7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Relaxia Lanzaplaya*** bij :

328 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

super!!!

heidi, 17-8-2017

goed appartement,super aardige mensen,heel goed eten...gewoon super!!!

echt een aanrader.....

En de bedjes/handdoeken.....90 % is Nederlands dus tja,gewoon lekker naar het strand gaan om te snorkelen bedjes genoeg en ja die moet je betalen maar in Nederland ook dussssss.

En het eten iedere dag genoeg keus uit vlees/vis/pasta/patat/aardappels/groente salade/fruit/ijs /yoghurt.

Wie dat nog niet genoeg vindt.....ach voor sommige is het nooit genoeg denk ik dan maar.

Gereisd familie in augustus 2017

Goed bevallen.

R.Hengeveld., 10-8-2017

Lanzaplaya is een uitstekend appartementen complex.

Wij hadden all in, maar hebben daar maar weinig gebruik van gemaakt. Aangezien wij stand liefhebbers zijn, hebben wij geen enkel keer van het zwembad gebruik gemaakt. Maar ook omdat de grootte wat tegen viel. Je kunt niet echt relax met je luchtbedje gaan dobberen. Dus ook weinig gebruik gemaakt van poolbar. S'avonds zat je hier ook niet echt gezellig. Geen sfeer. Maar ontbijt was uitstekend. Diner voldoende. Appartementen waren wat klein maar schoon. Ligging was absoluut het grootste pluspunt. Je kan heerlijk wandelen langs de boulevard zonder overal naar binnen getrokken te worden. Mensen zijn zeer vriendelijk. Overal dichtbij. Ipv excursie hebben wij auto gehuurd en de meest bijzondere bezienswaardigheden bezocht. Goed te doen. Wij komen graag nog eens terug op dit eiland. Maar nemen dan appartement met ontbijt.

Prima bevallen...

Wim, 5-8-2017

Net terug van Relaxia Lanzaplaya en het is ons prima bevallen. ligging was geweldig, twee minuten lopen en je bent op de boulevard en strand, die beiden zeer proper zijn. eten was prima, wij vonden het lekker en voor elk wat wils. Op de kamers geen airco zoals ook duidelijk omschreven staat, maar het koelt s'avonds flink af, met de ramen open , deze zijn voorzien van horraam, is het goed te doen.Vriendelijk personeel overal, bij receptie, poolbar ,restaurant. Zwembad is voor de vele appartementen aan de kleine kant, maar het strand is binnen twee minuten lopen en maakt dan veel goed. handdoeken leggen voor ligbed dat hou je helaas overal, maar viel ons nog mee, wij hadden om 7,30u nog plaats genoeg. Hebben gratis waterpark gedaan via touroperator, en excursie zuidtoer naar de vulcanen, zeer aan te bevelen. wij komen zeker nog eens terug, geweldig proper en indrukwekkend eiland.

Geen tweede keer

Jacqueline, 2-8-2017

Ligging is goed, maar zou zeker geen tweede x naar Lanza playa gaan, elke morgen moet je om kwart over 6 je handdoeken gaan neerleggen anders heb je geen plekje bij het zwembad, er zijn te weinig ligstoelen! Eten was niet lekker, weinig smaak, buiten de etenstijden kon je ook niks tussendoor pakken.

Kamers zijn ook erg warm,geen airco, al met al dus geen tweede keer naar dit hotel

Ligging was wel goed, vlakbij boulevard

Volgende vakantie gaan wij voor meer sterren

Gereisd met vrienden in juli 2017

Carla, 29-7-2017

Mooi appartement, goed verzorgd, lekker rustig. Zeer regelmatig schoongemaakt en telkens schone handdoeken. Zwembad was heerlijk. Wij hadden geen volpension, maar wij hoorden van andere mensen dat het eten er goed was.

Je zat vlakbij het strand en dichtbij waren er ook diverse supermarkten die prima voorzien waren.

Eigenlijk geen minpunten

Gereisd met partner in mei 2017

Prima

rennes, 18-7-2017

Vlak bij de boulevard en strand
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie!

P wevers, 11-7-2017

Wij verblijven nu hier en we hebben een heerlijke vakantie.

Appartementen van alle gemakken voorzien.

Geen airco dat wisten we maar als je het toch te warm vind,ondanks dat het in de nacht goed afkoeld kan je bij de receptie een ventilator huren 16€ p/week.

Appartement van ons was netjes en schoon. Wij hadden er een direct aan het zwembad heerlijke plek.

Het ontbijt top.

Avond eten mag van mij wel iets uitgebreider, maar ook daarover heb ik niets op aan te merken.

Supermarkten op loop afstand waar ze ook heerlijke verse broodjes verkopen. Kortom een heerlijke vakantie.

Wij willen graag nog een terug komen.

aan te raden appartementencomplex

janny, 8-7-2017

Mooi schoon appartementencomplex ,5 van de 8 dagen voorzien van schoonmaak en schone handdoeken ,wat voor mij dagelijks zou mogen .Vriendelijk personeel ,Mooi zwembad, maar dankzij de asoos onder ons , haast geen bedje of parasol te vinden bij het zwembad . Deze werden al voorzien van handdoeken terwijl de meeste mensen nog sliepen , jammer dat daar niet op gelet wordt .Airco is er niet maar ook niet echt noodzakelijk , het koelt nl erg af s,avonds dus even de ramen open en het is heerlijk koel .Bang voor muggen hoef je niet te zijn ,niet 1 gezien bovendien zijn er horren geplaatst in de slaapkamer. Dicht bij het strand en 6 kilometer boulevard .Strandjes zijn geweldig , je kunt kiezen uit kleine baaitjes of enorme grote stranden .Het oude centrum ( haven )is zeker een aanrader is lopend een behoorlijke klim maar is goed te doen .Afdalend veel leuke restaurantjes en een prachtig uitzicht .Ook een fiets huren is mogelijk op de boulevard en je kunt naar hartenlust kilometers langs de kust op een mooi fietspad toeren.
Gereisd met partner in juni 2017

super goed

Hoomans, 2-7-2017

goed appartement, prima ligging, dicht bij strand, terras, winkels
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke vakantie

Pauline, 29-6-2017

Mooie appartementen met een terras (die je af kan sluiten). Leuk zwembadje voor onze zoon van 2 jaar.
Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Lanzaplaya scoort een 7.88 uit 10 op basis van 334 reviews.