Appartement smartline Playa Pocillos ***

7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Playa Pocillos bij:

3 reviews over Appartement smartline Playa Pocillos in het Nederlands

Serge en Laura, 11-11-2005

November 2005. Kleinschalig complex. Wij hadden een van de twee drie-kamerappartementen die ze er hebben. Zijn beide op de begane grond aan de uiteinden van het L-vormige gebouw. Diepe zwembad fraai en in de zon, kinderbad matig, groot deel van de dag in de schaduw, bodem beschadigd, grote roosters en een van de twee traptreden spiegelglad. Zonder toezicht dus niet gebruiken.

Schoonmaak prima, bij aankomst fles water en een schoonmaakpakket met afwasmiddel, spons en vaatdoekje! Vriendelijke mensen. Ligt op een heuvel, 10 minuten stijgende weg vanaf het strand en de supermarkt. Vliegveld op 500 meter dus voor spotters een toplokatie. Qua geluid niet storend maar je hoort de vliegtuigen overdag landen en opstijgen. Restaurants in de buurt van de supermarkt, veel keuze in verschillende keukens. Voor de feesttenten, discotheken en "betere restaurants" moet je 3-6 kilometer verderop zijn.

Gereisd anders in november 2005

karin, 12-7-2005

wij waren hier 7 jaar geleden en wij vonden het heerlijk onze kids waren nog klein en omdat het een beetje afgelegen ligt was dat voor ons ideaal, kinderen konden hun gang gaan zonder dat wij bang hoefden te zijn voor kwijtraken enz.appartementen waren keurig ,iedere dag schoonmaak .genoeg zonnebedden en schone omgeving .Voor mensen die niet alleen rust zoeken is dit niet de ideale plek.
      Gereisd anders in juli 2005

B. Zwebe, 4-1-2004

Erg afgelegen m.b.t. het drukkere centrum. Je bent echt afhankelijk van taxi of auto huren. Op zich een zeer nette buurt, met hele schone appartementen.
        Gereisd anders in januari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Playa Pocillos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Playa Pocillos in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Playa Pocillos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement smartline Playa Pocillos scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.