Vakantiehuis Casita La Posada **

Casita La Posada

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Casita La Posada in het Nederlands

Caroline, 16-6-2007

Helaas zijn wij niet positief over huisje Brezal t.o.v. de recensie uit 2005.De doorgangen naar de badkamer en naar de slaapkamer waren maximaal 1.60 hoog en in beide ruimtes hingen veel balken,waar je (zoals wij 1.80+) vaak je hoofd tegen kan stoten.Beide ruimtes waren "in de berg" en "onder een ander huisje",waardoor er geen ramen waren.Er waren te weinig lichtpunten!De badkamer was dan wel ruim, zoals in de brochure stond,maar "de mooie inrichting" van de woonkamer was niet waar!Heel groezelig!Ook was er niet schoongemaakt,alleen de lakens en baddoeken waren vervangen.Dit betekende o.a. remsporen in de wc, aarde op het aanrecht en dode rupsen op de vloer.Wij vinden dat deze casita niet(meer)voldoet aan de verwachtingen die worden geschapen.Verwacht je echter een hok om te slapen,dan is het precies wat je zoekt.De bedden waren wel goed. Juni 2007.
    Gereisd anders in juni 2007

Harry en Marion, 21-10-2005

3 huisjes met fantastisch uitzicht over het dal. Wij zaten in Brezal: in de zomer prima huisje (ruim; rustig; maar matige ventilatie); in de winter niet ideaal (dan te vochtig). Gehuurd met auto: auto(otje) is een must, anders onbereikbaar. Fantastisch mooi eiland: wandelen (mooiste wandeling start achter het huisje!), maar ook zeer rustige strandjes. Geen uitgaansleven, wel restaurantjes (1 op loopafstand). Noordkant heeft vaker bewolking dan zuidkant, maar in de zomer ook heel veel zon. Overigens: je bent zo aan de andere kant. Service: opgehaald bij de haven en naar huisje begeleid; schoon; geen receptie o.i.d.; geen (beloofde) mountainbikes aanwezig. Dichtstbijzijnde echte supermarkt (met bijvoorbeeld vers vlees) is 20 minuten rijden met de auto. We zaten er een week: dat is echter (ook op zo'n klein eiland) eigenlijk te kort.
      Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casita La Posada in San Sebastián de los Reyes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casita La Posada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casita La Posada scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.