Hotel Seaside Los Jameos Playa ****

Hotel Seaside Los Jameos Playa
Seaside Los Jameos Playa
9,2

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seaside Los Jameos Playa bij:

418 reviews over Hotel Seaside Los Jameos Playa in het Nederlands

Formidabel

Suzanne, 17-9-2017

Het hotel was heel luxe. Eten goed en erg gevarieerd. Rolstoel was netjes geregeld door het hotel voor mijn moeder. Dit hotel heb ik gekozen. Omdat ik het jaar ervoor 12 uur vrrtraging had en daar werd ondergebracht door touroperator. Ik wilde echt terug om het nog eens te ervaren. Was de 2de keer zeker niet de laatste.
Gereisd met vrienden in januari 2017

voor de 2 keer in dit hotel geweest was weer super

Tine Stouthandel, 12-9-2017

alles was weer super heerlijk gegeten bed was aan de harde kant maar bij de receptie

een topper gevraagd en dat werd meteen de zelfde dag geregeld .Personeel overal

heel vriendelijk. Gewoon super vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 18-9-2017

Beste mevrouw Stouthandel,

Hartelijk bedankt dat u ons hotel wederom voor uw vakantie heeft gekozen. We zijn heel blij met de prachtige beoordeling, maar nog blijer te horen dat u een super vakantie heeft gehad. Het ligt ons aan het hart bij te dragen aan een fijne vakantie door een professionele en vriendelijke service te bieden en natuurlijk comfort en kwalitatief goed, maar vooral ook smakelijk eten. Wat fijn dat we hierin geslaagd zijn.

We hopen dan ook dat we u binnenkort voor een derde keer bij ons mogen terugzien.

De hartelijke groeten vanaf Lanzarote namens ons gehele team.

Beate Reber-Sekula

General Manager

Prachtig en echt goed!

J Koele, 4-9-2017

Wat een geweldig hotel! We hebben echt genoten. We hadden in de eerste instantie alleen ontbijt geboekt omdat ikzelf eerlijk gezegd niet zo van het all in concept ben. Voor vwb avondeten dan. Eerdere ervaringen van gegraai in bakken, drukte, omver lopen, staat mij tegen. Maar na uitproberen de 1e avond al om. Wat een heerlijk eten en alles vers bereidt! Wachten viel mee en alles zag er keurig uit en werd ook goed bijgehouden! We hadden niet een hele grote kamer omdat we last minute geboekt hadden. Onze zoon van 17 lag op een opklapbed bijna aan ons voeteneind, maar goed dat was zo, vr 12 dagen niet heel erg. Kamer werd goed schoongehouden en mooie nette badkamer. Hotel werd ook buiten, zwembad/tuin zeer goed onderhouden.

Maar wat ik het grootste compliment vind en geef is het personeel, zo vriendelijk, (ook onderling!! ) wat ik echt als heel fijn en positief ervaren heb! Niets fijner om als gast in een blije postieve omgeving je vakantie te vieren. Dikke dikke pluim!

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 7-9-2017

Beste J. Koele,

Wat fijn te lezen dat jullie een fantastische vakantie hadden en voor ons hotel Seaside Los Jameos Playa**** in Lanzarote gekozen hebben.

Uw mening is erg belangrijk voor ons en daarom vinden we het fijn dat u de tijd genomen heeft om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op „Zoover“ te delen.

Uw prachtige woorden over onze gastronomie en faciliteiten stellen we erg op prijs!

Uw loftuiging aan het personeel geven we graag aan hen door. Het is voor hen steeds een stimulans te vernemen dat ze in hun doelstellingen geslaagd zijn.

We hopen u snel opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw uiterst positieve Feedback.

super

hilbert en wilma, 1-9-2017

heerlijk eten fijn personeel schoon ik zeg doen .
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 6-9-2017

Beste Wilma en Hilbert,

Graag willen we u voor uw verblijf en uw mooie beoordeling bedanken. Wat heerlijk te horen dat u van het eten heeft genoten! Uw lof over de schoonmaak en over ons personeel stemt ons trots. We hopen u nog eens terug te zien in Seaside Los Jameos Playa.

Enorm bedankt voor uw aanbeveling en hopelijk tot snel.

Beate Reber-Sekula

General Manager, Seaside Los Jameos Playa****

Relaxde top vakantie

Nils Grimm, 18-8-2017

Aankomst: warm onthaal met drankje .. kamer top benoemenswaardig de tv kanalen rtl4 en bvn en een groot balkon met 2 ligbedden en zitje. Cava en wijn in kamer klaargezet... helemaal top.

Accommodatie helemaal compleet; fitness tennis voetbal- velden. Zijn intensief gebruikt.....

eten is uitgebreid net als drankkaart bij AI arrangement. Ontbijt lunch en avondeten goed en uitgebreid. Elke avond een thema. Service is erg goed. ...

Ligging. Ligt wat verder van puerto del carmen .. voor diehard wandelaars wellicht te doen maar met bus of taxi zit je onder de 5 euro. Strand om de hoek. ... lekker strand.

Zoon had top vakantie dus geeft goede indruk. Gedoe met bedjes klopt ..hotel treedt hier tegen op.

Vind het echt een familiehotel voor kinderen doet men veel en is veel aanwezig.. toch zijn ouderen ook erg enthousiast .. piano bar en het eten en drinken spelen hierbij een rol.. wat wij ook prettig vonden is dat er meerdere nationaliteiten komen. Spaans Engels Duits en NL-ers

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 22-8-2017

Beste Nils,

Wat heerlijk te horen dat jullie een fantastische vakantie hadden en voor ons hotel Seaside Los Jameos Playa**** in Lanzarote gekozen hebben.

Uw mening is heel belangrijk voor ons en daarom vinden we het fijn voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op „Zoover“ te delen.

Met groot plezier lezen we uw mooie woorden. Fijn te vernemen dat u tevreden was met uw kamer, faciliteiten, gastronomie en ligging. Het rustig gelegen hotel bevindt zich direct aan de goudgele zandstranden van “Los Pocillos” en “Matagorda”. Onze gasten kunnen elke dag van het dagelijks wisselende themabuffet met showcooking buiten op het ruime terras genieten. We beschikken bovendien over een internationale tennisschool en een uitgebreid animatieprogramma met fitnessmogelijkheden.

We zijn bevoorrecht verschillende nationaliteiten en doelgroepen in ons hotel te mogen verwelkomen. Fijn te lezen dat u dit op prijs stelde.

Het reserveren van bedden is inderdaad niet toegestaan en daarom worden handdoeken met regelmaat verwijderd.

We hopen u snel opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw positieve Feedback.

Fantastische vakantie

Jarno / Willeke, 14-8-2017

Wij hebben echt een fantastische vakantie mogen beleven, mede dankzij dit hotel. Alles is prima op orde. Het eten (ontbijt, lunch en avondeten) maakt het verschil t.o.v. andere hotels die wij al bezocht hebben. Er is zoveel variatie en het is altijd vers; echt een enorm compliment. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en is het hotel zeer schoon.

De ligging van het hotel is zeer fijn. Even de weg over je bent bij het strand. Binnen 15 minuten lopen ben je bij de landingsbaan en zie je vliegtuigen net over je heen vliegen. Daarnaast ben je voor nog geen 5 euro met de bus in Puerto del Carmen.

Aan de bedjes valt nauwelijks iets te doen; als het druk is gaan mensen handdoeken leggen, maar dit gebeurt overal. Het is goed om te zien dat de medewerkers hier op letten en na 90 minuten handdoeken gaan verwijderen.

Ook het enige wat wij vreemd vonden was het all-in concept met de kaartjes. Bandjes zijn handiger, vooral omdat je wel eens na het zwemmen een drankje wil halen.

Gereisd met partner in juli 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 16-8-2017

Beste Jarno en Willeke,

Wat heerlijk te horen dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad.

Het is ons doel door het bieden van goede en professionele service en lekker eten bij te dragen aan een fijne vakantie. Dit doel is bereikt en jullie lof over het personeel geven we met plezier aan hen door.

De ligging aan het strand en in het rustige gedeelte van Puerto dle Carmen is zeker een pluspunt. Het reserveren van bedden is niet toegestaan en daarom worden handdoeken met regelmaat verwijderd.

Veel gasten beschouwen het als een nadeel een AI-armbandje te moeten dragen, bovendien werkt het kaartsysteem ook meteen voor controle en inventarisatie.

We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa****

Goede plek, maar nog veel ruimte voor verbetering

Gert-Jan Gerrits, 13-8-2017

Ik ben van nature geen klager en zal niet zo snel een review schrijven. Wij zijn 4 dagen geleden aangekomen en we hebben er nog 6 te gaan, en ben redelijk gefrustreerd. Allereerst de positieve punten:

-gastvrij hotel op een mooie plek

-goede, grote en schone kamers

-grote variatie en goed eten

Negatieve punten:

-magneet kaartjes voor de kamers, drinken enz. Werken meer niet dan wel (zelfs volgens het personeel!!)

-onder andere soor de kaartjes een inefficiente manier van werken bij alle bars (duurt 's avonds meer dan 15 minuten voor een drankje)

-handdoekje leggen ......een woord verschrikkelijk in dit hotel!!! Zelden zoiets gezien.

Al zeer veel hotels/resorts bezocht, all over the world, maar de negatieve punten overheersen te veel.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 16-8-2017

Beste heer Gerrits,

Hartelijk dank dat u ons hotel heeft gekozen als vakantie-adres.

We zijn blij te horen dat zowel het eten als uw kamer erg naar wens zijn, maar het verontrust ons te lezen dat u door enkele andere zaken niet echt gelukkig bent.

Het kaartsysteem werkt in principe goed, echter de magneetstrip kan door contact met GSM en zonne-cremes ontregeld raken. Daarom adviseren we de kaart niet naast uw telefoon te bewaren en contact met cremes te vermijden.

Het is niet toegestaan zonnebedden te reserveren en personeel verwijdert dan ook handdoeken. Helemaal te voorkomen is het niet, niet zozeer vanwege de beschikbaarheid, maar omdat bepaalde plekken het meest gewild zijn. Ons personeel helpt u, indien nodig, graag een vrij bedje te vinden.

We gaan u meteen contacteren om samen tot oplossingen te komen.

Nogmaals bedankt voor uw mening en we hopen dat we alsnog kunnen bijdragen aan een ontspannende vakantie.

Heerlijke vakantie

Monique, 2-8-2017

Wij hebben al veel hotels bezocht maar deze staat toch wel bovenaan in de lijst!

Ontvangst bij de receptie met duidelijke uitleg en een glas champagne.

+ kamer is goed, matrassen stevig. Als je matras te stevig vind vraag dan om een topper. Hier en daar mag er wel iets geschilderd gaan worden zoals bij ons het houtwerk van het balkon. Bij andere kamers waren ze al met het schilderwerk begonnen.

+ schoonmaak, alles is zeer schoon

+ eten, daar kan ik alleen maar van zeggen: de weegschaal vond het niet leuk bij thuiskomst, dat zegt genoeg denk ik.Heerlijk eten, iedere avond een ander thema. Vlees en vis wordt ter plekke voor je bereid. Bij het ontbijt is er ook een ommelet station. Toetjes...... hou op hmmmmm

+ service is top. iedereen is even vriendelijk en doen er alles aan dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft. werken heel hard, zelfs de directrice staat tijdens de drukte eieren te bakken

+ drankjes zijn A merken, frisdrank krijg je in een flesje

+ ligging vinden wij prima, aan de boulevard en het stand. Er zijn winkels aanwezig. Je kan met de bus of taxi naar het centrum van puerto del carmen, kosten taxi ongeveer 5 euro. Bushalte is aan de overkant van het hotel

- Zwembad heeft wel wat onderhoud nodig(schilderwerk), als je hier niet naar kijkt dan is het er heerlijk om te zwemmen.

- All inclusive start om 11.00 uur en stopt om 23.00. Op dag van vertrek stopt all in om 17.00 uur

- Kamer zijn wel wat gehorig maar dat is volgens mij wel in ieder hotel in het buitenland

Wij hebben een super vakantie gehad en gaan zeker terug naar dit hotel!

Gereisd met partner in juni 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 10-8-2017

Beste Mootje,

Bedankt dat u voor ons hotel Seaside Los Jameos Playa**** voor uw vakantie op Lanzarote gekozen heeft.

Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op „Zoover“ te delen.

Wat leuk te vernemen dat u ons hotel als één van uw favoriete hotels omschrijft en dat u tevreden was met de kamer, zuiverheid, gastronomie, service en ligging. We beschikken over ruime terrassen waar onze gasten buiten van het veelzijdige themabuffet met showcooking kunnen genieten. Leuk dat u onze omeletjes bij ons het ontbijt zo lekker vond. Uw lof aan het personeel geven we graag aan hen door. Ze doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een impuls te horen dat ze hierin geslaagd zijn.

Als extra service bieden we onze gasten op de dag van vertrek all inclusive tot 17:00 uur aan. Normaal gezien is deze bij het uitchecken om 12:00 uur reeds ten einde. Betreft het zwembad voeren we op dit moment schilderwerken uit. Maar toch erg bedankt om het ons even te laten weten!

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw positieve Feedback.

Heerlijke vakantie gehad

Theo van Houten, 2-8-2017

We zijn nu een paar dagen terug van Los Jameos Playa en zijn nog volop aan het nagenieten.

De pluspunten waren:

- de medewerkers waren zonder uitzondering zeer vriendelijk, werkte hard en misschien nog wel het belangrijkste, ze hadden er duidelijk plezier in.

- het eten was voortreffelijk, zowel het ontbijt de lunch en het diner. Veel wordt er, terwijl je wacht, voor je neus klaar gemaakt. De keuze was ook reuze.

- in het restaurant werd je keuring bediend.

- de drank, met of zonder alcohol, zijn van bekende A-merken.

- twee behoorlijk grote zwembaden en daarnaast nog een apart bad voor de kleintjes.

- ondanks dat het een groot hotel is hebben wij dit niet zo ervaren en dat kwam door de opzet van het hotel. Er zijn veel wat kleinere ligweides gecreeerd waardoor het niet druk leek. Ook in het restaurant was er sprake van een indeling in aparte units.

- prachtige aangelegde tuin die ook dagelijks goed werd onderhouden

- wij hebben geen hinder ondervonden van "het bedje dekken". Tot een uur of 10 waren er voldoende bedjes te krijgen. Het personeel verwijderde handdoeken die langer dan 90 minuten onaangeroerd bleven liggen.

- overdag geen harde muziek en/of een schreeuwerig animatieteam.

Ook nog een paar minpuntjes:

- een pasjessysteem i.p.v. het gebruikelijke polsbandje zorgde er in het begin voor dat we deze nog wel eens vergaten mee te nemen.

- wij vonden de all-inclusief van 11.00 uur tot 23.00 uur, met name 's avonds wat aan de karige kant.

- de erg kleine glaasjes 's ochtends bij het ontbijt voor de jus d'orange. Het leken wel borrelglaasjes.

Al met al is het hotel zijn vier sterren meer dan waard, voor de vijfde ster moeten er nog wat kleine verbeteringen worden doorgevoerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 14-8-2017

Beste Theo,

Eerst en vooral zouden wij u graag willen bedanken dat u voor ons hotel Seaside Los Jameos Playa**** op Lanzarote gekozen heeft.

We willen u eveneens bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op „Zoover“ te delen.

Met trots vernemen we dat u een heerlijke vakantie bij ons had. Uw lovende woorden over onze gastronomie, service en faciliteiten stellen we erg op prijs. We beschikken over ruime terrassen waar onze gasten buiten van het veelzijdige themabuffet met showcooking kunnen genieten. Hieraan hechten we veel waarde. Uw complimenten aan het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven. Ze doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een impuls te horen dat ze hierin geslaagd zijn. Fijn dat u steeds een zonnebedje in onze tropische tuin aan het zwembad gevonden heeft.

Het magnetische kaartsysteem hebben we geïntroduceerd, omdat vele van onze gasten het dragen van een „All Inclusive“ armband binnen en buiten het hotel als onaangenaam vonden. Gelijktijdig dient het voor ons ook als een intern controlesysteem.

De All Inclusive loopt van 11:00 – 23:00uur. Onze gasten kunnen s’morgens, s’middags en s’avonds van het buffet genieten en bovendien staat hun een selectie van nationale en internationale drankjes ter beschikking. In de namiddag worden o.a. lekkere pannenkoeken en wafels aan het zwembad aangeboden. De glazen bij het ontbijt hebben een standaardgrootte voor sap. Uw opmerking hierover nemen we allerdings graag aan en zal met de verantwoordelijke afdeling besproken worden.

We hopen u snel opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw Feedback.

uitstekende accomodatie

Gast, 25-7-2017

Het hotel is heel mooi, ruim en verzorgd. Er wordt zeer veel aandacht besteed aan hygiëne. Het aanbod van eten is ruim en gevarieerd, personeel is zeer vriendelijk. In all inclusive worden steeds A-merken (in ruime hoeveelheden) aangeboden hetgeen zeer werd gewaardeerd. Ligging is goed (aan een boulevard aan het strand met wat bars en typische touristshops). Animatie is ok, minidisco vonden onze kinderen super (hebben er heel wat vriendjes gemaakt). 2 punt(jes) die voor verbetering vatbaar zijn: 1. systeem van badge voor all inclusive zou ik vervangen door het (zoals in de meeste hotels gangbare) systeem van polsbandjes. Het is immers niet altijd evident om als men recht uit het zwembad komt en aan de poolbar een drankje wil bestellen ook nog de badge mee te nemen en een polsbandje heeft men altijd bij de hand. 2. In de zomer(piek)periode is het na 10u quasi onmogelijk om aan het zwembad nog vrije (niet gereserveerde) ligzetels te vinden. In andere hotels lost men dit op doordat een hotelmedewerker zelf op zoek gaat naar zetels en desnoods voorziet voor de gasten die nog een zetels willen. mss een taak die kan worden overgelaten aan de soccorista, nu deze daar toch maar de ganse dag werkloos stond te wezen aan het zwembad. mvg
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 28-7-2017

Dear guest,

Thank you for taking the time to review your stay with us.

We are very pleased to read that you spent nice holidays in our Seaside Los Jameos Playa and that you enjoyed your stay with us in Lanzarote.

It is lovely to know that your kids made lots of friends at the mini disco.

Our cuisine is one of our trademarks and it is rewarding to learn that we could completely convince you with the freshness and the variety of our food as well as with our branded drinks from our all inclusive offer.

However, we are sorry that the swipe card system was not to your liking. It has been chosen because it serves as a stock control system and additionally many of our guests consider it to be uncomfortable to wear wristbands during the entire stay.

Thank you also for your constructive suggestion concerning the reservation of sun beds. Our pool staff follows removes towels from reserved but unoccupied loungers before 09:00 am. If the hotel staff finds reserved sun beds after 09:00h, it will be marked by folding the towels. If 90 minutes later the loungers are still unused, the towels will be removed completely. Also our team is always around and gladly provides our guests with a sun bed of their preference. Please do not hesitate to approach the team or the staff at our club house on your next visit should you require help with sun shades or sun beds.

Once again we wish to thank you for your friendly review and hope to have the privilege of welcoming you back in the near future.

Best regards from Lanzarote,

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa****

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaside Los Jameos Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaside Los Jameos Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seaside Los Jameos Playa scoort een 9.22 uit 10 op basis van 487 reviews.