Hotel Tropical Park ***

Matig

13 reviews over Hotel Tropical Park in het Nederlands

Rust???? Aan me hoela

Cuijpers, 3-8-2016

Het ligt rustig, maar tot je rust komen? De kamers zijn super gehorig. Geen isolatie. Als er met een stoel wordt geschoven hoor je dit. Alsof het naast je gebeurd. Tv aan? Je kunt alles perfect horen of je dit nu wilt of niet. Wc doorspoelen, douchen, je krijgt het allemaal mee. De deuren moet je goed tegenhouden anders vallen ze met een klap dicht. En dan het poetsen van de kamers. Er gaat een dweil doorheen, maar vraag niet hoe. We zijn 2 weken hier en niet 1x is de wc gepoetst. Als je toch hier wilt verblijven, zorg dan dat je de bovenste appartementen krijgt, dan heb je van het lawaai het minste last.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Slechte keuze voor ons

simone, 27-2-2012

Het is echt een jongeren hotel. Maar als je zelf jongere bent, heb je er ook last van. Het 's nachts was er veel lawaai en het was allemaal niet altijd goed opgeruimd. Het eten was erg weinig voor zo'n groot hotel en het was niet lekker. Verder waren de kamers vies, maar er werd wel elke dag schoon gemaakt. Ondanks alle viezigheid, hebben we toch er lol aan beleefd. Maar voor ons was het een slechte keuze.
Gereisd met vrienden in juli 2011

nooit meer

Robin, 23-8-2011

wij zaten in tropical park en kwamen met een goed gevoel aan in el arenal... schijn bedriegt! kamer was niet compleet, bruin en koud water uit de kraan (eerste half uur), last van rode en zwarte mieren (op de 4e verd.), eten was koud, vet!! er zaten zelfs HAREN in de paella!! Vis was wel heerlijk en goed! kamers werden matig schoongemaakt, bedden werden op een gegeven moment niet meer verschoond, alleen opgemaakt!

veel geluidsoverlast s'nachts, nou vonden we het niet erg als er wat geluid was als mensen terug kwamen van stappen, maar als er om half 5 s'nachts mensen aan je deur staan te bonken en te schreeuwen, heb je het echt gehad.. vooral als er niets aan gedaan word!!

in het zwembad hebben wij niet gezwommen, dit zag er niet hygiënisch uit en nou bleek zelfs dat er glas lag!! beetje raar want alles was daar van plastic!

de laatste dag hoorden we dat het hotel net 1 week open was ivm gaslek in ventilatiesysteem!! gevolg > 3 doden aan koolmonoxidevergiftiging

Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropical Park bij:

Zeker voor jeugd goed te doen.

Rico, 18-8-2009

Dit hotel is, zeker in de zomermaanden, domein voor heel veel jongeren. Nederlanders, Duitsers en in mindere mate Italianen. Dit is zker iets waar je rekening mee moet houden. All-inclusive is te doen, niet zo bijzonder, maar goed, het is en blijft 3 sterren. Kamers worden niet goed onderhouden en ook niet heel goed schoongemaakt, maar dat kwam misschien doordat het bij ons een bende was in de kamer (door eigen toedoen). Op het balkon kan je met 2 mensen zitten en 5 man staan. Zwembad is prima.

Wel ligt het hotel op een flinke heuvel. Dit is vooral terug flink zwaar. Daarnaast ligt het op ongeveer 5 minuten lopen van het strand (500 meter ongeveer).

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Top!!!!

Inès, 4-3-2009

Wij zijn vorige zomer naar HM Tropical geweest en we hadden helemaaaal niet te klagen. Ik snap niet waarom iedereen hier zo'n belachelijke reacties schrijven, want naar mening overdreven ze hard!

De ligging was ideaal, het eten, de kamers enz..

Het is zeker waard om nog een keer te gaan!!!!! :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Mandy, 21-9-2007

Ik was samen met een vriendin van mij in augustus geweest voor 10 dagen. De eerste nacht dat we daar waren hadden we geen kamer want het hotel was overboekt. Toen hadden we het eigenlijk al een beetje gehad, ze hadden wel een ander hotel voor ons geregeld voor één nachtje. Het eten is niet echt geweldig maar je bent wel in een ander land, dus moet je daar wel rekening mee houden. Halfpension was misschien beter geweest.

De kamers waren wel goed, de bediening vond ik niet echt geweldig, vooral één man achter de balie niet. Die vond ik te asociaal. De schoonmaaksters zijn wel hele aardige mensen. Verder was de vakantie helemaal top. Leuke mensen leren kennen en zou zeker nog eens terug willen. Alleen niet in dit hotel en niet all inclusive!!!

Gereisd met vrienden in september 2007

hdh, 7-8-2007

wat een bagger zooi we waren met ze achten op vakantie en het eten was hier vreselijk goor veel herrie snachts en bedden waren keihard en de drank die ze schonken was allemaal binnelandse rotzooi en vreselijk bier in plastic glazen nooit meer voor ons
    Gereisd met vrienden in augustus 2007

Marianne, 13-7-2007

haha wat een zielige reacties hier zeg.

En maar klagen over lastige jongeren die lawaai maken etc. maar zelf zijn jullie ook niet de oudste uit die reacties te zien.

Ik ben net een week met mijn vriend naar Tropical geweest en we hebben echt een top tijd gehad.

Het was een heel mooi en schoon hotel, kamers werden ook zeer schoon gehouden.

Ook het eten vonden wij heel goed,

veel keuze uit groentes, pasta's, vlees, toetjes etc. en het werd telkens bijgevuld.

Dus ik heb geen idee wat hier nou gezijkt word.

Het personeel daarin tegen waren wel een stel chagerijnen, zoals je van de spanjaarden gewent bent.

Verder een topvakantie gehad met perfecte ligging!!!

Gereisd met partner in juli 2007

nooit meer, 22-8-2006

heel oud, veel duitsers, zeeeer gehorig, slecht eten, duidelijk aan vernieuwing toe.....

kortom, waardeloze vakantie

Gereisd anders in augustus 2006

nico, 1-7-2006

In juni geweest.Veel duitse jongeren(irritant)Slechte nachtrust door veel lawaai op de gangen ,muziek,deuren bonzen,hard praten enz.enz.

Hier werd niks aan gedaan door het management.Kamer werd wel redelijk schoon gehouden.Bedienend personeel munte niet echt uit tot vriendelijkheid.

Bij het zwembad kon je ook snacks verkrijgen.Alleen waren de hamburgers roze van binnen.Drinken was onbeperkt(all inclusive)

Voor en nadelen.(veel aangeschoten jongeren)Niet echt een aanrader.Tenzij je jong bent en s'nachts niet aanwezig bent.

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropical Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Park in Cala Blava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropical Park scoort een 4.95 uit 10 op basis van 14 reviews.