Hotel Petit Palace Italia ***

Petit Palace Italia
7,7

7 reviews over Hotel Petit Palace Italia in het Nederlands

W. van der Ploeg, 5-5-2008

Service was slecht om volgende reden, we kregen ongevraagd een rokerskamer, als je zelf niet rookt is het heel vies om de rook te moeten slapen, de volgende dag konden we een andere kamer krijgen. Tevens moesten we onze CC nummer of EUR 100 borg betalen voor minibar of vernielingen in de kamer gedurende ons verblijf. Dit was ons niet vooraf gemeld door de reisorganisatie, tevens heb ik dit nog nooit hoeven doen in een hotel. Toen ik de receptioniste hierop aansprak werd er stug en onvriendelijk gereageerd. Uiteindelijk hebben we EUR 50 borg betaald. Beide voorvallen hadden door de betreffende receptioniste beter en vriendelijker opgelost kunnen worden bv door dit vooraf met klant te bespreken.

Voor het overige was alles naar prijs kwaliteit zeer goed, zoals gezegd personeel mag vriendelijker zijn.

Gereisd met partner in april 2006

C.W. Warner, 7-4-2008

Als de airco had gewerkt dan waren de cijfers hoger uitgevallen. Maar men vond de temp. niet hoog genoeg,dus stond het nog op verwarmen.

in de morgen ca 10 en in de middag 27 gr.c. Het was dus in de avond gewoon heet op de kamer. Als je de ramen open zette was het een verschrikkelijke herrie, maar dat is gebruikelijk in Madrid.

Gereisd met partner in april 2008

J. Schrijnemakers, 10-2-2008

We zijn zeer tevreden over het hotel en niet te vergeten Madrid. We hebben er een heerlijke tijd gehad.
Gereisd met partner in februari 2008

M. Hilderink, 16-11-2007

Kleine kamers, badkamer is niet goed afsluitbaar maar hotel is zeer centraal en veilig(geen ombewaakte ingang.)
Gereisd familie in november 2007

D. Kakebeeke, 13-11-2007

Mooi gerestaureerd hotel, de kamers zijn wel een beetje klein. Helaas deken op bed ipv dekbed (=hygiënischer). Wel uitgebreid ontbijtbuffet! Geen mogelijkheid tot koffie/thee overdag, noch op kamer, noch in lounch. De fietstour die wij bij

touroperator hadden geboekt was onbekend bij receptie helaas. Ze hebben wel voor ons gebeld. Fietstour is geweldig (Bravo Bike)!

Gereisd met vrienden in november 2007

Nina, Sarah, Tim en Lies, 12-2-2007

Het hotel is modern en proper. Het ontbijt was heerlijk dankzij het vers fruit. Net zoals vele anderen, spreekt het personeel van dit hotel niet zo goed Engels. Maar ze zijn steeds bereid je te helpen en met wat gebaren en traag spreken lukt het wel. Tip: breng oordoppen mee, het hotel ligt aan de drukste straat en in sommige kamers hoor je de metro. Deze goede ligging zorgt er wel voor dat je te voet (als je dat wenst) heel veel kan verkennen.
Gereisd anders in februari 2007

Salvador & Claudia, 11-6-2005

Mooi hotel, perfect gelegen aan de gran via met veel winkels en restaurants.

Onaardig personeel, er kan geen lachje vanaf. Madrid is super. Aanrader!

Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Petit Palace Italia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Palace Italia in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Palace Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petit Palace Italia scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.