Hostel Flat5Madrid

Flat5Madrid

1 review over Hostel Flat5Madrid in het Nederlands

Leuk hostel in hartje Madrid

Lizet, 20-10-2010

Samen met een vriendin in september Madrid bekeken. Wij sliepen in dit ho(s)tel. Echt geweldige service! De dames spraken prima engels en hielpen ons waar ze konden. De kamers waren heel schoon hoewel niet heel groot. De badkamer is voorzien van een wastafel, toilet en douche waarbij moet worden aangetekend dat de ruimte in de douche beperkt is. Een ander klein nadeel is de gehorigheid; wij hebben er geen overlast van gehad! Pluspunt is vooral de ligging, je loopt de straat uit en het centrum in. Met de metro zijn wij van het vliegveld naar het hotel gegaan. Je stapt de metro uit en de voordeur in! Voor deze prijs raden wij zeker dit hotel aan.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Flat5Madrid in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Flat5Madrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Flat5Madrid scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.