n'Aquila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ca n'Aquila scoort een 7.93 uit 10 op basis van 15 reviews.