7,5

2 reviews over Appartement Bon Sol / Sol Naixent in het Nederlands

judith, 21-5-2007

fijn hotel/apartementencomplex. we hadden met z'n 2-en een 6 persoonsappartement. Ons vliegtuig terug gemist wegens stappen (al was het rustig in het plaatsje, achja) maar zeer humoristische en vriendelijke service. Prima zwembad er bij, geen toeters en bellen verder. Aanrader voor jonge mensen en zeker voor gezinnen, die je ook veel ziet trouwens.
Gereisd met vrienden in juli 2006

jenny, 3-6-2005

kleinschalig appartementen complex, met een klein zwembad (daar hoeven dan ook weinig mensen gebruik van te maken)

we zaten met zn tweeen in een zes persoons appartement dus we hadden zeer veel ruimte. alles zag er goed verzorgd uit en wij hebben daar dan ook een heerlijke vakantie gehad voor weinig.(het was een last minute)

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bon Sol / Sol Naixent in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bon Sol / Sol Naixent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bon Sol / Sol Naixent scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.