Hotel Calma **

8,3

4 reviews over Hotel Calma in het Nederlands

Goedkoop en goed

JOHAN, 4-11-2010

We hadden dit hotelletje gereserveerd met een groep (12 personen). Zeer goede communicatie vooraf, alles perfect geresveerd en het hotel heeft op onze aanvraag zelfs een transfer geregeld tussen luchthaven en hotel. Ook dit is vlekkeloos verlopen. Kamers zijn proper, ontbijt basic maar goed, ideale ligging .

Indien je goedkoop wil overnachten is dit de place to be. Mochten we nog terugkeren dan komen we ook hier weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Super prijs/ kwaliteit verhouding!!

Chantal & Willem, 7-8-2008

Mallorca was onze 2e vakantie dit jaar dus het ho(s)tel moest goed maar goedkoop zijn. Na lang zoeken kwamen we bij hostel Calma in Port d'Alcudia uit. Lieflijk hostelletje met een perfecte ligging, 200 meter van het strand! Voor € 55 per nacht per kamer kreeg je een schoon maar klein kamertje met een douche, airco! en tv. Er is zelfs een lift aanwezig. Kluisje kan je voor 1 euro per dag huren.

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is niet veel maar ze hebben een keukentje waar je gebruik mag maken van de koelkast en diepvries. Ideaal! Wij haalde meloen in de supermarkt en aten deze 's ochtends bij het ontbijt. Al met al een aanrader als je er even lekker tussen uit wil: zon, zee en strand... Helemaal perfect!

Gereisd met partner in augustus 2008

mees en Bianca, 17-7-2008

De kamer was schoon. Helaas was er alleen een klein balkon met uitzicht op een muur. De ligging is erg goed. Het ontbijt is eenvoudig.
Gereisd met partner in juli 2008

Danielle Verhagen, 23-9-2007

Dit hostal heeft een fantastische ligging: 1 straatje door en je staat in de supergezellige haven van Alcudia! De kamers zijn schoon en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!!

Verwacht alleen niet teveel van het ontbijt...

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Calma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calma in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calma scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.