Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca ****

Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca
Iberostar Ciudad Blanca
8,8

90 reviews over Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca in het Nederlands

Zoals vakantie ervaring moet zijn!! Geweldig!!

Fam. van den Berg, 12-8-2017

Wat een tophotel, ja ietwat verouderde (maar zeer nette goed onderhouden) kamers, maar daar wordt aan gewerkt.

Eten en drinken is van zeer goede kwaliteit. Merkdranken zoals Bacardi en Johnny Walker etc. Ook tournedos en entrecotes worden voor je klaargemaakt, I love it! Superontbijt zorgt voor een fantastisch begin van de dag!

Personeel is zeer enthousiast en professioneel en houden alles netjes en in gareel, is restaurant vol dan worden de gasten eventjes buiten gehouden totdat er weer plaats is, voorkomt drukte in het restaurant.

Erg leuk team animatie, talen als Nederlands (Chiara, topper!!), Duits, Engels, Zweeds etc worden gesproken.

Ligging erg centraal, veel te doen direct om het hotel, centrum op 20/30min lopen, advies neem taxi, is niet duur en eerlijke taxichauffeurs. Omdat het hotel zoveel te bieden heeft ook qua entertainment is 8 dagen te kort als je meer van het eiland/stadjes wilt zien.

Mensen gesproken die er al meer dan 20 jaar komen. Zeer goede prijs/kwaliteit! Absoluut een aanrader ;-) Genoten met mijn vrouw en dochter van 7!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi familiehotel met fantastische animatie

Maarten, 20-7-2017

Heerlijke vakantie gehad met onze dochter van 3 jaar. Het hotel ligt pal aan het witte zandstrand met azuurblauwe zee en heeft daarnaast drie zwembaden. Het animatieprogramma en alle medewerkers zijn fantastisch! Wij zaten all inclusive, het eten was goed en gevarieerd. Kamer met zeezicht is een aanrader, kamers zijn goed, maar verder niet bijzonder.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

tophotel voor vakantie met kleine kindjes

JBF, 28-6-2017

We gingen met ons dochtertje van 2 op vakantie en we waren zeer blij met onze keuze. Zowel het peuter- als het grote zwembad was ideaal voor kleintjes en de ouders. Het hotel en de kamers waren niet supermodern, maar wel heel erg verzorgd en netjes. Het personeel was supervriendelijk en de animatie was echt top, zonder storend of opdringerig te zijn. Ook het eten vonden we zeer lekker en gevarieerd. Alles was heel vers en lekker afgekruid en op 8 dagen lunch en diner hebben we geen 2 keer hetzelfde buffet gezien. Wij hadden All-in en je kon ook verschillende merkdranken krijgen voor je cocktail. Ook de locatie, vlak aan het strand, was top.

Enige minpuntjes:

- de zonnebedden aan het zwembad staan erg op elkaar gepropt. Ze staan allemaal tegen elkaar op een lange rij, en er is dus geen plaats voor een tafeltje voor je drankje

- wij hadden een familiekamer en op de slaapkamer had je best veel lawaai van de gang. Het is wel een familiehotel, dus het was er 's nachts wel rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke plek!

Ria, 6-5-2017

Fantastische vakantie gehad begin mei. Zwembad koel maar met mooie zonnige dagen toch in kunnen zwemmen. Voldoende strandstoelen en veel animatie gedurende de gehele dag (vanaf ontbijt tot laat in de avond).

Buffet heeft ruime keuze en goede kwaliteit. Afwisseling in gerechten had voor mij iets ruimer mogen zijn; wat meer thema-buffetten.

Kamer (gebouw 6) was zeer ruim maar gedateerd. Was echter wel schoon en wij hebben (ondanks dat we dicht bij de weg zaten) geen last van lawaai gehad. Ligt uiteraard ook aan je referentiekader thuis.

Tip; aan de overkant van de weg zit een ijjsalon met schepijs voor 95ct per bolletje. Op het strand vragen ze daar 3 euro voor.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super!

Heleen, 15-12-2016

Wij verbleven in juli 12 dagen in Iberostar Ciudad Blanca.

Wij hadden een 2-kamerappartement gerenoveerd met zeezicht gereserveerd. Mooi, netjes en heel schoon.

Het eten is zeer uitgebreid van ontbijt tot diner! Ook bij de strandbar kan je lekker lunchen zodat je niet perse het restaurant in hoeft.

Er wordt veel voor kinderen georganiseerd maar hebben eigenlijk al genoeg aan het leuke zwembad met glijbanen. Mijn kinderen van 3 en 7 hebben zich prima vermaakt. Na de minidisco vonden onze kinderen de shows ook erg leuk!

Gezellig hotel en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging ook perfect, langs het mooie brede zandstrand wandel je zo naar het centrum.

Zeker een aanrader voor gezinnen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke hotel voor gezinnen met (kleine) kinderen.

Kurt De Weerdt, 5-10-2015

Het appartement (Garden-View Family Apartments) is vrij groot met 2 slaapkamers, kleine keuken en een zithoek. De appartementen liggen naast het gewone hotel maar zeker niet afgelegen. Eenvoudig maar goed onderhouden.

Hotel en zwembad zijn niet overdreven groot en voor een ligzetel moet je er redelijk vroeg bij zijn. Kinderbad is super leuk voor de allerkleinsten tot kleintjes (tot een jaar of 10) met 2 glijbanen en wat andere waterspeeltjes.

Het strand is schitterende. Ideaal voor kinderen gezien de zee pas na een paar 100 meter wat dieper wordt.

Eten is gevarieerd en zeer lekker. Gezien het groot aantal kinderen wel vrij druk, vooral in het hoofdrestaurant.

Port d’Alcudia is vlakbij en via de wandelpromenade bereikbaar na een half uurtje wandelen. Alcudia ‘Old town’ (via openbaar vervoer 15 minuutjes) en is een absolute aanrader.

Super leuke vakantie gehad en voor gezinnen met jonge kinderen een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Aanrader voor mensen met kinderen

Linsey wyns, 21-7-2015

Wij verbleven in juli twaalf dagen in Iberostar Ciudad Blanca, met twee kindjes (3 en 5). Dit is een wat oudere Iberostar en niet het mooiste 4- sterrenhotel waar we al verrbleven, maar zeker een aanrader. Zeer lekkere bufetten met veel variatie, vriendelijk personeel (ondanks dat het de drukste week van het seizoen was - hotel zat vol) en een prachtige ligging aan het brede, bijna witte zandstrand. Naast het strand loopt een kilometerslang wandelpad. Verwacht geen promenade met winkels en restaurantjes, want dat is het niet. Winkels en restaurantjes (vooral fastfoodketens) vind je wel langs de drukke weg aan de voorkant van het hotel. Het hotel werd onlangs gedeeltelijk gerenoveerd. Wij hadden een vernieuwde kamer gevraagd en die was zeer mooi, proper en ruim. De zwembadzone is mooi er werden glijbanen voor kindjes toegevoegd. Dit hotel is een aanrader voor koppels met kinderen, zonder kinderen zou ik dit te druk gevonden hebben. Veel koppels gezien met 3 of 4 kindjes.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

super hotel - gaan we echt nog eens naartoe!

John Dekker, 14-5-2015

8 dagen hier verbleven met onze zoontjes van 7 en 4 (halfpension). voor €13 per volwassene (kids gratis) kun je ook lunch bijkopen.

Wij zaten in een appartement type A2C in hoofdgebouw. Nette grote kamer. Dagelijkse schoonmaak prima (na fooi nog snoepjes op bed...)

Mooi en goed verzorgd complex. Zwembaden prima, ook voor kids. Voldoende ligstoelen (mei).

Gratis strand (schoon en superschone zee) direct "achter" het hotel, je loopt er zó op - strandbar net binnen de omheining van het hotel. Gewoon geweldig.

Strandstoelen onder parasol te huren à €4,50 per dag.

Super personeel, animatieteam voor kids gewoonweg geweldig, animatie voor volwassenen ook hardstikke leuk en gezellig. 's avonds Mini Disco van 20:00-21:00 en aansluitend elke avond een optreden vanaf 21:15 (muziek, dans, musical door animatieteam of door andere bands).

Niet veel weggeweest, alleen 1x Mini Tren (vlak voor hotel) ritje gemaakt (40 min.)

Straat voor hotel met supermarkten, winkeltjes, bars en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prima!

S vd Hoek, 15-8-2014

12 dagen hier verbleven met onze dochter van 2.5 obv halfpension

Wij zaten in het "oude gedeelte", de appartementen van blok 6. Ietwat gedateerde appartementen (geen wifi mogelijkheden) maar wel mooi groot. Schoonmaak was altijd perfect!

Mooi en goed verzorgd complex. Zwembaden waren prima, ook voor onze dochter. Wel wat weinig ligstoelen beschikbaar. Je loopt zo vanuit het park het (mooie en schone) strand op.

Animatieteam zeer leuk en ondernemend met de kinderen!

Ontbijt en avondeten vonden wij prima verzorgd. Genoeg keuze en afwisseling (soms beetje lauw,maar dat krijg je bij de grootschaligheid)

Wat ons betreft in ieder geval een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Druk hotel

P, 22-6-2014

Net terug als stel van 13 dagen in dit hotel. Ligging is goed aan het strand en op loopafstand van winkeltjes en barretjes. De kamer was een superior appartement en dat was prima. Goed schoon! Ontbijt is echt een 10 waard maar lunch en diner schieten qua smaak en keus te kort. Vandaar een 7. Wij vonden het personeel niet allemaal even attent en vriendelijk. Geen bediening voor je drankje aan tafel etc. Toch jammer. Je betaald al snel 1800per persoon dus dan verwacht je toch meer... Heel veel kids!! Zwembad overvol.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Ciudad Blanca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca scoort een 8.77 uit 10 op basis van 93 reviews.