Vraag en Antwoord Hotel Victoria 4 ***

Vraag en Antwoord Hotel Victoria 4***
Calle Victoria 4, E-28012, Madrid
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Victoria 4*** bij:

Taxi of Metro (2 reacties)
gebis 21 augustus 2011

Bedankt voor de aanbevelingen en de uitleg over de Metro. Maar omdat het voor ons de eerste keer was, zijn we voor het gemak toch met de taxi naar ons hotel gegaan. Voor de deur van het hotel uitgezet, kosten € 25 plus € 5 vliegveld toeslag. Ook terug met de taxi zelfde prijs en voor de goede terminal gebracht. Er zijn daar 4 terminals en heel ver uit elkaar.

delamare63 07 november 2011

Van vliegveld tot in centrum met trein/metro ongeveer 4 euro pp. enkele reis. Heel gemakkelijk, snel ( geen files ).

m.ooijen1 03 januari 2012

Tegenwoordig kun je bij google maps bij ROUTEBESCHRIJVING zien welke bus of metro je nodig hebt. Erg handig. Vul gewoon Barajas en terminal nummer in. Er zijn er 4. De meeste landen op terminal 1. Reis je met iberia dan land je op terminal 4. Daarna het adres van het hotel en je ziet hoe je moet reizen. Kun je uitprinten of opslaan. ook de site fromandtothe airport kan je helpen. Google ook even op EMT of Metro Madrid. Ze hebben een engelse site. Ook zijn er diverse apps die je kunt downloaden op je telefoon. Erg handig. Ook zijn er diverse gratis reisgidsen van Madrid te downloaden. typ in madrid en gratis reisgids en je vind diverse reisgidsen in pdf formaat. Handig voor op je telefoon of tablet/ereader.

taxi of metro of de bus. (4 reacties)
Jo 13 juli 2011

Mijn vraag is om van het vliegveld naar het hotel te gaan beter is met de taxi of toch gewoon met de bus of metro. Het is voor ons de eerste keer naar Madrid.

MV 18 juli 2011

Hallo, Ik ben net terug uit Madrid en logeerde in een hotel nabij Victoria 4. Ik ben met de metro van de luchthaven naar het hotel gegaan. Je moet wel 2 keer overstappen maar alles staat zeer goed aangegeven. Op het internet kan je een plannetje van de metro afdrukken en zo zien welke lijnen je moet nemen. Met de metro is veel goedkoper dan met de taxi. Van de luchthaven met de metro tot in Sol kost 2euro :-)

gebis 22 juli 2011

bedankt voor de reaktie we zullen er zeker gebruik van maken !

H.Dekker 14 augustus 2011

Hallo, misschien ben je inmiddels al geweest. Met de metro is prima te doen, het kost 5 euro pp. (incl. vliegveld toeslag), handig is het om te voren een metro-routekaartje te downloaden en uit te printen ter orientatie. Je bent dan in ong. 3 kwartier midden in het centrum (2 overstappen). Met de taxi kost het ong. 35 euro, dat prijsverschil vonden wij echt te groot...

H.Dekker 14 augustus 2011

Rectificatie: de prijs voor de metro moet zijn: 5 euro voor 2 personen incl. luchthaventoeslag.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?