De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Euromadrid*** bij :

1 review over Hotel Euromadrid in het Nederlands

Voor de prijs een prima hotel

Linda, 17-7-2009

Het is gehorig, enigszins verouderd, de airco werkt amper, de lift is klein en traag en het trappenhuis smerig, maar verder een prima uitvalsbasis voor een stedentrip.

De kamer was schoon, de douche warm en de mensen achter de balie spraken redelijk Engels. Verder ligt het midden in het centrum, tussen twee winkelstraten en vlakbij de metro. We hebben het meeste gelopen en zijn maar een paar keer met de metro geweest.

Alleen op zaterdagnacht hadden we last van schreeuwende mensen en 's ochtends werden we soms gestoord door een vrachtwagen. Verder is het er rustig met weinig verkeer. Het hotel zelf is volgens mij wel redelijk gehorig, maar wij hadden geen buren, dus niet zoveel van gemerkt.

Ze hebben geen ontbijtzaal, maar je krijgt korting op het ontbijt in het hotel er tegenover.

Kortom: geen aanrader als je van luxe houdt, wel als je locatie belangrijk vindt.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euromadrid in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euromadrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Euromadrid scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.