Appartement Las Marinas

Appartement Las Marinas
Las Marinas

2 reviews over Appartement Las Marinas in het Nederlands

Marcel, 6-10-2007

Ik ben er 2 maal geweest en het beviel goed, alleen wat last van het vliegveld wat dichtbij ligt. De appartementen zijn wel te reserveren, maar niet in een pakketreis. Ik heb ze via een spaanse website geboekt voor 23 euro per dag. Is erg goedkoop voor dit appartement.
Gereisd alleenreizend in oktober 2007

marga, 20-11-2006

wij zijn er 5-11-06 voor 12 dagen geweest het is een heel leuk klein park keurig onder houden en een verwarmd zwembad.er is een koffiezetapp.waterkoker,broodrooster.bij aan komst 1 fleswater,en zelf doekjes en afwas middel perfekt.het strand ligt op 7 min lopen wel een steile weg. super markt aan de overkant en op 10 min lopen een klein winkel centrum met eet gelegenheden.voor ons een rustige omgeving maar met de taxi zit je voor 4euro op de grote winkelstraat van puerto del carmen jammer dat alleen marysol het aanbied dus weining of geen nederlander meest engelsen waar we overigens geen last van hebben gehad

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Marinas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Marinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Marinas scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.