Appartement Maribel **

Maribel
7,2

13 reviews over Appartement Maribel in het Nederlands

Marc, 21-8-2009

Complex is niet bijzonder. Wel schoon, maar geen franje. Ligging uitstekend.
Gereisd met partner in april 2006

C. de Wit, 1-4-2008

Bedden, bank en stoelen slecht (weinig comfortabel), handdoeken en linnen oud/stuk, keukengerei/servies minimaal, app doorgerookt, niet schoon, schoonmaak stelt niet veel voor, spulletjes worden oud, aardige mensen bij receptie, ligging prima, opknapbeurt geen overbodige luxe!
Gereisd met partner in maart 2007

Mientjes, 12-10-2007

Het zwembad is niet geschikt voor kleine kinderen (geen kinderbadje) maar is wel schoon. Wij zaten 1 hoog. Ook was er een broodrooster,waterkoker,koffiezetter aanwezig. Kakkerlakken niet gehad wel gezien 3 stuks. Schoonmaakster was er elke dag maar geen schoon bedlinnen gezien. Strand, alleen geen ligbedden of parasol en voor de rest waren er alleen maar rotsen met veel treden. Het weer was prima in de 8 dagen. En het eten is oke zo ook de prijs , niet duur en toch lekker. Maar vraag niet om de speciale menu's want dat vinden ze niet leuk dat zijn lokkertjes.
Gereisd met partner in oktober 2007

P. Kolk, 7-8-2007

Wat wij niet leuk vonden was dat de kamer van ons geen airco had.

Het zwembad werd niet onderhouden en was dus erg vies.

En het appartement mag wel een kleine opknapbeurt krijgen, maar het werd wel goed schoon gehouden.

Gereisd met partner in juli 2007

Froukje, 30-3-2007

Op zich een leuk appartementencpmplex, sommige appartementen aan de boulevard (verkeerslawaai). Mooi centraal gelegen. Receptie meestal niet open, ondanks de aangeplakte openingstijden van 9.00 uur tot 9.30 uur! Inrichting prima, zelfs een wasmachine. Rook wel muf, schimmel op de kastdeuren. Erg harde matrassen. Schoonmaak prima, evenals handdoekenwissel/beddengoedwissel. Helaas waren er wel kakkerlakken, de meesten gelukkig buiten, maar af en toe ook een paar binnen. De appartementen worden of zijn gerenoveerd, tijdens ons verblijf waren ze aan de boulevardzijde bezig met renovatie van een appartement. Wat ook een minpunt(je) is, is dat een aantal appartementen permanent bewoond worden: onze spaanse buren hadden in het weekend tot diep in de nacht de muziek heel hard aan staan. Ook hadden ze dan veel bezoek, waarvan de kinderen voortdurend heen en weer renden tussen het zwembad en hun appartement. App. zijn wel ontzettend gehorig, we konden de 'buren' woordelijk verstaan!
Gereisd met partner in maart 2007

Kees en Corry, 10-1-2007

Leuk appartement, prima ligging. Bij aankomst receptie gesloten, na gebeld te hebben duurde het een uur voor er iemand kwam. Appartement nog niet schoon(11.00 uur 's morgens)Zou uur duren. Werd 16.00 uur 's middags. Apppartement vies, waterkoker kapot, badkamer leek zwembad door lekkage, dekens onder het zand, electrische kookplaat kapot. Alles werd na klacht keurig in orde gemaakt. Leuk zwembad en mooie tuin. Onze conclusie: appartement zou beter schoongemaakt en onderhouden moeten worden.
    Gereisd anders in januari 2007

19-11-2006

Bij aankomst konden we gelukkig direct het appartement in, ookal waren we er voor twaalf uur 's middags. Als je namelijk voor twaalf uur komt kan het zijn dat je er nog niet in kan. Als je op zondag aankomt is de receptie dicht en kan je dus nergens heen, tenzij je gaat bellen naar een bepaald nummer (niet echt goede service dus).

Het appartement was schoon bij aankomst, dat is ook de enige keer, want ze zijn niet langs gekomen om schoon te maken tijdens de 8 dagen dat we daar verbleven. Ook kregen we slechts 1 keer schone handdoeken, na aandringen. De service van Maribel vinden we dan ook slecht.

Je moet inderdaad rekening houden met de openingstijden van de receptie, want ook binnen deze openingstijden is er niet altijd iemand aanwezig.

De ligging van het appartement vonden wij perfect. Lekker rustig en dichtbij strand en boulevard. Erg gezellig.

De inrichting van het appartement is prima, alleen het bed valt tegen.

Verder een prima vakantie gehad!

Gereisd familie in november 2006

J. van der Zwaag - Rodenhuis, 3-3-2006

Leuk klein rustig en schoon apartementencomplex.

Ruime kamers met veel bergruimte.

Vlak achter de boulevard.

1 minpuntje, er waren maar 2 electische kookplaten.

Gereisd anders in maart 2006

Wout, 8-8-2005

Net terug van Maribel. Ligt prima aan de boulevard, dus wel rumoerig. Klein overzichtelijk complex met vriendelijke receptie. Zelf zaten we op de verdieping langs de boulevard. Vrienden in benedenhuisje hadden inderdaad gehele vakantie kakkerlakken, ondanks bestrijdingsmiddelen. Moet je tegen kunnen. Omgeving prima, complex zoals voorgesteld. Klein, knus en schoon zwembad. Geen animatie, geen faciliteiten.
        Gereisd anders in augustus 2005

sanne en rick, 13-3-2005

bij de balie is een nederlands sprekende vrouw aanwezig! wij hebben niet zo'n last gehad van kapotte lampen ed maar wel van kakkerlakken!nu zitten die overal op lanzarote maar het was misschien wel minder geweest als we een kamer op de eerste etage hadden gehad, want daar zaten er beduidend minder... wij zijn naar de receptie geweest en dit probleempje is overigens wel snel verholpen de zelfde dag nog is onze kamer schoongemaakt en ingespoten met dat lekkere spul om die beesten op een afstand te houden. het zwembad was klein maar gezellig ik persoonlijk hou niet zo van massa's mensen in een zelfde zwembad. we hebben in die twee weken ook mensen ontmoet waar we nog steeds bevriend mee zijn, zij hebben (zie ik dus net) ook op deze site gereageerd.(met die vuilniswagen) op de boulevard zat een heerlijke cocktail tent met ontzettend leuke bediening
          Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Maribel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maribel in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maribel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maribel scoort een 7.23 uit 10 op basis van 13 reviews.