Appartement Ca n' Torro

Ca n' Torro

4 reviews over Appartement Ca n' Torro in het Nederlands

'Super'.

duijst, 30-9-2013

Wij hebben ontzettend genoten in appartement ca'n toro.

Ideale ligging, alles bij de hand.

Uitzicht schuin op het strand en winkels op loopafstand.

Naast ons terras het zwembad, echt super.

Ook eigenaar Edwin super aardig, als er iets nodig was, werd het geregeld. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie!

danny-suzanne, 17-9-2013

Wederom een heerlijke vakantie. Vorig jaar hebben wij al in een appartement van Edwin (verhuurder) gezeten, Casa Maresa, met onze ouders. Afgelopen mei hebben wij samen met een bevriend koppel gebruik gemaakt van Ca 'n Torro en zoals gezegd weer goed bevallen. Aangezien wij de eerste personen waren die dit jaar gebruik maakten van het appartement waren er enkele kleine problemen, maar die werden door Edwin snel en zorgvuldig opgelost. Het strand is dichtbij, de supermarkt is dichtbij, de haven is schitterend (even een terrasje pakken). De spaanse keuken is uitstekend, net als het weer. En met de huurauto kom je overal, er is zoveel te zien en te doen. Een topvakantie!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Prima accomodatie met perfecte ligging

Fam Wijnen, 12-7-2013

Wij zijn met onze kinderen van 8 en 10 naar dit kleinschalige complex geweest. De ligging was bijzonder fijn. Dicht bij het strand en bij het kleine centrum met supermarkten, terrasjes en restaurants. De huurauto kon dichtbij geparkeerd worden. Edwin, de eigenaar was erg behulpzaam en stond direct voor ons klaar met goede tips betreft bezienswaardigheden en leuke bijzondere plekjes. Het zwembad is klein maar groot genoeg voor de 4 appartementen. Voldoende ligbedden aanwezig. Door de kleinschaligheid en perfecte ligging kunnen de kinderen zich prima alleen verplaatsen tussen strand, zwembad en appartement. Kortom, zeker een accomodatie om terug te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Versleten

P, 19-5-2013

Slechte bedden. Slechte versleten douche.. Sorry, aardige mensen, maar voor dit geld hoort het echt veel beter. Investeren AUB!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ca n' Torro in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ca n' Torro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ca n' Torro scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.