Hotel Petit Palace Alcala Torre ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Petit Palace Alcala Torre**** bij :

2 reviews over Hotel Petit Palace Alcala Torre in het Nederlands

Fijn en rustig hotel in het centrum van Madrid

Jef, 13-7-2009

Prima verblijf in dit hotel. We hadden een kamer aan de Alcala zijde. De kamer is geluidsdicht dus heerlijk rustig. De airco werkt prima. We hadden een executive room met laptop (werkt prima), hometrainer (niet gebruikt) en massagedouche. Geen koffie voorzieningen op de kamer, maar er is een Starbucks aan de overkant.

De liften zijn erg klein, maar er zijn er 2 en ze werken prima.

We hebben geparkeerd in de de parkeergarage "Carmen", dat is op dik 5 minuten lopen. Vraag in het hotel naar een 20% kortingsbon (we waren voor 3 dagen €86 incl. korting kwijt).

Gereisd met vrienden in juli 2009

Mw Nieuwenhuizen-Bok, 13-3-2008

Uitstekend hotel met perfecte ligging. Ruime, keurige kamer. Grote badkamer met perfecte douche. Uitstekend ontbijt. Zouden hier zo weer naar toe terug gaan. Wij zijn hier geweest met onze zoon van 9 jaar.
Gereisd anders in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Palace Alcala Torre in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Palace Alcala Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petit Palace Alcala Torre scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.