8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Suites 33**** bij :

3 reviews over Hotel Suites 33 in het Nederlands

Prima keuze!

Liza, 7-5-2009

Ruime en schone kamers en een grote badkamer (vrienden van ons hadden een kleine badkamer). We hadden gevraagd om een rustige kamer. Als je aan de voorkant zit kun je nog wel eens geluidsoverlast hebben. Wij zaten achterin waardoor we geen balkon hadden en maar een klein raam maar 's nachts super stil. Er zitten rolluiken waardoor je de kamer goed donker kunt maken. Helaas zaten we wel in het gedeelte waar gerookt mocht worden maar daar hadden nauwelijks last van (ook ruik je het niet op de kamer zelf!) Er zit een klein keukentje in met tafelmodel-koelkastje en een twee kookplaatjes (ik dacht inductie) Er is echter verder NIETS aanwezig. Geen pannen, bestek, borden, dat zou je zelf mee moeten nemen.

Er is geen ontbijt aanwezig, maar wij hadden gewoon wat brood en beleg gekocht.

De metro zit erg dichtbij. Een aantal bezienswaardigheden zijn ook prima te voet te bezoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2009

een meevaller !

chris, 8-4-2009

hotel prima gelegen, mooie grote kamers, ingang van het hotel moeilijk te vinden, slechts een kleine inkomdeur en hall, heel vriendelijke ontvangst, metro op 1 min. lopen, prijs kwaliteit voor een hotel in Madrid OK
Gereisd met partner in april 2009

Fam Brilman, 21-10-2007

Gerenoveerd hotel met ruime, luxe kamers. Ruime bedden maar wel met harde matrassen. Perfectie ligging, dichtbij de bezienswaardigheden en de metro in rustig straatje. Geen restaurant, ook niet voor ontbijt, maar genoeg eet-tentjes in de buurt. Aanrader voor lunch of diner is Di Bocca om de hoek op de Gran Via.
Gereisd anders in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Suites 33**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suites 33 in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suites 33 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suites 33 scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.