Hotel Clement Barajas ****

Hotel Clement Barajas
Clement Barajas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clement Barajas bij:

1 review over Hotel Clement Barajas in het Nederlands

luxe en servicegericht

Lisa en Dolf, 12-7-2011

Al vanaf het moment dat we belden voor de shuttleservice bleek dat het hotel erg servicegericht is. De dienst is gratis en het scheelt een hoop gedoe. Indrukwekkende entree, vooral voor de prijs. Vriendelijk personeel. Schone, mooie (bad)kamer! Kluis en koelkast aanwezig, erg fijn. Ontbijt was bij ons niet inbegrepen, maar voor 7,50 p.p.p.d. konden we hier onbeperkt gebruik van maken. Alles werd gedurende het hele ontbijt goed aangevuld en het was erg uitgebreid. Hotel ligt op zo'n 500m van het metrostation en binnen een half uur ben je in het centrum van Madrid. Ik zou dit hotel zeker aanraden, voor zowel zakelijk gebruik als vakantie.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clement Barajas in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clement Barajas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clement Barajas scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.