Appartement Relaxia Lanzaplaya ***

7,9

339 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Geweldig appartementencomplex!

B en L, 30-9-2017

Wij hadden geboekt op basis Logies. Twee supermarkten in de buurt Spar en Hyper Dino. Vlakbij de boulevard en strand.

Dit nooit meer!

Nooit meer!, 29-9-2017

Wij begrijpen werkelijk niet wat mensen hier positief aan vinden. Nu kunnen wij natuurlijk met een hoop dingen pech hebben gehad. Wij zijn normaal gesproken echt niet van het klagen, maar dit sloeg alles! We kregen 3 dagen voor vertrek te horen dat er onderhoudwerkzaamheden waren om het 'winterklaar' te maken, maar dat ze verwachtten dat wij daar niet veel hinder van zouden ondervinden. Nou, het was één grote bouwput bij minstens 3 appartementencomplexen! Als je aan het zwembad lag, werd je je bedje af getrild!! Ons appartement (8108): mieren in bed gehad, ook op de douche. Veel overlast van discotheken erachter. Geen airco (wisten we) dus als je alles open zette, lag je de hele nacht wakker door die muziek, maar deed je alles dicht dreef je weg in het zweet. App. zijn heel oud, ongezellig en veel achterstallig onderhoud! Achter ons raam liep een pad voor personeel en bevoorrading dus constant liepen daar mensen. Andere kamer kregen we niet, alles was bezet. Enige pluspunt was ontbijt

Prima Accomodatie

Familie Mul, 19-9-2017

Dit is echt een prima accomodatie. Het ziet er goed verzorgt uit en ten tijde dat wij er waren zijn ze begonnen met renoveren. Alle appartementen krijgen nieuwe meubels en Airco. Er zijn 2 zwembaden en die zijn prima met verschillende dieptes. De ligging is echt perfect, binnen een paar minuten ben je op de boulevard en daar zitten diverse winkeltjes en restaurants waar je goed kan eten voor een prima prijs. Er zit ook een vrij grote Spar in de buurt voor de nodige boodschappen. Er zijn niet zo heel veel minpunten, maar ik moet eerlijk zijn. Als je wat slecht ter been bent kan het problemen opleveren om hier te zijn. Er gaat een lift tot de eerste verdieping en daarna zijn er vele trappen...de ene hoog de ander wat laag. Maar het ligt echt aan welk appartement je toegewezen krijgt. En een ander minpunt blijft toch wel het reserveren van de ligbedden, terwijl die er genoeg zijn, dus het is NIET nodig. Er zouden wat mij betreft wel wat meer parasols mogen zijn. In verhouding met de ligbedden zijn die er niet zoveel dus ook die worden gereserveerd.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relaxia Lanzaplaya bij:

leuk voor zwembad-aanbidders, maar niet voor ons

Geertsen, 16-9-2017

slechte parkeergelegenheid. veel keuze in restaurant. bediening heel vriendelijk en behulpzaam voor allergieën, maar hygiënisch minpunt: tafelkleedjes worden 'schoongeveegd' met 1 nat doekje voor zoveel tafels.

Appartement: Lakens werden rechtgetrokken, maar niet verschoond. vloer appartement was alle dagen zanderig.

gratis wifi is voor maar 1 apparaat.

geen lunchpakket bij all-inclusief voor rondtrekkende gasten.

tijdens ons verblijf werd deel appartementen (ons 'uitzicht') verbouwd.

perfect verblijf

lex werkman, 7-9-2017

Het appartement was recent verbouwd, en helemaal opnieuw ingericht, tevens was er airco aangelegt, de bedden waren prima, het ontbijt was overweldigend.

Het appartement lag 2 minuten lopen van de boulevard en winkels restaurants etc.

We hebben 3 dagen een auto gehuurd en waren verrast van het mooie eiland.

Onze reis organisatie heeft er alles aangedaan om ons een perfecte vakantie te laten beleven.

Gunstig gelegen

Vivian, 3-9-2017

De appartementen liggen vlak achter de mooie boulevard. De appartementen zijn schoon met hele goede bedden en een ruime slaapkamer. er zijn 2 zwembaden en genoeg zonnestoelen maar te weinig parasols. Het complex is trapsgewijs opgebouwd wat inhoud als je de bovenste appartementen hebt,dat je veel trappen moet lopen. Er is vanaf de receptie wel een lift maar deze gaat maar tot de eerste verdieping,{zwembad niveau} daarna is het allemaal trappen lopen. Houdt hier rekening mee als je slecht ter been bent Er is weinig tot geen animatie. Mogelijkheid om zelfs all inclusief te boeken maar wij hadden alleen logies. Vriendelijk en behulpzaam personeel Op de trappen na waren wij zeer te vrede met deze accomodatie
Gereisd met partner in juni 2017

redelijk

Bart, 1-9-2017

de All-in formule is voor sommige wellicht wat karig. Ontbijt, lunch, diner en (lokaal) drinken is inbegrepen, maar voor de rest weinig extra. Ontbijt is uitgebreid en voor ons genoeg keuze. Lunch vonden wij iets minder daar dit vooral warm eten was soortgelijk aan het diner. Diner is afwisselend met voldoende keus. Mocht je op zoek zijn naar goed "kookwerk" dan kun je beter aan de boulevard eten welke op loopafstand is en zeker niet duur. Drinken wordt snel gevraagd aan de tafel tijdens het eten. Tussendoor kun je aan de "poolbar" drinken en kleine snacks halen (koekjes / sandwich). Accommodatie waar wij in verbleven zat aan de weg en dicht bij het uitgaanscentrum waardoor je, met de ramen en deuren op i.v.m. geen airco, aardig wat overlast van kan ondervinden in de nachtelijke uren. met de renovatie (met airco wellicht) is de overlast misschien verleden tijd. De traptreden naar ons appartement waren er circa 80 wat voor de dagelijkse beweging goed is ;-).

Heerlijk!

Lies, 30-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel bij de receptie. Schoonmaaksters elke dag behalve in het weekend. Super. Eten is wat je kan verwachten bij all inclusive in Spanje. Prima maar geen culinair hoogstandje. Dicht bij strand en boulevard. Waar je alles kunt vinden. Niet voor niets dat dit ons tweede bezoek was aan lanzaplaya.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

niet weer naar relaxia...

annabel, 28-8-2017

vorige week terug gekomen van vakantie...

de zwembaden zijn wat aan de kleine kant... vooral voor kids vanaf 14 jaar... Het hotel zat midden in verbouwing... waar we ons flink aan geergerd hebben smorgens boouwlui vanaf 7 uur actief en ook op het resort zelf.. zwembad gaan sluiten omdat de tegels opnieuw in de voeg moet... kun je niet maken met al die vakantiegangers...en in deze periode... en dit hotel mist toch echt wel airco... het waait altijd flink op lanzerote.... maar toch.... het personeel is wel altijd vriendelijk doen alles voor je en het eten is op zich verder ook wel goed... maar wij komen hier niet weer...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie

Wendy, 21-8-2017

We hebben een relaxte vakantie gehad met onze zoon van 16 en dochter van 8.

Prima eten en lieve hartelijke mensen.. Zwembad was wat aan de kleine kant maar onze kinderen hebben daar geen hinder van gehad.. heel dicht bij de boulevard en strand.. fijne locatie. Het is jammer dat er mensen zijn die smorgen al een bedje reserveren en er de hele dag geen gebruik van maken.. het zegt iets over die mensen want anders zouden er bedjes genoeg zijn.

Wij hebben niks te klagen gehad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relaxia Lanzaplaya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Lanzaplaya scoort een 7.87 uit 10 op basis van 345 reviews.