Hotel Sercotel Suites Viena ***

Sercotel Suites Viena

6 reviews over Hotel Sercotel Suites Viena in het Nederlands

Buenísimo!

ellabella, 4-4-2015

Dit hotel is in 1 woord geweldig!

Super vriendelijke receptie (especialmente la mujer con el flequillo), ben erg tevreden hierover. Als je een vraag had, werd je goed geholpen.

Wanneer je gebruik wilt maken van bestek, pannen en kookgerei, dan moet je dit aangeven bij de receptie.Dan komen ze dit later nog brengen.

De kamer was erg ruim. Wel een beetje kaal, maar zeer schoon. Vooral het bed was luxe, hier kan je wel heel de dag in blijven liggen.

Het enige nadeel was de badkamer die erg klein was en de deur tegen de wc aankwam.

Het hotel ligt erg centraal, ongeveer 5 minuten van Plaza de Espana en dus erg dichtbij de metro. Verder bevinden zich verschillende supermarkten in de buurt, ook op 5 minuten loopafstand.

Heb het hier echt super gehad!

Ik raad dit hotel aan en zou hier zeker teruggaan!

Gereisd met partner in maart 2015

Klein hotel, ideale ligging!

Natasja, 15-4-2013

Als je de straat in loopt, denk je: dat kan niet veel wezen. Maar we waren maar wat blij met ons stekkie! Het hotel ligt 5 minuten lopen van de Gran Via, maar zodra je de straat binnenloopt merk je van de drukte helemaal niets meer. Het hotel is kleinschalig en de kamers zijn schoon en comfortabel. Er staat een klein keukenblokje op de kamer, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. De kasten zijn standaard leeg, maar op verzoek brengen ze je pannen, borden, bestek, waterkoker enz. Voor het hotel is een school, maar wij hadden een kamer aan de zijkant en hebben hier niets van gemerkt. De mensen achter de receptie zijn erg aardig en spreken goed Engels. Met name Christoph is een enthousiaste jongen die tevens Nederlands studeert. Erg handig als je niet zo goed Engels/Spaans spreekt. De bedden zijn top en de douche (en bad) is heerlijk. Ze mogen van mij wel wat meer doen aan de sfeer op de kamer (lege muren), maar dit is dan ook mijn enige opmerking. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met partner in april 2013

Zeer goed hotel

Hennie, 24-8-2012

Wij hebben in augustus een week in dit fijne hotel gelogeerd. Het ligt dichtbij het centrum in een rustige straat. De school aan de overkant was i.v.m. vakantie gesloten.

De kamer was groot en van alle gemakken voorzien, o.a. groot kluisje en een flatscreen tv, bank en buro met 2 stoelen. Ten opzichte van de grote kamer was de badkamer wat aan de kleine kant, maar alles zat er in. Elke dag werd het bed verschoond en de handdoeken vervangen. Airco was uitstekend en je hoorde hem niet. Het keukentje was erg handig met magnetron, kookplaat en koelkast. Het personeel was erg behulpzaam en sprak uitstekend Engels. Het enige wat ontbrak was een waterkoker, die hadden ze niet in dit hotel.

Vanaf het vliegveld reis je heel gemakkelijk per metro tot vlak bij het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima hotel

Dick, 6-6-2010

Ik had dit hotel via internet gekozen omdat het de beste beoordelingen had tegen de relatief laagste prijs. Daar hadden we geen spijt van.

Het is een prina hotel en alles was keurig in orde. Schoon en zeer behulpzaam personeel.

Ik had geboekt via de site van het hotel, omdat dat met een aanbieding nog goedkoper was dan de algemen sites voor hotelboekingen (kreeg gratis het uitstekende ontbijt).

Het hotel was makkelijk te vinden nadat een politieagent ons de weg wees (vanaf de luchthaven met de metro 1 keer overstappen. Het hotel ligt ca 5 minuten lopen van de metrohalte). De metro in Madrid kan ik iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2010

Aanbevelenswaardig hotel

Cindra, 21-5-2010

Het hotel bleek een prima keus te zijn: dicht bij het centrum en toch heerlijk rustig. Verzorgde inrichting. Vriendelijk personeel. Een hartelijke ontvangst bij het inchecken. Ik kreeg een kamer aan de achterkant van het hotel omdat ik er vijf nachten zou verblijven. De straatkant is wat drukker i.v.m. het verkeer en een lagere school aan de overkant. De kamer is smetteloos. Het bad is wat aan de kleine kant, maar voor iemand van gemiddelde grootte is het goed te doen. Fijne douche. De kitchenette is ideaal voor je eigen ontbijtje. Als je om kitchenequipement vraagt komen ze het à la minute brengen. Goede supermarkt bij het hotel in de Calle Martin de los Heros. Erg handig is de computer bij de receptie die gratis gebruikt kan worden. Kortom: het is een bijzonder aangenaam hotel en een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Madrid e.o.
Gereisd alleenreizend in mei 2010

Prima prijs/kwaliteit

Pim, 17-7-2008

Kom al 10 jaar elk half jaar in Madrid. Hebben nu het ideale toevluchtsoord gevonden. Bevindt zich 5 minuten lopen van metro en Plaza Espana. We hebben juniorsuite geboekt. Kan ik iedereen aanraden, kost klein beetje meer dan standaardkamer, maar je hebt wel priveterras van 5 bij 5. Kamer is niet echt groot maar terras maakt het allemaal goed. Ook is er een klein keukentje aanwezig. Tip: bij boeken even vermelden dat je borden en bestek en dergelijke wil. Dan staat het er ook. Anders kun je altijd nog laten nabrengen wat je graag wil. Ik zou boeken zonder ontbijt, want wat is nou lekkerder dan in de ochtend wakker worden en met je slaaphoofd koffietje drinken stokbroodje eten op eigen terras zonder na hoeven te denken of je kop niet te verwrongen is om in de ontbijtzaal van hotel te verschijnen. Daarnaast heeft hotel parkeergarage, waarmee je rechtstreeks naar de verdieping kan van je kamer. Ook makkelijk met koffers en uiteraard de shoptassen. Ik heb mijn stek gevonden in Madrid
Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sercotel Suites Viena bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Suites Viena in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Suites Viena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sercotel Suites Viena scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.