Appartement Los Zafiros **

Los Zafiros
6,2

10 reviews over Appartement Los Zafiros in het Nederlands

saskia, 16-8-2005

Hele ongezellige appartementen, geen warm water, kapotte keukenkastdeurtje, vies en overal spinnenwebben, geen parasols bij het zwembad en heel erg ongezellig.Leek wel of we op een bouwterrein zaten. Absoluut geen aanrader. Wij gaan in ieder geval daar nooit meer heen

Gereisd anders in augustus 2005

Ronald en Anja, 9-7-2005

Wij zijn voor de tweede keer in appartementen Los Zafiros geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij gaan voor de zon!!!! en die hadden we elke dag! Appartementen zijn basic maar alles is er. En.............elke waar voor zijn geld! Voor dit bedrag kun je natuurlijk geen 4-sterren hotel verwachten.
      Gereisd anders in juli 2005

alie, 23-3-2005

Appartementencomplex zag er in eerste instantie goed uit. Appartement was klein (zeker voor drie personen, vies en slecht onderhouden. Slechte balkonstoelen (verroest) en beschimmelde badkamer. In keuken geen warm water, deze kraan lekte volgens de beheerder en daarom was deze maar afgesloten. Douchen was nagenoeg niet mogelijk, er kwam amper water uit de kraan. Het dorp is leuk en gezellig met veel restaurantjes. Dat maakte veel goed. Wij waren er van 13 t/m 20 /1/2005.

Gereisd anders in maart 2005

edgar, 7-1-2005

geweldig!

negatieve reacties lezend concludeer ik:

het is er zo mooi als je het zelf maakt.

fantastische simpele inrichting, sfeer, en uitstraling. rustig, weinig afleidend,

omarmend.

Gereisd anders in januari 2005

Lies, 19-8-2004

Leuk maar simpel appartement.
            Gereisd anders in augustus 2004

Ronald en Anja, 26-7-2004

Gezellige en schone appartementen. Lekker rustig gelegen. Afstand naar strand en centrum is prima te lopen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.
              Gereisd anders in juli 2004

Moniek, 9-7-2004

erg leuk appartement, gezellige sfeer en leuk personeel. naar het strand is het 7 min lopen. eenvoudig appartement maar knus.
                Gereisd anders in juli 2004

wilhelmien, 26-3-2004

nog nooit zo'n slecht apartement gehad,kleine vieze badkamer en weinig bergruimte.

We genieten al 25 jaar van Lanzarote, hopelijk overkomt ons dit soort acoomadatie nooit meer.

Gereisd anders in maart 2004

diana, 11-3-2004

eenvoudig, maar schoon appartement. Ongeveer 10 min vanaf het strand en boulevard.

klein zwembad, maar wel gezellig.

Gereisd anders in maart 2004

Martin, 18-11-2003

Slecht onderhouden complex. Ziet er van de buitenkant leuk uit. Onze badkamer zat vol met schimmel, keukenkastje ook. Verder eenvoudig, maar voldoende. Zwembadterras slecht onderhouden. Zeer klein zwembad. Ligging:slecht. van boulevard naar boven is het 700m bergop (af en toe steil). Weinig rest/winkels in nabije omgeving. Puerto del Carmen erg leuk, met leuke terrassen. Eilandtour (met auto of bus) is aanrader.
                      Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Zafiros in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Zafiros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Zafiros scoort een 6.2 uit 10 op basis van 10 reviews.