Appartement Villas Canarias ***

Villas Canarias
5,9

16 reviews over Appartement Villas Canarias in het Nederlands

Eveline, 14-9-2005

Ik vond de service echt een tegenvallen, ze hadden ons airco belooft in de rijs gids wat niet aanwezig was, was ons vertelt dat het ongeveer 300 meter lopen was naar het strand wat uiteindlijk 1500 bleek te zijn. we hebben in de tijd dat we in villas canarias verbleven ontzettend last gehad van kakkerlakken en niet van die kleine die wij hier in nederland kennen hoor. maar echt grote beesten.!!

We hebben dat tot 7x gemeld bij onze houstes en de respetie van het hotel maar ja jammer genoeg kwam het er gewoon weg op neer dat je die beesten zelf weg moest halen..

Dat viel ons vies tegen.. niet dat we die beesten weg moesten halen maar gewoon het feit dat we het gevoel hadden dat er niet naar ons geluisterd werd en dat is zo klant onvriendelijk.

Tenerife zelf is een super land hele aardige inwoners. en is ons goed bevallen..

Gereisd anders in september 2005

Jill, 26-7-2005

We hebben het erg leuk gehad op tenerife! Echter was er geen airco aanwezig, en was het personeel inderdaad niet echt aardig...

Er werd goed schoongemaakt en regelmatig schone handdoeken. Slechts 1x bezoek gehad van een kakkerlak. De laatste dag werd het buffet geinstalleerd, dus mensen die nu nog gaan hebben geluk, want het buffet is goed voor elkaar!

Gereisd anders in juli 2005

Melissa, 22-6-2005

Erg toeristisch. Mooie appartementen. Voor 2 volwassenen ruim genoeg, veel bergruimte. Redelijk schoon, keuken zelf schoonmaken. Terrasstoelen erg vies, veel aanslag. Taxi ca. 3,50 euro vanaf strand. Doe vooral niet mee aan boottocht! Nog nooit zoveel zieke mensen gezien en ben zelf nog nooit zeeziek geweest, maar werd ook misselijk. Eten en drinken op de boot gratis, maar zie maar eens dat je bij de bar komt! Tip als je meegaat en ziek wordt: blijf in het midden van de boot en richt je op een vast punt en eet brood, drink water! Avondeten was waardeloos. Bijna nooit groente of een salade. Wel voorgerecht en daarna vlees met patat.. Je kunt beter uit eten gaan. Bediening best aardig, maar niet heel erg. Ontbijt prima, geen vleeswaren nemen. Kakkerlakken zie je af en toe.Kun je gewoon doodtrappen. Allemaal niet bijzonder, maar voor die prijs prima. Vond Turkije leuker en vriendelijker!

Henk en Tiny, 11-6-2005

Wij hadden een prima appartement wat betreft zonligging.Mooi uitzicht over zee. Je moet goede benen hebben om de trappen en heuvels te beklimmen. Maar om de paar meter staat er een taxi, dus is geen probleem. Voor 3 Euro ben je vanaf de boulevard weer bij je appartement. In het restaurant werd je wel snel bediend. Er was aardige en minder aardig personeel. Het eten was de eerste dagen matig, later werd het beter. Wat minder is, is dat het ontbijt en de nagerechten al lange tijd buiten staat zonder afdekking. Bijna iedere dag schone handdoeken. Veel gehoord over kakkerlakken maar weinig gezien (2 stuks). Gezien de prijs was het goed.

Liek, 10-6-2005

Om de dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Appartement was verder bijzonder groot voor twee personen met een supergroot dakterras erbij. Niks te klagen dus. Geen kakkerlak gezien (althans niet in het appartement) buiten zie je ze 's avonds en 's nachts her en der opduiken, maar dat is op heel tenerife het geval. En die berg op en af is ook de moeite niet, daar hoef je echt geen taxi voor te nemen. Hebben maar één keer avondeten en één keer ontbijt op bij het complex, tja... uit eten gaan is gezelliger (bv bij la costa in los christianos). Prijs/kwaliteitverhouding wat mij betreft prima in orde!

ellie, 9-6-2005

we zijn twee weken terug geweest het klopt met de bediening ze zijn niet aardig en spreken amper engels maar het appartement was wel mooi en het uitzicht het eten is maar wat je gewend was is ook best lekker maar het ontbijt dat bleef gewoon in de warmte buiten staan daar gingen we het bed nietvoor uit maar al voor al tenerife is prachtig . we hebben met 1 kakkerlak te maken gehad was wel meer dan genoeg.

mar we hadden een prettige vakantie alleen de verkopers bij de bazaars zijn hondsbrutaal en een agressiefe houding niet prettig dus.

Marc van der Stok, 29-5-2005

Wij zijn 8 dagen geweest met 2 kinderen van 3 en 5 jaar oud. Prima naar ons zin gehad, op basis logies. Wel zo leuk om telkens een ander restaurant te kiezen. Qua prijs is half pension een perfecte aanbieding. Accomodatie prima in orde. Mooi zwembad, ook geschikt voor de kids.

Restaurant aan zwembad goed, 2e restaurant werd gerenoveerd, evenals de kleine supermarkt. Grote, goedkoopste supermarkt trouwens is Netto. Loop langs het complex naar beneden en ga dan de hoek om naar Cosmos. Rest wijst zich vanzelf.

Kakkerlakken: ja hoor, 2 stuks dus dat viel nogal mee. Warm water: electrische boiler dus als je een beetje uitkijkt geen probleem.

Terug vanaf de stad/boulevard namen we steeds een taxi. Het is te ver en te stijl voor de kinderen. Taxi ongeveer Euro 4.

Gereisd anders in mei 2005

Ellen, 28-5-2005

We hebben het prima gehad.

eten was goed mensen waren ook aardig.

Het ligt niet in het centrum maar er zit vlakbij een taxi opstapplaats en dan zit je er zo.

Kakkerlakken zijn er veel maar wij hebben een krant voor de deur gelegd en nergens last van gehad.

Het is een prima app voor de prijs die we hebben betaald.

Gereisd anders in mei 2005

sam, 17-4-2005

Ach...het is maar hoe kritisch je bent. Wij hebben het er best naar onze zin gehad en het kostte drie keer niks. Het appartement was van binnen netjes gerenoveer, we hadden een eigen terras (met zon); de voorafjes en toetjes waren vaak prima te doen, hoofgerecht soms minder (maar veel beter dan ons oostduitse hotel van afgelopen zomer -dat was pas echt "tafeltje-dekje"). Bedden en handoeken werden regelmatig verschoond. Enige echte minpunt: de kakkerlakken, van die hele grote...(schoonmakers hebben daar ondanks herhaaldelijk vragen niet echt wat aan gedaan), waardoor ik er iedere avond (om klokslag elf uur kwamen ze ten tonele)op jacht moest om er de nodige te vangen. Uiteraard leverde dit mij dan wel weer een heldenstatus op voor mijn vriendin. Mijn advies: Huur een auto en gebruik Villas Canarias als uitvalbasis voor de stranden , maar zeker ook de rest van dit prachtige eiland.
                    Gereisd anders in april 2005

Corien, 26-3-2005

Alle waar naar zijn geld. Als je goed ter been bent, niet veel op je kamer zit, je niet ergert aan het klantontvriendelijke tot schofterige gedrag van het personeel en de maaltijden als tussendoortje beschouwt, zit je voor een leuk bedrag op een werkelijk prachtig eiland!
                      Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Canarias in San Fernando de Henares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Canarias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Canarias scoort een 5.94 uit 10 op basis van 16 reviews.