Hotel Tijcal I **

7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tijcal I bij:

3 reviews over Hotel Tijcal I in het Nederlands

pol, 1-2-2008

kleine maar nette kamers, in het weekend wel druk omwille van nachtleven in Madrid. ideaal gelegen aan Plaza Major en kort bij metrostation Sol. budget vriendelijk als verblijfplaats.
Gereisd met vrienden in december 2007

Rob, 1-4-2007

Minimaal benodigde is er: Een (smal & hard) bed en een piepkleine badkamer met toilet & douche. Maar wel schoon. En perfect gelegen aan het Plaza Mayor (hartje Madrid), vlakbij een metrostation.

Ideale accomodatie als je een klein budget hebt en alleen een slaapplek zoekt. Als je luxe wilt moet je hier niet heen gaan.

Gereisd anders in april 2007

Véronique V., 20-12-2006

Dit kleinschalig hotel op de 3 & 4de verdieping is via trap of kleine lift te bereiken. Fantastische ligging: in een autovrije zijstraat van Plaza Mayor. Wij (ik, mijn echtegenoot en 2 dochters 11 en 14j) hebben onze reservatie gemaakt via internet en alles is correct verlopen. Het was een kleine maar zeer nette 4 pers-kamer. Het is wel aan te raden om in de omliggende straatjes van een typisch Spaans ontbijt (3 à 5€) te genieten. 's Nachts kan er wel wat lawaai zijn van voorbij wandelende Madrilenen of luidruchtige buitenlandse fuifbeesten.

Het is leuk om nog een goedgelegen logement te vinden aan een zeer gunstige prijs in zo'n wereldstad als Madrid. Zo heeft het hele gezin kunnen genieten van deze fantastische, zonnige en deugdoende vakantie.

Gereisd familie in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tijcal I bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tijcal I in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tijcal I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tijcal I scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.