Camping Internacional Aranjuez ***

7,1

27 reviews over Camping Internacional Aranjuez in het Nederlands

Nooit meer

Alwin, 5-7-2017

Deze camping kun je in 3 categorieën indelen. Een groot deel vaste gasten, een mooi schaduwrijk en afgebakend deel voor de groepen die deze camping in hun route hebben en het deel vnl. voor de passanten die in voor en naseizoen met een kortingspas (Acsi, Key Camp) verblijven. Die krijgen meestal een plek toegewezen in de rechterhoek, dor, weinig schaduw, een rioollucht mogelijk afkomstig van het toiletgebouw, slechte elektriciteitskasten kortom niet prettig. Bij de receptie, overigens aardige mensen, vertellen ze dat het de enige beschikbare plaats is dus je accepteert het maar. Wij zijn na 2 dagen vertrokken zelfs zonder het leuke stadje te hebben bekeken of een dagje naar Madrid te zijn geweest. Jammer, maar deze camping bezoeken wij niet meer.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping voor uitstapjes, mooie omgeving

Rita verkem, 9-11-2016

Prima camping, netjes. Wel druk in 't weekend!
Gereisd met partner in oktober 2016

Goed voor een paar nachten.

Roel-Jaco, 15-10-2016

Vriendelijke ontvangst en uitleg. Goed voor een paar dagen om o.a. het paleis te bezoeken. Camping met veel bomen. Slechte weg naar de camping toe. Prima sanitair, Het kan druk zijn in de lucht met vliegtuigen maar dat vonden wij niet storend. Prima gegeten in het restaurant.
Gereisd met partner in oktober 2016

Totaal geen charme camping!

familie Houben, 22-8-2016

Camping Aranjuez vonden wij een grote massa camping met vooral Spaanse gasten die vermaakt wilden worden met via microfoons versterkte animatie tot 0.00 uur en daarnaast hun eigen televisie bij de caravan. Het verbaast ons dan ook zeer dat deze camping staat vermeld in het boekje charme-campings van de ANWB. Daarbij stonden wij vlakbij de rivier (erg vies en niet bereikbaar vanaf de camping) en een sanitair hok (prima sanitair). Helaas was er veel rioollucht wat ons heeft doen besluiten om na 3 nachten te vertrekken. Madrid is prima bereikbaar via de trein vanuit Aranjuez. Dit hebben we gelukkig gedaan. Personeel is aardig. Al met al geen charme maar massa en vermaak. Zwembad is prima.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima uitvalsbasis voor Madrid en omgeving

De vakantiegangers, 9-8-2016

De campings is een weekend spot voor Madrilenen. Alles is goed georganiseerd, mooi (maar vol) zwembad, goede campwinkel etc. Vanaf de camping kan je Aranjuez inlopen, mooi plaatsje met prachtige parken en natuurlijk het paleis.

Wel is het druk en vol op de camping. Het avondeten begint vanaf 9 uur en tot laat, voor onze bergippen dan, zijn er shows en is er rumoer. Maar das ook het leuke hier in het hoogseizoen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wees er snel bij

Jack, 20-6-2016

Camping Internacional in Aranjuez is een goede middelgrote camping. Het ligt ongeveer anderhalve kilometer van de stad, een afstand die goed is te belopen. Op de camping is er kano verhuur (alleen in het hoogseizoen 7 dagen per week), de winkel heeft een heel ruim assortiment en het restaurant biedt goede maaltijden voor een redelijke prijs. Het zwembad hebben we niet kunnen proberen want dat werd net gerenoveerd. Wordt vast beter dan dat het was. Voor de Wifi betaald worden en er zijn opvallend weinig waterpunten. Eigenlijk kan je alleen bij het sanitair terecht. Dat is overigens prima. Stroom 16 amp. Dus ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Kom wel op tijd voor een goede plek, het is uitzoeken en na 3 uur wordt het druk (vooral op vrijdag) want het aantal plaatsen is beperkt ivm veel Spaanse seizoensplaatsen. De semi-permanente bouwwerken van deze gasten geven de camping helaas een wat rommelig uiterlijk. Op vrijdagmiddag na half vier loopt dan ook plotseling de camping helemaal vol.
Gereisd met partner in juni 2016

mooie ligging, veel lawaai

JW en G, 1-6-2015

De camping ligt op een strategische locatie voor een bezoek aan Madrid en Toledo. Ook het plaatsje Aranjuez is de moeite waard om te bezoeken. Het sanitair is aan een update toe. Veel lawaai door aankomst van een schoolkamp met 120 kinderen en 3 touringcars. Deze werden voor de kampeerplekken geparkeerd. Geen fraai gezicht. Was normaal volgens de vrouw op de receptie. Wat was nu het probleem? Dit schoolkamp zou 3 dagen op de camping verblijven. Samen met de geluidstesten van het plaatselijk feest, dat altijd de laatste week van mei is, zijn voor ons de reden de camping te verlaten.
Gereisd met partner in mei 2015

voor bezoek aan Madrid en Toledo

h, 28-6-2014

veel lawaai, de hele nacht door, van de disco aan de overkant van de rivier. heel geschikt voor bezoek aan Toledo of Madrid, er waren 's avonds vliegjes die bijten, gevolg, ontstoken plekken op benen en armen.
Gereisd met partner in juni 2014

Aangename camping

paulbulters, 21-5-2014

Aangename camping met wat verouderd sanitair. Veel schaduwplekken, mooi aangelegd met veel bloemen. Mooi gelegen voor bezoek aan Madrid of Toledo. Komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in mei 2014

1 nachtje geweest op doorreis

Met kampeerbusje, 12-5-2014

We hadden een fijn plekje vooraan dichtbij de receptie.

Veel vaste Spaanse kampeerders.

Camping is groen en groots opgezet.

's Avonds tot laat onrustig.

Charmecamping? Geen idee waarom!

Vriendelijke dames bij de receptie.

winkeltje is goed gesorteerd.

Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internacional Aranjuez in Aranjuez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internacional Aranjuez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Internacional Aranjuez scoort een 7.13 uit 10 op basis van 28 reviews.