Appartement THB Flora ***

THB Flora
7,5

16 tips over THB Flora

Familie Driessen, 14-5-2015
naar de boulevard is een flinke daling en terug dus een flinke klim met jonge kindjes maar een taxi terug is 3 euro.....
ESDB0512, 11-4-2015
Ga ook een met de taxi naar een andere plaats maar spreek van te voren wel een prijs af !!
timmer, 22-3-2015

Slecht ter been, dan is dit zeker geen aanrader.

Huur een fiets aan de boulevard en je fietst helemaal naar arricife langs de zee. Helemaal via een fietspad, grotendeels vlakke weg.

neem warme kleding mee voor de avonden.

Laura, 11-3-2015
Playa blanca is erg leuk! We hebben daar een fish spa gedaan voor 8 euro. Je moet niet de eerste doen bij chinezen maar de 2 met blauwe muren. Park timanfaya en el golfo is ook zeker aan te raden!
ESDB0512, 14-1-2015
Zeker meerdere excursies doen ze zijn erg leuk.
Paulina Verhoeff, 18-8-2014
niet te veel luisteren naar de Arke hostess die je in het hoogseizoen vertelt dat je overal lange wachtrijen zult aantreffen en je het best met hun mee kan omdat zij overal sneller toegang hebben. Fout dus, ik heb zelfs in augustus 2e week, nergens in de rij gestaan en de foto's om het te bewijzen. Gewoon auto gehuurd (niet via Arke!) voor 150 euro voor een week en zelf overal zelf naar toe gereden.

Paulina, 16-8-2014
Carrental is a must here, we did it throughout the hotel. Friendly staf and perfect starting point for trips. Don,t be scared to do it yourself although the local host from the travelorganisation tries to convince you otherwise. (Arke host was really doing her best to sell you tours instead of helping us with information. We had no more then 5 or 10 minutes waiting time at ALL the must do,s in Lanzarote. we visited ALL of them despite the negative imput from the local Arke host.
vanstaa, 12-1-2014
Neem het openbaar vervoer naar het centrum!
hettyke, 2-4-2013
Het is een stukje lopen naar de boulevard en strand, maar voor E 2,50 ben je met de taxi weer boven!!!
L.C, Goldschmeding, 12-1-2013

Ga naar supermarkt Superdino (goed en goedkoop), haven, strandje Playa chica, winkelcentrum Biospere, Bruine kroeg Doe Maar van Joyce bij hotel Fariones. Daar ligt ook fitnesscentrum Fariones, kost 20 euro pd of 75 euro voor 7x. Snel naar boulevard via trappen bij Drunken Monkey en dan linksaf. Boulevard start direct met winkels.

Flora ligt dicht bij het kustpad naar Puerto Calero, te bereiken via Avenida Toscan, leuke wandeling van 5 km, 1 lastig stukje in voor zwakke enkels maar wel te doen.