Aparthotel Sol Lanzarote ****

Sol Lanzarote
7,2

10 tips over Sol Lanzarote

Sander, 17-5-2015

Fietsen huren en vliegtuigen gaan spotten. Of naar het centrum van Puerto del Carmen fietsen over de boulevard.

Restaurant Sirocco (op loopafstand). Staat dat het een snackbar is maar ze hebben een uitgebreide kaart met heel lekker eten en vriendelijke bediening.

marloes veth, 5-5-2015
Timanfaya is een aanrader, Arracife, koffie drinken op de bovenste verdieping van het hoogte gebouw, de markt in Tequise, fietsen huren en langs de boulevard fietsen.
Anitra van de Haar, 15-7-2014
Huur een fiets en ga dan lekker langs de zee fietsen en in de hoofdstad even winkelen en lunchen.

Durk, 3-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard!

Dingen die je echt moet zien vind ik:

Parc national de Timanfaya

Tequise market

Mirador del Rio

Los Hervideros

Playa Blanca

Jameos del Aqua

Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

Eric, 20-8-2012

Ga naar het uitkijkpunt Mirador del Rio.

Werkelijk adembenemend om vanaf de omloop met balustrade 450m naar beneden te kijken.

De koffie is hier heerlijk.

Eric, 20-8-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig)

Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect.

Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

harm_4, 19-6-2012

Tip 1, is geniet van het mooie eiland, boek een Noord, Zuid en eiland tour. Koste ons €100,- pp maar was zeker de moeite waard en we waren 3 dagen onderweg en hebben veel gezien.

Tip 2, bij de Noord tour kom je bij Alivera (creme uit een plant) blijf vrolijk, is een verkoop act voor de oudjes en duurde gelukkig maar 20 minuten.

Jankees en Henriette, 12-5-2012
De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.
judith maduro, 10-4-2012
Loop eens naar links op de wandelboulevard ( dus richting het noorden). Even verderop ligt de luchthaven en de vliegtuigen vliegen zo dichtbij!!!
E, 29-11-2011

Meerdere supermarkts in de buurt, minder dan 5 min. Loopafstand