Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°16°
8,3

Suitehotel Fariones Playa vind je op het zonnige Lanzarote. Een mooi hotel met ruime kamers en uitzicht op zee. Afkoelen kun je in het grote zwembad. s’ Ochtends en ’s avonds is er een uitgebreid buffet met live-cooking. Suitehotel Fariones Playa ligt op loopafstand van gezellige restaurantjes. Vanuit de hoteltuin wandel je meteen naar de oceaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Suitehotel Fariones Playa voor je op een rij gezet:

167 reviews over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa in het Nederlands

Zo nooit meer!!

Birger Pedersen,
22-4-2019

Het hotel is prima, maar een drama toen we aankwamen. Het was karnaval daar. Werden buiten het dorp met de bus met drie koffers afgezet. Eerst naar boven klimmen . En die hoge stoepen!! Toen naar beneden tussen al die mensen! En drie koffers en handbagage!! Gelijk een klacht bij de hostes? En een brief , maar we horen niets. De brief was slordig geschreven sorry ,maar mijn Duits is niet zo goed. En had te weinig tijd, en vermoeid. We zijn oud!! Allebij ,79 en 81. Hoop wat van jullie te horen want zo ga je niet leuk op vakantie. Groetend fam Pedersen.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie gehad ☺

Karina Missorten,
7-4-2019

Mijn dochter en ik kwamen hier voor het 2de jaar op rij voor onze jaarlijkse moeder-dochter quality time ☺ Je wordt hartelijk ontvangen aan de receptie met een glaasje Cava.Kamers zijn ruim en proper en met een mooi uitzicht op de oceaan wanneer je zeezicht boekt. Koelkast op de kamer is zeker een pluspunt. Een fles water stond klaar bij aankomst. Rare ligging van de aparte slaapkamer, kijkt uit op de gang, geen daglicht of frisse lucht en ook geen airco, enkel airco in de woonkamer. Super lekkere, uitgebreide buffetten met live-cooking. Je kan zowel binnen als buiten eten. De WiFi is matig. De ligzetels aan het zwembad staan dicht op elkaar en het is moeilijk een vrije zetel te vinden = handdoekje leggen om dan pas in de late namiddag te verschijnen. Je wandelt van het zwembad zo door een toegangspoortje met code naar het strand. Het hotel ligt aan het einde van de strandboulevard, je wandelt zo het centrum van Puerto del Carmen in.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
José A. Fernández, Public Relations Manager, 16-4-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Suite Hotel Fariones te evalueren op Zoover.

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed aan het delen van uw persoonlijke indrukken van uw verblijf in ons Suite Hotel Fariones. We zijn altijd blij met feedback, omdat we zo de ervaring die we voor onze gasten creëren voortdurend kunnen verbeteren.

We zijn blij te lezen dat u tevreden was met het eten, het personeel en de service. Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten.

En daarom willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening. Wij hopen u in de toekomst in Suite Hotel Fariones te kunnen verwelkomen.

José A. Fernández Directeur-Generaal Suite Hotel Fariones By Plus Fariones

Heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar

Lucinda,
30-10-2018

Heel fijn hotel. Heerlijk ontbijt elke dag, met vol op keus en variatie. Enige punt was dat bij het zwembad handdoeken werden neergelegd waardoor weinig plek. Maar wij waren buiten het hoogseizoen dus dit was geen probleem. Kamer op zeezicht was prachtig, ruim balkon. Airco in de woonkamer niet in de slaapkamer. Hotel ligt heel gunstig, je loopt zo het strand op en zo naar de boulevard.

Gereisd met partner in september 2018
José A. Fernández, Public Relations Manager, 12-11-2018

Geachte gast,

In eerste instantie wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw review op Zoover.

We zijn erg blij dat u zo tevreden bent met ons hotel, vooral met onze gastronomie, de kamer en onze prachtige locatie.

Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten. En daarom willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening. Wij hopen u in de toekomst in Suite Hotel Fariones Playa te kunnen verwelkomen.

Top vakantie

Bergshoeff,
2-9-2018

Prima hotel mooie kamer en goede verzorging. Ontbijd zeer uitgebreid. Heerlijk aan het strand

Gereisd met partner in juni 2018
José A. Fernández, Public Relations Manager, 14-9-2018

Zeer geachte gast,

Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over ons hotel.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Nooit meer

Frans,
23-8-2018

Personeel spreek bijna alleen Spaans . Is erg onvriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
José A. Fernández, Public Relations Manager, 24-8-2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw mening over Suite Hotel Fariones PLaya op Zoover.

Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben een notitie gemaakt van u opmerking.

We doen hard ons best om onze service in het hotel te verbeteren zodat onze gasten een goed verblijf hebben.

Alsnog hopen wij in de nabije toekomst u een positievere ervaring te kunnen bieden.

Prima vakantie!!!!!!

Fam.Vullings,
14-8-2018

Wij hadden een appartement 5 hoog pas gerenoveerd, zeezicht maar ook helaas zicht en geluid van verbouwing hotel niet heel hinderlijk maar toch. Iedereen maakte het ons heerlijk naar onze zin vanaf receptie personeel tot bedienend personeel tot interieurverzorgster. Kleine probleempjes gehad met keycard,en het avond amusement zou ons inziens wat langer mogen zijn. Ontbijt prima, warm eten prima (temperatuur goed). Kortom een prima vakantie voor herhaling vatbaar, maar dan misschien in het nieuwe hotel. Trouwens het vermelden waard prima bedden.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
José A. Fernández, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 17-8-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor u mening over Suite Hotel Fariones Playa.

We zijn blij om te horen dat u zo genoten heeft van de kamer, het personeel en het ontbijt. Het spijt me echter zeer als de onderhoudswerkzaamheden tijdens uw verblijf u hebben gestoord. We hebben een notitie gemaakt van u opmerking over het avond amusement.

We hopen u in de toekomst terug te kunnen verwelkomen.

José A. Fernández,

Directeur,

Suite Hotel Fariones Playa

Age Nijdam,
26-6-2018

Prachtig hotel geweldig ontbijt Super vriendelijk personeel Mooie kamer en super schoon Komen graag terug

Gereisd met partner in juni 2018
José A. Fernández, Public Relations Manager, 19-7-2018

Gastvrij hotel op goeie locatie

Bet69,
18-3-2018

Heerlijk hotel op goeie locatie met uitzicht op zee prachtig zwembad mooie ligplaatsen er was keus zat in ligbedden het handoekjes leggen viel mee. s’ Morgens een heerlijk ontbijt volop keuze en je kon het lekker buiten op ‘t terras op eten. Het appartement was keurig schoon we hadden een aparte slaapkamer een royale badkamer met stortdouche woonkamer kleine kitchenette en royaal balkon. Het personeel was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 21-3-2018

Geachte gast,

allereerst zouden we u graag willen bedanken voor uw review op Zoover, en voor de tijd die u genomen heeft deze review te schrijven. We zijn er blij dat we aan uw verwachtingen voldaan hebben, en dat u van uw vakantie bij ons heeft genoten. We kijken er naar uit u in de toekomst nog een keer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, José A. Fernández, Directeur, Suite Hotel Fariones Playa.

Fan-tas-tisch!

Karina,
3-3-2018

Mooie ruime suite met zeezicht. 's Morgens en 's avonds heerlijk uitgebreid buffet met live cooking. Het "handdoekje leggen" is minder fijn, je bent bijna verplicht hier aan mee te doen of geen ligstoel. Het zwembadwater is IJskoud, ook niet leuk!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 6-3-2018

Geachte gast, allereerst willen we u graag bedanken voor uw review op Zoover. Het verheugt ons zeer om te horen dat u een fijne vakantie met ons heeft gehad. Ook zouden we u graag willen bedanken voor het vermelden van de punten waar we zouden kunnen verbeteren. Het is belangrijk voor ons om feedback te ontvangen van gasten om te blijven verbeteren. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, José A. Fernández Directeur Suite Hotel Fariones Playa

Hier komen we zeker terug

Ton en Marijke Hopmans,
9-2-2018

We zijn al vaker in Puerto del Carmen geweest en dat hotel stond al jaren op ons lijstje. Het was super. Midden in het centrum waar tal van restaurantjes zijn te vinden, vanuit de tuin kon je zo de oceaan inlopen en we hadden ook een verwarmd buitenbad. Het ontbijt was fantastisch en het personeel stond altijd voor ons klaar. We hadden een groot terras met uitzicht op de oceaan, elke dag schone handdoeken, een goed bed en de kamer werd elke dag schoongemaakt. Een grote supermarkt in het hotel. Dus geen gesjouw met boodschappen. Als we volgend jaar teruggaan hopen we weer dezelfde kamer te kunnen boeken.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 22-2-2018

Zeer geachte gast, Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Suite Hotel Fariones Playa te evalueren op Zoover. Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, José A. Fernández Directeur Suite Hotel Fariones Playa

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Suitehotel Fariones Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.