Aparthotel Eden Lago ****

Aparthotel Eden Lago
Eden Lago

144 reviews over Aparthotel Eden Lago in het Nederlands

Fijn hotel met goede ligging; Aanrader dus

Fam van Erp, 1-5-2017

Een prima hotel met mooie ligging aan het meer en de zee / strand op 300 meter afstand.

Winkeltjes zijn dichtbij en het centrum van Alcudia is te lopen maar een taxi is ook niet duur.

Wij hadden ook voor 5 dagen een auto gehuurd waarmee we het mooie eiland hebben verkend.

Het eten is prima, elke dag andere menu's. Zeer vriendelijk personeel.

Prima animatie, elke avond is er wel iets te beleven / en of georganiseerd en voor overdag worden de kids ook vermaakt (vooral door Pieter en Lars).

Jammer dat het zwembad bijna te koud was om in te zwemmen. Misschien een tip om dit in het voorseizoen wat te verwarmen, dan wordt er veel meer gebruik van gemaakt.

Al met al een fijne vakantie !!!! Wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Matías Togores, Hotel Manager, community manager, 5-7-2017

Dear Fam van Erp,

Thank you so much for your positive feedback! Me and my team are happy to know that you enjoyed your stay with us specially mentioning the staff and the entertainment. We would be pleased welcoming you soon again!

Best regards from Viva Eden Lago.

Waar is de Spaanse flair?

L. Gelderblom, 12-10-2015

Hotel heeft geen Spaanse flair. Appartementkamer te klein voor 3 pers. Wel schoon.

Standaard eten geen culinaire genot, meer massa productie, middag en avond bufet gelijk.

Animatie wat aqua sport betrof viel geheel in het water, instructrice was ziek, vervanging was niet geregeld.

Pool alleen geopend tussen tien en zes en dat bij all inclusief.

Cocktail bij all inclusief uit pakjes, wijn als azijn.

Waar is Spanje?

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prima hotel ingesteld op gezinnen

Oscar, 28-9-2015

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Eden Lago. Wij kwamen 's-avonds laat aan en kregen een prachtig luxe appartement toegewezen zonder daar extra voor te hoeven betalen, kamernr 330. Het appartement had een balkon van +/- 25 m2 met uitzicht over de baai en zwembaden. Enorm gevoel van vrijheid. Het zit ook op het einde van de gang dus daar is het zeer rustig. Ook de kamers zijn ruim opgezet, de badkamer is in vergelijking enigszins klein maar prima.

Wij vonden de bufetten prima en gezien de recensies op deze site, boven verwachting! Iedere dag staat een kok een ander soort vers vlees en verse vis te bakken. Er zijn voldoende kinderstoelen aanwezig zodat 1-3 jarigen altijd makkelijk aan tafel bijschuiven.

Zwembaden zijn zeer netjes en verzorgd en wat ons betreft qua grootte ook prima. Punten van aandacht vonden wij de Wifi (duur en niet altijd goed) en de lift. Je staat soms lang te wachten. Het entertainment is overdag prima maar 's-avonds niet hoogstaand. Wel vermakelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

heerlijke vakantie

fam kempkens, 28-8-2015

Ik begrijp niet waarom sommige mensen zo zeuren over het eten, het is erg afwisselend en je kunt iedere dag iets anders nemen, en het is zeker niet alleen kip,het is denk vaak wat de boer niet kent dat eet hij niet! Hotelkamers erg ruim en ook schoon, tuurlijk ook gebruikssporen. Het hotel is een echt Duits familie hotel hoewel er ook vele Deense families verbleven,dit wisten we wel van te voren, wel ontzettend veel kleine kinderen tussen de 0-5 jaar. Strand in 1 woord geweldig! Animatie shows vonden we minder, die veel al werden verzorgd door het animatieteam zelf. Voor kleine kinderen en kinderen tot 10 jaar genoeg te doen, voor kinderen tussen 12 en 16 weinig.Enige min punt is dat we om half 11 aan kwamen en pas om 16.00 naar onze kamer konden, voor ons gevoel werd hier wel onderscheid gemaakt onder de gasten die er al vaker kwamen...

Omgeving leuke boulevard richting Playa de Muro en de oude stad Alcudia zeker de moeite waard, Al met al een leuke vakantie gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit meer

ap, 16-6-2015

Zeer gehorig en onderkomen hotel. We grijpen de eerder gelezen goede recenties m.b.t. het eten niet. Dit is, met uitzondering van het ontbijt wat enigszins gaat, zeer eentonig, en nog erger, altijd koud.
Gereisd met partner in juni 2015

Heel goed hotel

Familie, 22-2-2015

Echt een heel goed hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Heerlijke huwelijksreis gehad

mevrouw Nissink, 26-9-2014

We hebben super genoten in Eden Lago. Goed en uitgebreid buffet, ruim appartement. Eventuele klachten werden direct opgelost. Zeer vriendelijk en attent personeel. De live muziek kon wel beter! Ook zou ik het hotel willen aanraden viltjes onder de poten van de meubels te doen want door het geschuif van stoelen ed wordt het erg gehorig. Het hotel heeft een prachtige ligging aan het meer.
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

dit hotel niet weer

van delft, 15-8-2014

Dit een zeer Duits hotel. Was ons wel verteld maar niet dat het zo erg was. Voor oudere kinderen is hier weinig te vinden, zeer gericht op kleine kinderen.Zwembad is veel te klein voor het aantal mensen, 1 meter diep met 1 klein stukje max 1.50. Komt in brochure vele malen groter over. Eten is goed en al het personeel zeer vriendelijk. Ligging is eerder in Playa de Muro dan Alcudia. Strand is Top. Kamers zijn verder prima, niet al te groot.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Zwembad te klein, service prima

e_lenferink, 13-8-2014

Het zwembad is zeker aan de kleine kant. Lijkt op de foto in de brochure veel groter. Kamers goed, eten prima. Er wordt door de medewerkers erg hard gewerkt. Animatie erg gericht op Duitse en Deense gasten. Was ons niet verteld en dat valt dan wel tegen. Mallorca mooi eiland met diverse uitgaansmogelijkheden. Oude stad leuk in de avond, markt Alcudia zeker de moeite waard. Leuk klein marktje elke avond bij het strand. Hotel ligt aan de rand van Alcudia waardoor het erg ver is om te lopen naar de haven en het centrum, Onze kamer 441 stonk erg. Heeft te maken met de waterzuivering en het meer bij het hotel. Vissen bij het hotel erg leuk om te doen. Voor ons volgend jaar dit hotel niet meer
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Uitstekend hotel, echte aanrader!

marc.vankempen@hotmail.com, 4-8-2014

Dit jaar voor 2e keer Eden Lago bezocht. Hotel bevindt zich op uitstekende locatie; buiten de drukte van centrum alcudia, maar daarbij ben je met bus/taxi/huurfiets zo in het centrum. Play de Muro loop je zo in met winkeltjes e.d. Zwembad is vol in hoogseizoen, maar welk hotel heeft dat niet in het hoogseizoen? Eten is goed en passend bij de prijs die je betaalt voor dit hotel. Super vriendelijk personeel, die zelfs een ontbijtje regelen voor als je s'nachts richting vliegveld moet! Prachtig strand/zee op 200 meter. Duitse animatie maar dat was vooraf bekend en niet vreemd om Mallarca. Om 22:30 stopt de animatie maar voor ons is dat ook geen probleem en zorgt ook voor een prettige nachtrust in het hotel! Wat ons betreft zeker een aanrader voor een leuke vakantie, maar niet voor mensen die 5 sterren faciliteiten verwachten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden Lago bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eden Lago in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eden Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Eden Lago scoort een 8 uit 10 op basis van 155 reviews.