Aparthotel Ses Fotges **

Ses Fotges
7,7

2 reviews over Aparthotel Ses Fotges in het Nederlands

D. Becker, 25-2-2005

Wij kwamen aan en onze kamer was 2 nachten overboekt. Wij moesten dus naar een ander hotel, verder weg. 10 Min. lopen v.h. strand, superkleine kamers. Je mist 3 dagen van het vakantie meteen in het begin, omdat je niet kan uitpakken omdat je weer moet verkassen. Het schijnt dat Ses Fotges heel vaak overboekingen heeft. We kregen als vergoeding 3 x gratis diner/ontbijt. Slechte start, anders was onze vakantie dus perfekt geweest. Leuke app. aan het strand, leuk zwembad, leuke animatie, shows. Gezellig.
Gereisd anders in februari 2005

fam. v.d. Wel, 4-1-2004

Prachtig aan het strand gelegen. Mooi uitzicht. Heerlijke zee, jammer dat het strand nog niet was schoongemaakt toen wij er waren en er geen parasols/ligbedden stonden. We zijn er twee keer geweest, en twee keer genoten. Eten bij 'Boy' naast het appartement een aanrader!

Groetjes...

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ses Fotges in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ses Fotges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ses Fotges scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.