Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote ****

Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote
Relaxia Olivina Lanzarote

WebsiteLink naar website

286 reviews over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote in het Nederlands

Beetje verouderd, maar prima hotel.

Mirjam, 9-10-2017

Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, met airco en bad. Mooi uitzicht over het zwembad en keurig netjes. Kamers worden goed schoongemaakt, bedden beetje hard. Zwembad is prima, alleen de stenen rondom het zwembad zijn ruw en versleten, hierdoor veel kleine steentjes. Badslippers zijn aan te bevelen. Zwembad wordt elke ochtend goed schoongemaakt en ligt er uitnodigend bij. Animatie is eenvoudig maar omdat ze artiesten van buitenaf laten optreden, goed om naar te luisteren en kijken. Over het restaurant kan ik eigenlijk kort zijn, veel keuze, elke dag iets anders. Op 2 plekken live cooking. Alles wordt heel goed aangevuld en je kunt tot het laatste toe genieten van al het lekkers. Soms hadden de gerechten iets warmer mogen zijn. Receptie van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben bij de reisorganisatie een auto gehuurd en in 3 dagen het hele eiland bewonderd en bekeken. Loopafstand naar strand en winkels is ongeveer 200-300 meter. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prima

Nellesshuh, 21-9-2017

Leuk complex , beetje gedateerd. Super schoon !! Eten was goed , voor iedereen was er wel iets wat lekker was. Wat wij minder vonden was dat er geen airco was op de kamer alleen een ventilator op de slaapkamer. Leuke boulevard dichtbij ook het strand was niet ver lopen. Wat wij prettig vonden was dat ieder complex kamers een eigen zwembad hadden , geen schreeuwerige mensen gelukkig. Veel Engelse en Duitsers , prima. Slim is om laag te boeken dan heb je een soort terrasje.
Gereisd met partner in september 2017

super!

super vakantie!, 16-9-2017

Dit resort bestaat vooral uit appartementen, deze hadden wij dus ook en dat beviel super! Leuk ''huisje'' op de eerste verdieping met ruime woonkamer, slaapkamer en badkamer en heerlijk balkon. Werd iedere dag schoongemaakt. Verder was het resort ook heerlijk en netjes! Het eten was ''oke'' maar dat kun je ook verwachten met een all inclusive. Animatie was leuk en zwembaden heerlijk. Het enige wat wij minder vonden waren de all inclusive cocktails, deze werden met slush puppy ijs aangelegd!! Nou niet te drinken! Daarom zijn we een paar avonden naar Restaurant/Grill/Loungebar La Ola geweest (ongeveer 10min lopen langs de boulevard. Dat is echt super mooi echt een aanrader, ook voor te eten want dat hebben we dus ook 1 keer gedaan!

Hotel ligt lekker dichtbij het strand en de boulevard start vanaf de supermarkt Spar als je naar rechts loopt, allemaal leuke winkels en barretjes omgeven met veel palmbomen en cactussen! Prachtig.

Excursies aan te raden om te boeken bij: First Minute, wij zijn naar Fuerteventura geweest en Grand tour was ook top!

Kortom een geweldige vakantie met alles erop en eraan, voor herhaling vatbaar!

Groetjes een jong stel

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relaxia Olivina Lanzarote bij:

Fantastische opvang door Jonathan!

Rosi&Jose, 7-9-2017

Door een fout van touroperator en het hotel ter plaatse zijn wij tijdelijk opgevangen in Relexia Olivina. Moe van de reis en geïrriteerd door de sufheid van het andere hotel kwamen mijn moeder (88jaar) En ik s avonds aan in Olivina en daar was Jonathan. Begreep gelijk hoe wij ons voelden en wist wat wij nodig hadden. Zo'n geweldig empatisch vermogen, echt geweldig!
Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer ! geen aanrader. Geen 4**** waard

peter H., 30-8-2017

Niet geschikt voor 60+

Hotel bestaat uit 3 gebouwen met zwembaden. Alle gasten maken wel gebruik van dezelfde eetzaal. Wat een drukte, herrie en hectiek in die eetschuur.

Veel teveel gasten. Je mag blij zijn als je een plaats vindt. Van rustig eten is geen sprake. Vaak hetzelfde eten en vrij vet allemaal. De gekookte groeten smaken allemaal hetzelfde en drijven in het vet. Een gekoeld glas witte wijn is niet te krijgen.

De kamers zijn somber maar netjes. De airco is 's nachts niet te gebruiken ivm de herrie en dat op stand 1. Ondanks all incl. geen water in de koelkast. Een kluisje te huur voor € 33 voor 2 weken !!!!!. De bedden zijn keihard en kraken. Je staat op met rugklachten. De kamers zijn zeer gehorig.

Om 8 uur liggen op alle bedden bij het zwembad handdoeken.. Je krijgt na het ontbijt geen plaats. Het personeel doet er niets aan.

Ook 's avonds moet je zoeken voor een plaats op het terras.

Wil je een beter hotel ga dan naar Lanzarote Village, dat ca 500 meter verder ligt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Meer dan prima

Tim, 17-8-2017

Uitstekende locatie. We zaten in het hoofdgebouw. Eten vond ik prima, niet super. Maar voor 10 euro pp heb je ook in het centrum een prima hoofdgerecht voor savonds. Met taxi ben je er binnen 5 minuten wat ook nauwelijks iets kost. Elke dag werden kamers schoongemaakt (TOP!!!).

Handdoekje leggen was wel enorm aanwezig, dat is jammer. Hier werd eigenlijk niets van gezegd door het personeel.

Animatie ook leuk! Simpele spellen overdag waar je dan een fles champagne mee kan winnen ofzo. Leuk voor tussendoor als je aan het zwembad bier ligt te drinken.

Kortom: Top vakantie!

Gereisd met partner in juli 2017

was mooi

uud, 16-8-2017

schitterende omgeving, openbaar vervoer kost een drol net als de taxi's. excursies genoeg om te doen. national parc timanfaya is echt een must, geweldig. hotel is netjes, niet bijzonder. eten is gevarieerd en goed op temparatuur. veel engelsen en daar is ook het uitgaansleven op gebaseerd. veel winkeltjes met prularia in beheer van chinezen dus ook veel chinese troep voor weinig. in het hotel werkten de frisdrank automaten of de bierpompen soms niet of waren leeg. op zich geen probleem. stukje lopen naar het andere gebouw en daar wat halen. 2 kakkerlakken gezien, 1 in de eetzaal op de grond en 1 in de bar op de muur. hecht er verder geen waarde aan want het is warm zat daar en ongedierte kom je overal tegen. familiekamers hebben geen airco, klinkt vreselijk maar het koelt 's avonds redelijk af dus geen probleem. wij zijn wel wat gewend op onze vakanties in diverse landen. je hebt overal wel wat. tis hier echt goed te doen. personeel is vriendelijk, receptie is 24/7 en top.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima accommodatie

CHS, 5-8-2017

Prima verblijf gehad van 12 dagen. Wij zaten in het bijgebouw waarvan de kamers wel wat gedateerd waren. Schoonmaak was echter prima. Eten was 's ochtends en 's middags prima. Ook avondeten was goed maar kende weinig variatie (bijna iedere avond hetzelfde). Door de uitgebreide keuze was er wel steeds voor ieder wat wils. Animatie is vriendelijk echter stelde niet zoveel voor. Voor ons niet zo erg. Personeelsleden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Er is 1 receptionist die ook Nederlands spreekt. Bij beide bijgebouwen liggen zoutwaterbaden. Dat is prima te doen. All in voor wat betreft drank was ook goed. Jammer dat er 's avonds geen obers rondliepen die bedienden. Dat zou het nog iets meer af maken. Snacks 's middags bestonden uit wat koekjes, fruit en tosti's. De broodroosters voor de tosti's werkten echter niet super waardoor het lang duurde voordat deze goed waren. Overall prima vakantie gehad en wij kunnen dit hotel aanbevelen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Mike, 4-8-2017

We vielen gelijk met ons neus in de boter. De reisorganisatie had een upgrade geregeld. Bedankt daarvoor.

Wij zaten in het hoofdgebouw. De Premium. Kamers zijn heel schoon en zijn van alle gemakken voorzien.

Ontbijt en lunch waren prima. Heel veel variatie. Avondeten was ietsjes minder.. Maar goed, altijd genoeg keus.

Personeel is vriendelijk en doet erg zijn best om je te begrijpen. Ze staan altijd voor je klaar.

Zwembad is lekker.. en ja... er zijn altijd mensen die hun handdoek wegleggen. Wij legden hem weg als we gingen ontbijten.

Het eiland is fantastisch. Zuid tour is zeker aan te raden.

Het is er mooi, schoon, eten is lokaal lekker en de mensen zijn vriendelijk.

Kortom.. zeker de moeite waard. Wij baalden dat we niet langer konden blijven.......maar we gaan zeker terug

Gereisd met partner in juli 2017

Geslaagde vakantie!

Familie Zomer, 3-8-2017

Een All Inclusive verblijf bij Relaxia Olivina is ons zeer goed bevallen.

De kamers zijn ruim, maar zien er wel wat degelijk uit. Ook de bedden liggen vrij hard. Verder prima!

Het eten is zeer uitgebreid en er is dus ook volop keuze.

Drinken is verder ook prima. Tafels in de eetzaal worden snel afgeruimd.

Animatieteam deed goed hun best, maar dit was 's avonds soms wel wat afgezaagd.

Personeel is ook vriendelijk. Alleen als je in het hotel een exercusie wilt boeken, moet je dit wel bij de juiste receptionist doen. Bij ons ging dat namelijk fout.

Ook loopt er een fotograaf rond die prachtige foto's maakt. Dit is zeker een aanrader!

We zijn hier acht dagen geweest, voor ons lang genoeg. Op een gegeven moment ben je wel uitgekeken op het eten.

Al met al een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relaxia Olivina Lanzarote bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote scoort een 7.98 uit 10 op basis van 289 reviews.