Hotel Mirasierra Suites *****

Hotel Mirasierra Suites
Mirasierra Suites

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirasierra Suites bij:

3 reviews over Hotel Mirasierra Suites in het Nederlands

Ruime kamers, gehele hotelis top

D. Horstman, 20-11-2009

Hotel Mirasierra Suites is een top accomodatie die ruime en uitstekende kamers biedt met rian tuitzicht op de bergen ten norden van Madrid.
Gereisd met partner in november 2009

Alida, 8-7-2007

Zeer goede en schone kamer met veel comfort. De keuken is niet te gebruiken omdat er geen keukengerei aanwezig is.

1 flesje Coca Cola kost € 4.50 en het ontbijt € 21.40 p.p.

Erg mooi en verzorgd uitziend zwembad.

De ligging van dit hotel (rustige buurt) t.o.v. het

centrum is minder gunstig. De reistijd met de metro (350 meter) bedraagt ongeveer 20 minuten (1 overstap).

Het hotel heeft een gratis shuttle-service van en naar het vliegveld.

Helaas hadden wij de ervaring dat - nadat zij ons beloofd hadden van het vliegveld af zullen te halen - er niemand kwam opdagen (schandalig). Er werden vanuit dit hotel allerlei smoezen (die niet klopten) verzonnen om maar niet met de shuttle van het hotel naar het vliegveld te hoeven rijden. Na ons beklag hierover te hebben gedaan werden wij na ons verblijf aldaar wel naar het vliegveld gebracht.

Gereisd anders in juli 2007

Peter, 13-3-2005

Prima hotel. Kom hier voor mijn werk ca. 2 keer per maand en kan het iedereen ten zeerste aanbevelen. De kamers zijn echte suites en bieden een zeer ruime en luxe badkamer een slaapgedeelte met een goed bed, een aparte woonkamer (sommige kamers hebben een scheiding tussen slaap en woonkamer en anderen niet) en een riante eettafel met kleine keuken (hoewel ik die nog nimmer gebruikt heb). Je voelt je echt thuis in dit hotel, dus zeker voor de frequente reiziger is het een hotel dat zeker aan te bevelen is!
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirasierra Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirasierra Suites in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirasierra Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirasierra Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.