Appartement Rocas Negras ***

Rocas Negras
7,7

6 reviews over Appartement Rocas Negras in het Nederlands

schipper, 13-2-2006

Prima complex voor relatief weinig geld. Toen wij (2 volwassen en 2 kinderen 2 en 3 jr)er waren (maart 2005)was het lekker rustig. Geen super de luxe complex maar door de ligging wel een aanrader met kinderen. Naast het zwembad (koud water) geen faciliteiten voor de kinderen en het strand is op 15 minuten lopen te bereiken. Groot voordeel is de supermarkt letterlijk om de hoek die 7 dagen per week geopend is! Lekker vers brood voor het ontbijt!
    Gereisd anders in februari 2006

Denise, 16-9-2005

Wij zijn hier in juli/augustus geweest.(twee volwassenen en een kind van 4)Gezellig complex,iedereen kijkt naar het zwembad want alle appartementen zijn erom heen gebouwd. Diep 1,90 en ondiep 0,90 zwembad.IDEAAL!Ligging is ook goed,zeer goed.SCHOONMAAK echt iedere dag!Zwembad trouwens ook.Service was ook goed, wij waren een dag van te voren niet naar de receptie gegaan om onze kluissleutel in te leveren maar moesten wel vroeg naar het vliegveld, ze hadden keurig de borg met een briefje onder de deur geschoven toen we er niet waren.Toen wij er waren waren er veel Engelsen, toen ze een avond wat meer lawaai maakten werd daar gelijk wat aan gedaan.Verder geen last gehad van lawaai.
      Gereisd anders in september 2005

S. Ammerlaan, 12-8-2005

Prima ligging, rustig achter de boulevard, heerlijk dichtbij supermarkt, leuke winkeltjes op loopafstand.

Een echte aanrader is de jeepsafari.

Gereisd anders in augustus 2005

karin, 5-8-2005

vandaag terug gekomen uit lanzarote fantastische vakantie gehad.rocas negras is voor ons (gezin met twee kinderen van 14 en 11) een heel leuk complex geweest ,wij hebben hier een prettige week doorgebracht .iedere dag schoonmaak ,schone handdoeken.leuk diep 1.90m en ondiep zwembad om de hoek een supermarkt en een kilometers-lange boulevard waar je goed kunt eten voor redelijke prijs . je kan naar twee stranden wandelen en dan raden wij playa grande aan omdat er op pocillos toch veel meer wind staat.het is rustig in rocas negras geen overlast s avonds wat erg prettig is voor de nachtrust .kortom een aanrader
          Gereisd anders in augustus 2005

brenda, 12-5-2005

in de mei vakantie 15 dagen geweest met een kind van 7 jaar.

In puerto del carmen veel te doen aan winkels restaurants, maar ook 3 minigolfbanen en diversen trampolines voor de kinderen, erg leuk.

Stranden lopen zeer langzaam af, en in het water enkel zand, ideaal.

appartementen worden iedere dag echt geweldig schoongemaakt, badkamer, dweilen en bedden op maken.

Supermarkt om de hoek voor vers brood, bushalte op 100 meter.

dokter om de hoek 75 meter.

Enige minpunt dat er geen parasols bij het zwembad staan.

Gereisd anders in mei 2005

Bob, 4-4-2005

Leuk appartementencomplex.(april 2005)

Vlakbij de zee , voor kleine kinderen is er alleen vertier in het zwembad.

Voornamelijk Engelse vakantiegangers , hier heb je geen last van.

(Wel van de muggen)

Eigenaresse komt erg chagerijnig over.

Schoonmaak is wel goed , gebeurt elke dag.

Puerto del Carmen is een leuke plaats met leuke baaitjes , alleen voor kinderen is er weinig te doen.

Als er al een speelplaats is dan moet je betalen.

Vlakbij de haven is wel een speelplaats , en bij de haven zijn goede restaurants te vinden.

Vanaf Rocas Negras met de bus is dit goed te doen.

Appartement ligt 100 meter van een grote supermarkt.

Appartementen liggen beschut , het is hierdoor wel warmer als op het strand.

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rocas Negras in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rocas Negras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rocas Negras scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.