Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort ****

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort
Riu Paraiso Lanzarote Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riu Paraiso Lanzarote Resort bij:

417 reviews over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort in het Nederlands

Voor ons niet meer

M&M, 5-10-2017

Wij zijn hier al 8 x geweest, maar voor ons geen 9e x! Hotel is ondertussen aan een flinke renovatie toe. Kamers, bedden en badkamers zijn niet meer van deze tijd. De veren voel je door matras heen en kussen lijkt wel een baksteen. Krakkemikkige plastic stoeltje op t balkon. Overal gebruikersschade en afgebladderde verf. Het eten is echt achteruitgehold, helaas. Teenslippers, korte broeken en blote buiken in de restaurants. Eet smakelijk...... In de openbare ruimtes nu wel goede gratis WiFi, maar waarom dit niet in de kamers???

Schoonmaak ook niet best, om propjes papier werd heen geveegd en gedweild, als er geveegd en gedweild werd?

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamers. Veel te weinig parasols bij het zwembad. Bedje altijd wel te vinden, maar helaas geen parasols. Te weinig zitplaatsen op buitenterras. Vooral 'savonds. Personeel is nog steeds vriendelijk en de ligging van het hotel aan de boulevard prima. Kortom: jammer maar helaas........

Gereisd met partner in september 2017

Goed gelegen hotel

Chris, 30-9-2017

Riu Paraiso was onze 24ste keer Riu. Als we vergelijken met andere Riu clubhotels vinden we Riu Paraiso maar matig.

Positief :

Goede ligging aan de promenade tussen Puerto del Carmen en Arricife

Mooie en propere kamer in het hoofdgebouw met zicht op zwembad en zee.

Breed bed met goede matras.

Overal goede Wifi. Zeer vriendelijk personeel.

Noordtour en Zuidtour heel leerrijk.

Negatief :

Eten eentonig, steeds dezelfde gerechten die terug komen.

Themarestaurants overroepen, buffet idem als in hoofdrestaurant.

Tafels en stoelen in het hoofdrestaurant en in het Mexicaans restaurant veel te kort bijeen. Aziatisch restaurant is ruimer en rustiger.

Dresscode wordt niet nageleefd,'s middag bikinibroek,'s avonds shorts en slippers.

Enquête alleen voor eters in het restaurant. Op het overdekte en mooi gedekte terras niet, precies of die mensen geen mening hebben.

's Avonds veel te weinig zitplaatsen aan de bar en op het open terras buiten.

Ligbedden aan het zwembad versleten en doorgelegen.

Handdoek leggen blijft aanhouden.

Geen WC's aan de zwembaden, ook niet aan de receptie.

Maar 1 WC-blok van 6 toiletten voor vrouwen en 1 WC-blok van 3 toiletten voor mannen naast de bar. Veel te weinig voor zo'n massa volk !

Héél veel wind !

Wij gaan Riu Paraiso niet aanbevelen.

Voor ons geen tweede keer !

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig resort

Gerda veenhof, 17-8-2017

Wat een heerlijk resort! Niets op aan te merken! Klein aandachtspuntje. WiFi graag in de kamers! een echte aanrader dit resort! Wij hebben genoten in Lanzarote!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie, maar niet meer in dit Hotel

Patrick Martherus, 13-8-2017

Goed:

- Service / animatie en vriendelijk personeel.

- Voorgerecht en toetjes zijn goed en uitgebreid.

- Bedden waren hard, maar wel goed.

Niet goed:

- Hotel is erg gedateerd.

- Airco werkte maar voor nog geen 25 %

- Mexicaans restaurant was slecht, zou ik echt mee stoppen.

- Prijs - Kwaliteit verhouding is ver zoek. Flinke prijs en hetgeen je er voor terug

krijgt is het bedrag zeker niet waard.

- Variatie van het avond eten, is onder de maat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

voor ons geen tweede keer

jan, 8-6-2017

Het hotel vinden wij matig voor een RIU hotel, zeer slechte bedden, het eten is matig, en een plekje bij het zwembad?? hou maar op, of je moet je handdoek om 6.00 uur leggen...nou daar doen wij niet aan mee, geklaagd, maar hotel doet er niets aan, maar owee, als je een mouwloos shirt draagt in het restaurant, dan word je verwijderd.personeel aardig en doet het werk naar behoren, maar voor ons liever een 5 sterren hotel.
Gereisd met partner in mei 2017

Een geweldig verblijf

Fleuren, 2-6-2017

Dit is echt een geweldig all inclusieve hotel in Lanzarote. Supervriendelijk personeel, zeer goed en gevarieerd eten en mooie zwembaden en andere faciliteiten. Ook het amusementsprogramma in de avonden is zeer de moeite waard. Alom een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Goed rustig hotel

Jalissa, 20-4-2017

Het hotel was goed , schoon , eten ook goed .Het strand vonden wij minder .Wel een prima vakantie gehad .
Gereisd met vrienden in september 2016

Goed hotel

Corina, 26-1-2017

Wij verbleven in een familiekamer (soort bungalow) met twee slaapkamers.

De bedden waren erg hard, maar na dit gemeld te hebben kregen we zonder probleem een topper op het matras, dit was een stuk beter.

Het tweepersoonsbed was wel erg smal (ongeveer 1.30!).

De schoonmaak van zowel de kamers als het gehele complex is in 1 woord geweldig, zo schoon. Het eten was goed, voor elk wat wils. Wel veel hetzelfde, maar je kon gewoon de hele dag eten. Ontbijt, lunch, snacks, diner.

Wij zijn hier van 3 tot en met 12 januari geweest, maar de laatste 4 dagen (toen was de kerstvakantie afgelopen) waren er bijna geen kinderen meer, voornamelijk oude mensen.

Al met al een prima vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

In een woord geweldig

John en Lilian Stijnen, 24-12-2016

Als je slecht ter been bent moet je zorgen voor hotelkamer in hoofdgebouw
Gereisd met partner in december 2016

Prima, wel erg groot!

Ria, 10-12-2016

Bij de receptie is in goed overleg de kamer te veranderen. Ze denken goed met je mee. Het hoofdrestaurant is erg groot. Het eten is wel goed en gevarieerd. Je kunt wel een rustige plek opzoeken. Er zijn ook meerdere themarestaurants. Deze zijn klein en veel rustiger. Het personeel is buitengewoon vriendelijk. Het animatieteam vonden wij van grote klasse!
Gereisd met partner in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort scoort een 8.04 uit 10 op basis van 429 reviews.